2025-05-23, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellusorca
Dennis fick utlösning för tidigt och fick då en panikångestattack? Dennis, Dennis… smh. Dessutom verkar Jannika vara en otroligt förstående och accepterande tjej som han kan vara trygg med. Han är inte den första mannen som har svårt att hålla sig i början av relationen. Men alltid detta drama..? Frågan är när Jannika tröttnar. Dennis behöver jobba med sig själv men kommer Jannika orka följa med på den resan är ju frågan. All fokus är alltid på honom. Han är inte på rätt plats i livet att gifta sig imo.

Haha! En av många saker Dennis inte fattar är att när man floppar sådär hårt så kastar man en komplimang eller två på kvinnan, typ att hon är för skön för att man ska kunna knulla henne ordentligt. Sen provar man igen eller löser det bara.

Men inte Dennis inte, han sätter sig med planetens största offerkofta och hyperventilerar fram en panikångestattack, han grät väl en skvätt också? Han passar verkligen med att heta Dennis.
-----------------------------------

Funkar inte för mig att citera...

Dennis behöver en ordentlig utskällning av Jannika eller någon annan vettig människa så att han tar av sig offerkoftan och börjar bete sig som en vuxen.

Och ja, det finns jättemånga sätt att bemöta en för tidig utlösning. Panikgråt och gömma sig är inte ett bra sätt. Rycka på axlarna och försöka igen och öva på att inte komma efter 30 sek är däremot det.
Citera
2025-05-23, 14:24
Medlem
dialektikers avatar
Är det barn som är med i GVFÖ?
"Jag tycker inte om kräftor. Fast jag har aldrig smakat kräftor."

Vänsterpartist är han förstås, som tramsar så.
Där sjönk han som en sten i osexighet.
Citera
2025-05-23, 15:20
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olliviia87
Men va nej?
Jag är också tjej och tycker ingen av dom är snygga men hade jag fått välja så Dennis före läkaren, läkaren är fjollig, saknas bara ett litet örhänge i örat.
Han pratar töntigt och är töntig.

Dennis är töntig men har potential att bli manlig med träning och självförtroende.

Det har inte läkaren.

Dennis är inte snygg. Han är sexig. Helt klart en nörd, ja. En sexig sådan. Och så lagar han mat, vilket väger upp mot eventuella potensproblem. Jag brukar bli väldigt hungrig efter att ha utnyttjat nån sexuellt. Men när det blir dags för gråt och panikångest får han åka hem till frugan igen.

Ursprungligen postat av fonder
"Stör mig inte det minsta, snarare är jag sjukt förvånad över att du inte tycks se självklarheter. Fråga en miljon människor om vilken av dem är snyggare och du kommer vara helt ensam om att finna Dennis attraktiv. Inte för att du ska bry dig utan för att förklara för dig att du ser något som en miljon människor inte lyckas se. Då är det närmare till hands att just du behöver söka en optiker och inte en miljon."

Svar på citatet ovan: Utseende är inte allt. Jag hade inte vänt mig om efter Dennis om jag såg honom på stan, nej. Men det är liksom inte bara ögonen som gör att man blir kåt på nån... Så jag vet inte hur en optiker skulle kunna hjälpa mig. Du, signaturen fonder, skrev i en annan tråd om en häxa... Ska vi fråga en miljon gubbar ifall de tycker att häxor är attraktiva?

Tillägg: Märkligt att ingen nämnt Dennis relation till morsan hans? Inte heller experterna tar upp detta?! För det framgår med all tydlighet att en del av hans problem grundar sig där...
Senast redigerad av lillalilith 2025-05-23 kl. 15:36.
Citera
2025-05-23, 15:34
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunka
Ingen annan som reagerar på att det är nåt skumt med Jannikas mun när hon pratar?
Kom på nu, det är förstås miljömuppen Dennis som smort in sin lilla slaka med Emla-salva. Jannika är med andra ord bedövad i truten.
Citera
2025-05-23, 15:42
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Kom på nu, det är förstås miljömuppen Dennis som smort in sin lilla slaka med Emla-salva. Jannika är med andra ord bedövad i truten.

Varför smörja slak kuk med bedövningssalva? Syftet är väl att inte komma för tidigt, antar jag? Men det är väl ingen risk om den är slak?

Och nej, Jannikas mun var vacker och lite charmigt (knappt synligt) sned redan i första avsnittet, innan hon träffade Dennis.
Citera
2025-05-23, 15:53
Medlem
lillaliliths avatar
Förlåt men jag måste bara fråga: Har vi fått se Dennis pappa i programmet?? (Ja, jag vet, jag får väl kolla igenom avsnitten igen, ifall han eventuellt finns med på ett hörn under bröllopet eller husvagnssemestern. Så fort jag får tid så.)
Citera
2025-05-23, 16:13
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

Verkligen, frun får ringa sina föräldrar och förvarna att hennes nya man inte äter kräftor.
När frugans far säger ungefär 'det är lugnt, jag fixar nåt annat åt dig' svarar inte mannen tack så mycket eller liknande utan bara stumt 'ja' som om att det var självklart.
Är man bortbjuden bör man äta det som bjuds, eller så får man ju sköta det lite snyggt, eller ta av tillbehören istället utan att göra en sak av det. Det är ju inte som att han dör av att äta en måltid där han inte får dennis hotdog istället för kräftor.
Brukar ofta finnas lite paj, sallad, ost, bröd och liknande även vid kräftskivor.
Citera
2025-05-23, 17:07
Medlem
ABB87s avatar
Citat:

Jag tog det som ett skämt Mao han är höger
Citera
2025-05-23, 17:22
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:

Man kan tycka att vissa saker är osmakliga att titta på och inte vilja smaka. Jag skulle våga säga att jag inte gillar råtta fast jag aldrig har smakat råtta. Inte heller gillar jag bläckfisk, har inte ätit det heller. Osv.
Citera
2025-05-23, 17:42
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Varför smörja slak kuk med bedövningssalva? Syftet är väl att inte komma för tidigt, antar jag? Men det är väl ingen risk om den är slak?

Jag har ingen aning men Dennis är ju miljöpartist så logik är knappast hans grej.
Tar väl en näve sobril innan med mot panikångest…
Citera
2025-05-23, 17:49
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Verkligen, frun får ringa sina föräldrar och förvarna att hennes nya man inte äter kräftor.
När frugans far säger ungefär 'det är lugnt, jag fixar nåt annat åt dig' svarar inte mannen tack så mycket eller liknande utan bara stumt 'ja' som om att det var självklart.
Är man bortbjuden bör man äta det som bjuds, eller så får man ju sköta det lite snyggt, eller ta av tillbehören istället utan att göra en sak av det. Det är ju inte som att han dör av att äta en måltid där han inte får dennis hotdog istället för kräftor.
Brukar ofta finnas lite paj, sallad, ost, bröd och liknande även vid kräftskivor.

Tyckte också att det var konstigt att han inte tackade och var trevlig utan lät så kort i tonen... Kändes "fejk" på nåt sätt, som om de fick ta om den scenen och ringa upp föräldrarna igen och säga samma saker en gång till och att han inte orkade engagera sig för att låta trovärdig? För liksom, han hälsade knappt på pappan. Och, precis som du säger, till sin nya svärfar, som man bara träffat en gång, skulle man kanske säga typ "Gud vad snällt! Hoppas att det inte blir för mycket besvär? Då ses vi snart, vad trevligt att få träffa er igen, hälsa så mycket!" Eller nåt. Kändes lite konstigt det där...
Citera
2025-05-23, 17:58
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:

Han tycker dom ser oaptitliga ut, eller tycker inte om dom, håller inte av dom, av religiösa skäl....vänsterpartister & kräftor/skaldjur

Det här är en jöns som har ärvt vänsterpartistiska åsikter från sin föräldrar gissar jag, och han är antagligen ingen koll på realpolitik.

Så skoj att du skrev i tråden igen, nu är du närmast manisk! i ditt postande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in