2025-08-23, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Instämmer till 100%. Det är helt obegripligt att några fortfarande fortsätter att skriva dessa negativa inlägg. Har de inget eget liv? Och de diskuterar i nutid, som om allt som hände fortfarande händer. Men tiden har gått, och deltagarna lever nu helt andra liv.

Att fortsätta med dessa anonyma personliga påhopp är bara så lågt. Är det ett sätt för att glömma sitt eget dåliga självförtroende, och känslan av att veta att inte vara perfekt? Om man mår bra, och är nöjd med sig själv, lägger man inte en massa tid och energi på att kritisera andra.

"Om man mår bra, och är nöjd med sig själv, lägger man inte en massa tid och energi på att kritisera andra.
"

Just det uttrycket har jag alltid undrat över. Är det verkligen en psykologisk sanning? Var kan man läsa om det någonstans? Var finner man ett lexikon över mänskligt beteende och exakt vad alla beteenden bottnar i?
Citera
2025-08-24, 04:14
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
"Om man mår bra, och är nöjd med sig själv, lägger man inte en massa tid och energi på att kritisera andra.
"

Just det uttrycket har jag alltid undrat över. Är det verkligen en psykologisk sanning? Var kan man läsa om det någonstans? Var finner man ett lexikon över mänskligt beteende och exakt vad alla beteenden bottnar i?
Det är nonsens utan någon grund i verkligheten. Alla människor kritiserar andra.

De som säger sånt försöker vara sluga genom att lägga till sånt som "massa tid och energi," men "massa" definieras aldrig som annat än "vad jag personligen inte uppskattar."

Det är extra roligt att komma in och säga sånt i en skvallertråd om ett TV-program. Syftet med tråden är att diskutera programmet (vilket inkluderar dess deltagare). Förstår inte varför de kommer hit om de inte vill se kritik av deltagarna?
Citera
2025-08-30, 18:46
Medlem
Vet for a fact att Arvid raggat hårt på en tjej på stan för ett kort tag sedan. Någon som har mer info om detta, de fick ju barn nr 2 för inte så längesedan?
Citera
2025-08-30, 21:00
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loveydovey1
Vet for a fact att Arvid raggat hårt på en tjej på stan för ett kort tag sedan. Någon som har mer info om detta, de fick ju barn nr 2 för inte så längesedan?
Han har alltså varit otrogen?
Citera
2025-08-30, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveydovey1

Hemskt att säga men är inte förvånad, han har känts som en kille som inte kan hålla sig till en tjej
Citera
2025-08-31, 04:59
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allvaret-
Hemskt att säga men är inte förvånad, han har känts som en kille som inte kan hålla sig till en tjej

Han är ju psykopat.

Skulle inte bli förvånad om Ida har givit honom tillåtelse. Hon trivs med att vara undergiven och kasta bort sin värdighet som människa. Kanske tar han hem tjejer och knullar framför henne. Ida får slicka rent fittsafterna från hans penis mellan varven. Omvänt cuckeri.
Citera
2025-09-02, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindajkpg
Ett vettigt inlägg, äntligen! Precis, träd fram o berätta de personligt för personerna istället

Är du seriös med det?? Ska jag skicka brev till dem eller ringa eller hur tänker du att det ska gå till? Varför finner du det obehagligt att man diskuterar en dokusåpa som har sänts på tv.
Citera
2025-09-09, 11:13
Medlem
SnutteFia03s avatar
Säsong 13 i vinterskrud börjar sändas från den 2 oktober.
Citera
2025-09-12, 13:01
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
Nej jag är kvinna och strejt och jag tycker inte att Sam är så himmelskt snygg, han söker ju kvinnor ju.
Strejt "straight"
Citera
2025-09-15, 11:44
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Strejt "straight"

”Strejt” är korrekt svenska, då det är ett låneord av engelskans ”straight”.

https://svenska.se/saol/?id=2991657&pz=5

På samma sätt är det mer korrekt att stava ”mejl” än ”mail” på svenska.

Ingen som vet nåt mer än Arvids hårda raggande på andra tjejer?
Citera
2025-09-16, 12:46
Medlem
Någon som vet när namnen på de nya deltagarna släpps ?
Citera
2025-09-17, 22:58
Medlem
Ännu ett reportage om någon i programmet.

https://www.expressen.se/sport/amand...box=1757570007
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in