Citat:

Ursprungligen postat av 
cyberhawk

Ok, jag vill inte vara taskig mer men jag har varit med om detta så många gånger förut.
Det här är ett skvallerforum... du borde inte vara här för du mår inte bra av det och att du är här tjänar inte till något överhuvudtaget alls för din sak, till skillnad mot vad du tror.
Det finns så många exempel på folk som reggat sig bara för att försvara sina idoler men det blir istället kontraproduktivt, ni håller igång skvallret istället, genom att spamma kommenterar till allt o alla, istället för att låta det dö av sig självt..
Du och ni andra kommer inte kunna påverka någonting alls i det här forumet, här är Måns redan bränd. Det du och andra gör när ni håller på så här i en skvallertråd triggar bara folk mer. Så här har det alltid varit.
Ni kan hålla på hur länge som helst men ni kommer inte vinna en millimeter på det. Ni stjälper mer än ni hjälper. Det finns dock många som ser ett underhållningsvärde i det, på er bekostnad tyvärr.

Åh, tack för omsorgen - men jag mår bra, till och med i ett skvallerforum.
Din åsikt är noterad, men jag delar den inte.
Och när det gäller spammandet, så tror jag att vissa här är mycket mer produktiva än jag. När det däremot gäller underhållningsvärdet så kan jag ofta åtminstone komma med dokumenterade fakta, medan andra bara tar till konstruerade fantasier under såpnivå.
Om mitt beteende är löjligt, eller om det kanske är mer de som helt enkelt skriker högst och mest, får nog andra avgöra.  Men förmodligen kommer de flesta av dem inte att nedlåta sig till att svara i en tråd som är så hatisk som den är just nu, eftersom de bara kommer att fördömas av dem som inte håller med.
Men det stoppar inte mig. Så länge det sprids rena lögner här, kommer jag fortsätta bemöta dem – med källor där det går.