2025-05-04, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Vem har det - men var får du din info ifrån?

Om den bara kommer ifrån tidningar och nätet, så är chansen liten att din uppfattning per automatik är bättre än någon annans.
Du får googla vad fakta betyder. Nyhetstidningar har ansvarig utgivare.
Skvallertråd på FB har ej ansvarig utgivare.
Fundera ett par varv.

EDIT: Om Måns eller Ciara blir felciterade i en tidning så kräver de rättelse.
Om en tidning ljuger om dem stämmer de för förtal.
Eftersom det finns en ansvarig utgivare som har ansvar för vad som publiceras.
Så då kan man stämma ansvarig utgivare.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-05-04 kl. 23:07.
Citera
2025-05-04, 23:04
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
När blir det inte skilsmässa? Om man tar sig igenom sjuårskrisen, väntar tolvårskrisen och efter den artonårskrisen. Och eftersom folk lever längre nu för tiden har det även tillkommit en trettioårs kris.
Man skiljer sig för att känslorna tagit slut helt enkelt.
Har hon varit lycklig med Måns så länge, kan jag inte tro att han helt plötsligt blivit en usel man.
Utan det handlar om känslor, tror jag.

Ok, men de flesta skilsmässor slutar inte på samma sätt.

Vad du insinuerar är att Ciara hittar på... och det är väl ganska uselt?

För att inte säga elakt.
Citera
2025-05-04, 23:07
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Jaså, nej? Kom igen, snurra dig ur det där, gumman – jag väntar!

Edit: Eller nej, jag förstår nu! Du menar väl att han sover även hela dagen på helgen, inte bara till 12?!

Med på dagarna menas att det är en vana han har, som han inte nödvändigtvis ägnar sig åt varje dag. Hade jag menat varje dag hade jag skrivit varje dag. Du försvarar och bortförklarar en notoriskt otrogen jävla knarkare, vad fan är det för fel på dig?

Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Och??? Kan du ärligt säga vad som är problemet med det? Nej, det kan du inte.

Problemet är att det går ut över barnen. Han sover inte på nätterna, eftersom han festar, knarkar och är hyperaktiv, istället sover han halva dagarna. Det går inte att kombinera med att vara en ansvarsfull förälder, eller med att ha ett vanligt jobb, om det nu blir aktuellt istället för musikkarriären.

Om du inte fattar att det är ett problem, så är du dum i huvet!
Citera
2025-05-04, 23:07
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Då var det felciterat från början i tidningen.
Men vad spelar det för roll för artikeln?

Det står ingenstans att han är eller var narkotikapolis, det har du hittat på.

Citat:
Du sa att jag skulle läsa om tråden från start!
Men det är ju bara på senare tid som det funnits uttalanden från Måns.
Du snor dig som en mask på en fiskekrok.
Vilka av hans uttalanden bevisar dina diagnoser? Alla fem?

Jag har redan svarat dig om detta tidigare. Ställ inte samma frågor, som du redan fått svar på, om och om igen, det är sinnessjukt!
Citera
2025-05-04, 23:08
Medlem
Citat:
Ok, men de flesta skilsmässor slutar inte på samma sätt.

Vad du insinuerar är att Ciara hittar på... och det är väl ganska uselt?

För att inte säga elakt.
Nej jag insiunerar att hennes känslor för MZ tagit slut.
Citera
2025-05-04, 23:09
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
Vilken jävla smörja!

Han har misshandlat sin fru och snortat kokain i hemmet bland hans barn.

Är det så ”spelets regler i ett demokratiskt land” fungerar?

Den tölpen är slut som artist! TV4 ska riva kontraktet med honom bums!

Kunde man bojkotta Paolo Roberto för sexhandel kan man fan bojkotta en frumisshandlare och kokainsnortare med!

Håller med, det är vidrigt! Anledningen är pengar och att programmen är förinspelade. Det är givetvis ändå inte OK, men några nyinspelningar lär det inte bli i alla fall.
Citera
2025-05-04, 23:09
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Nej otrohet är moraliskt förkastligt.
Och ändå är 70% av svenskarna otrogna enligt statistiken.
Nej Måns är inte bisexuell.
Du kan inte läsa en skvallertråd utan källhänvisning som sanning.
Och utan ansvarig utgivare. Här kan man påstå vad man vill.
Tex. att Måns är kannibal och Ciara är pedofil när hon inte har sex med Läckberg.
Men det begriper du väl själv.

Here we go again with the psychotic lies... Nej, 70 procent är inte otrogna din idiot.

Ca tre procent är otrogna i traditionell mening. Och ca trettio procent om man räknar in saker som porrsurfande och närflirtande.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-pa-nagot-satt

Förut påstod du att kokain är lika vanligt som alkohol, vilket givetvis inte heller stämmer.

Ungefär 45 procent av Sveriges vuxna befolkningen dricker alkohol minst 1 gång i veckan. Mellan 0,1 och 1 procent säger sig ha använt kokain det senaste året. Alkohol är alltså extremt mycket vanligare.

https://www.drugsmart.se/samhalle/statistik

Är dessutom ytterst tveksamt att Måns är hetero:

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...dejta-en-kille

Erkänn nu, du hade fel om Ghazale, otrohet och alkoholvanor. Och Måns kan absolut tänka sig att dejta en kille!
Citera
2025-05-04, 23:10
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Det är inte Ciara som tagit på sig offerkofta i pressen, hon har inte deltagit i intervjuer, det är Måns. Det brukar vara en klassiker hos en narcissist att skylla ifrån sig och "gråta" ut

Precis, Måns är narcissisten, inte Ciara! Är för övrigt ofta inte ens intervjuer på det sättet att Måns blir kontaktad och utfrågad, utan det är han själv som kontaktar tidningar och gör "uttalanden".
Citera
Medlem
Citat:
Vem har det - men var får du din info ifrån?

Om den bara kommer ifrån tidningar och nätet, så är chansen liten att din uppfattning per automatik är bättre än någon annans.
Det beror väl inte bara på information och var den kommer ifrån - utan också förmågan att förstå och analysera den. Därav skiljer det ju stort på folks uppfattning.
Citera
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Största masspsykosen måste varit att folk gillade smilfinken Måns Zelmerlöw. Totalt oförståeligt.

De som gillar honom är själva lika äckligt falska. Det är därför de gillar honom.

Citat:
Ursprungligen postat av popll
Hur kan han väcka sånt intresse och denna tråd vara storst på flashback.

Det är en revolution. Äntligen en narcissistjävel som får sina fiskar varma. Offentligt dessutom. Ciara borde få medalj av största storleken och adlas av kungen. Hon är en hjältinna!
Citera
2025-05-04, 23:16
Medlem
miamanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Därför att det var en viss exfru som tvingade fram situationen genom att hänga ut Måns som klandervärd våldsam man och drogmissbrukare kanske? Eller har jag missat nåt?

Och om du inte fattat det. Jag tar inte ställning för eller emot Måns, utan tittar bara på vad som faktiskt hänt. Jag väljer heller inte sida. Båda har betett sig mycket illa med tanke på att de har barn tillsammans av vad som kommit fram och vad som delats på exfruns instagramkonto med många följare.
Ja du har missat något. Det var väl Måns som tvingade fram situationen genom att vara klandervärd, våldsam och missbrukare?
Hon har ju bara reagerat på det, tagit ut skilsmässa och gjort polisanmälan, försökt att sköta allt snyggt. Men Måns ska spela teater och hon ska spela med? Hon har väl också rätt att uttala sig. Särskilt om han sitter och ljuger i pressen helt obekymrat.
Citera
2025-05-04, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Och 4-0 kommer med största sannolikhet på fredag(?) när tingsrätten beslutar att barnen ska bo hos Ciara.
Det blir nog bra för honom.Då kan han både knarka och ligga runt.Det är nog det som gäller i hans värld.Kommer inte att sitta och gråta över det avslutade äktenskapet.Har förmodligen råd med lite nya yngre tjejer också.Mums för Måns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in