2025-05-04, 23:33
Medlem
Aprak69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FairyGirl
De som gillar honom är själva lika äckligt falska. Det är därför de gillar honom.

De som gillar honom är väl homosexuella män samt kvinnor i övergångsåldern som saknar akademiska poäng.
Citera
2025-05-05, 00:03
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Jag tror inte att kondom hjälper mot flatlöss.
Han har väl inget hår som lössen kan klättra i heller. Bortnött förmodligen.
Citera
2025-05-05, 00:34
Medlem
Citat:
Precis, Måns är narcissisten, inte Ciara! Är för övrigt ofta inte ens intervjuer på det sättet att Måns blir kontaktad och utfrågad, utan det är han själv som kontaktar tidningar och gör "uttalanden".
DU: De flesta kändisar som har ont om stålar förekommer i damtidningar titt som tätt.
Inte pga att de är så populära utan pga att de säljer sig till tidningen.
Och får väldigt bra betalt för ett hemma hos reportage.
Måns har lustigt nog tillgångar på 30 miljoner. Trots att han bara ligger på soffan och är en slashas.
Så han behöver nog inte sälja sig. Men verkar som han har kontakter i media när han behöver reklam.
Eller vill göra ett uttalande.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-05-05 kl. 00:46.
Citera
2025-05-05, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat
Ciara lör ha brukat kokain tillsammans med Måns. Man blir lite galen av det. Kille som tjej.

Vet inte vem Ciara är men ska nog bli skönt att slippa både artist livet och henne. Nu kan du va fri Måns. Vi kan köra ett race nån gång.

Måns tycks ju inte vilja vara fri. Gång efter gång söker han sig till relationer - för att sen sabba dem ex med otrohet.
Citera
2025-05-05, 06:58
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miamania
Ja du har missat något. Det var väl Måns som tvingade fram situationen genom att vara klandervärd, våldsam och missbrukare?
..... TYCKER hans exfru. Men varför skulle det vara något som är att betrakta som fakta?

Citat:
Hon har ju bara reagerat på det, tagit ut skilsmässa och gjort polisanmälan, försökt att sköta allt snyggt.
Hon har förtalat honom. Det inte att sköta det snyggt, vare sig för sig själv, för Måns eller deras barn.

Citat:
Men Måns ska spela teater och hon ska spela med?
Vad har du för bevis att Måns "spelar teater".

Citat:
Hon har väl också rätt att uttala sig.
ja till polis och domstol. Inte på Instagram.

Citat:
Särskilt om han sitter och ljuger i pressen helt obekymrat.
Nej det spelar ingen som helt roll vad Måns säger till pressen. Förtal är förtal = brottsligt.
Citera
2025-05-05, 07:00
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Det är en revolution. Äntligen en narcissistjävel som får sina fiskar varma. Offentligt dessutom. Ciara borde få medalj av största storleken och adlas av kungen. Hon är en hjältinna!

Nej verkligen. Hon är inte bättre än Måns, då detta klassas som förtal och är brottsligt.
Citera
2025-05-05, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljuzz
Ciara och dansaren Martin har det mysigt hos Läckberg. Martin kommenterar bilden med ett hjärta. Och Ciara svarade att hon tycker det var modigt av honom att hoppa från bryggan. Det verkar vara kärlek, banne mej.

Men vem är den äldre mannen på bilderna? Ciaras far som kommit för att stötta?
Citera
2025-05-05, 07:26
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Nej verkligen. Hon är inte bättre än Måns, då detta klassas som förtal och är brottsligt.

Mums-mums mindre aktningsvärda egenskaper:
- Kolatorsk
- Sexmissbrukare
- Våldsverkare
Vilket hela Sveriges artistelit vet och vetat om och därav ställer sej 99% av dem bakom Ciara, byfånen är helt körd och får gömma sej på sin gård i Skåne, för ingen kommer att vilja ta i honom ens med en tång!
Senast redigerad av EAGLEofGOLD 2025-05-05 kl. 07:29.
Citera
2025-05-05, 07:30
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
- Kolatorsk
- Sexmissbrukare
- Våldsverkare
Vilka hela Sveriges artistelit vet och vetat om och därav ställer sej 99% av dem bakom Ciara, byfånen är helt körd och får gömma sej på sin gård i Skåne, för ingen kommer att vilja ta i honom en med en tång!

Jaha hur och "vet" de att det är fakta? Personligen har jag ingen aning om hur Måns är och inte är. Känner honom inte och inte du heller antar jag och sett detta personligen? Annars sprider du bara rykten.
Citera
2025-05-05, 07:33
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Jaha hur och "vet" de att det är fakta? Personligen har jag ingen aning om hur Måns är och inte är. Känner honom inte och inte du heller antar jag och sett detta personligen? Annars sprider du bara rykten.

Vad jag har sett och inte sett har du inte en aning om, kan ju ha sett en av de tre egenskaper jag nämnde, eller inte..
Senast redigerad av EAGLEofGOLD 2025-05-05 kl. 07:39.
Citera
2025-05-05, 07:46
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Vad jag har sett och inte sett har du inte en aning om, kan ju ha sett en av de tre egenskaper jag nämnde, eller inte..

Precis. Du har ingen fakta, men pratar om Måns på ett sätt som om du hade det. Alla "VET" ju att det är så och då måste det ha hänt. Eller kanske inte.

Eller har du tillgång till en kamera från deras hem?
Citera
2025-05-05, 08:03
Medlem
Citat:
- Kolatorsk
- Sexmissbrukare
- Våldsverkare
Vilket hela Sveriges artistelit vet och vetat om och därav ställer sej 99% av dem bakom Ciara, byfånen är helt körd och får gömma sej på sin gård i Skåne, för ingen kommer att vilja ta i honom ens med en tång!
Är det Camilla Läckberg som avses med 99% av Sveriges artistelit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in