Citat:
Ursprungligen postat av
Olliviia87
Men va nej?
Jag är också tjej och tycker ingen av dom är snygga men hade jag fått välja så Dennis före läkaren, läkaren är fjollig, saknas bara ett litet örhänge i örat.
Han pratar töntigt och är töntig.
Dennis är töntig men har potential att bli manlig med träning och självförtroende.
Det har inte läkaren.
Dennis är inte snygg. Han är sexig. Helt klart en nörd, ja. En sexig sådan. Och så lagar han mat, vilket väger upp mot eventuella potensproblem. Jag brukar bli väldigt hungrig efter att ha utnyttjat nån sexuellt. Men när det blir dags för gråt och panikångest får han åka hem till frugan igen.
Ursprungligen postat av
fonder
"Stör mig inte det minsta, snarare är jag sjukt förvånad över att du inte tycks se självklarheter. Fråga en miljon människor om vilken av dem är snyggare och du kommer vara helt ensam om att finna Dennis attraktiv. Inte för att du ska bry dig utan för att förklara för dig att du ser något som en miljon människor inte lyckas se. Då är det närmare till hands att just du behöver söka en optiker och inte en miljon."
Svar på citatet ovan: Utseende är inte allt. Jag hade inte vänt mig om efter Dennis om jag såg honom på stan, nej. Men det är liksom inte bara ögonen som gör att man blir kåt på nån... Så jag vet inte hur en optiker skulle kunna hjälpa mig. Du, signaturen
fonder, skrev i en annan tråd om en häxa... Ska vi fråga en miljon gubbar ifall de tycker att häxor är attraktiva?
Tillägg: Märkligt att ingen nämnt Dennis relation till morsan hans? Inte heller experterna tar upp detta?! För det framgår med all tydlighet att en del av hans problem grundar sig där...