2025-05-04, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Ok, jag vill inte vara taskig mer men jag har varit med om detta så många gånger förut.
Det här är ett skvallerforum... du borde inte vara här för du mår inte bra av det och att du är här tjänar inte till något överhuvudtaget alls för din sak, till skillnad mot vad du tror.
Det finns så många exempel på folk som reggat sig bara för att försvara sina idoler men det blir istället kontraproduktivt, ni håller igång skvallret istället, genom att spamma kommenterar till allt o alla, istället för att låta det dö av sig självt..
Du och ni andra kommer inte kunna påverka någonting alls i det här forumet, här är Måns redan bränd. Det du och andra gör när ni håller på så här i en skvallertråd triggar bara folk mer. Så här har det alltid varit.
Ni kan hålla på hur länge som helst men ni kommer inte vinna en millimeter på det. Ni stjälper mer än ni hjälper. Det finns dock många som ser ett underhållningsvärde i det, på er bekostnad tyvärr.
Du får din tråd tillbaka när denna affären är över.
Det är väl inte konstigt om folk som känner sin idol sedan länge och är insatta (väldigt insatta) reggar ett konto här efter att läst helt och hållet hittepå om MZ bl.a
Eller folk som bryr sig om rättvisa och rättssäkerhet reagerar och börjar skriva i tråden.
Det blir en bättre tråd än bara ensidigt löst skvaller och förtal tycker iallafall jag.
Jag förstår att du inte håller med. Men det här är nog tillfälligt.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-05-04 kl. 22:24.
Citera
2025-05-04, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Och vilken är din uppfattning?

Någon orsak måste det ju finnas till att det blir skilsmässa, för det är väl inte så att de rullar tärning om vad de skall göra idag?
När blir det inte skilsmässa? Om man tar sig igenom sjuårskrisen, väntar tolvårskrisen och efter den artonårskrisen. Och eftersom folk lever längre nu för tiden har det även tillkommit en trettioårs kris.
Man skiljer sig för att känslorna tagit slut helt enkelt.
Har hon varit lycklig med Måns så länge, kan jag inte tro att han helt plötsligt blivit en usel man.
Utan det handlar om känslor, tror jag.
Citera
2025-05-04, 22:27
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Du får din tråd tillbaka när denna affären är över.
Det är väl inte konstigt om folk som känner sin idol sedan länge och är insatta (väldigt insatta) reggar ett konto här efter att läst helt och hållet hittepå om MZ bl.a
Eller folk som bryr sig om rättvisa och rättssäkerhet reagerar och börjar skriva i tråden.
Det blir en bättre tråd än bara ensidigt löst skvaller och förtal tycker iallafall jag.

Ingen av er är insatt i vem privatpersonen Måns är eller hur hans liv ser ut.
Det är inget konstig alls med att vilja försvara sin idol. Men blanda inte in rättvisa i det här för den är väldigt subjektiv här.
Du får tycka att det blir en bättre tråd men faktum är att det är ni som göder den.
Citera
2025-05-04, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Det informationen gick mig förbi. Och det var VÄLDIGT intressant (precis som att 2 av de 3 gångerna var efter skilsmässoansökan)!
Det gick mig förbi. Jag läste datumen utan att reflektera. Tack!
Jag anar ugglor i mossen. Tycker polisen skulle undersökt hennes mobil.
Citera
2025-05-04, 22:31
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Ok, jag vill inte vara taskig mer men jag har varit med om detta så många gånger förut.
Det här är ett skvallerforum... du borde inte vara här för du mår inte bra av det och att du är här tjänar inte till något överhuvudtaget alls för din sak, till skillnad mot vad du tror.
Det finns så många exempel på folk som reggat sig bara för att försvara sina idoler men det blir istället kontraproduktivt, ni håller igång skvallret istället, genom att spamma kommenterar till allt o alla, istället för att låta det dö av sig självt..
Du och ni andra kommer inte kunna påverka någonting alls i det här forumet, här är Måns redan bränd. Det du och andra gör när ni håller på så här i en skvallertråd triggar bara folk mer. Så här har det alltid varit.
Ni kan hålla på hur länge som helst men ni kommer inte vinna en millimeter på det. Ni stjälper mer än ni hjälper. Det finns dock många som ser ett underhållningsvärde i det, på er bekostnad tyvärr.
Åh, tack för omsorgen - men jag mår bra, till och med i ett skvallerforum.
Din åsikt är noterad, men jag delar den inte.
Och när det gäller spammandet, så tror jag att vissa här är mycket mer produktiva än jag. När det däremot gäller underhållningsvärdet så kan jag ofta åtminstone komma med dokumenterade fakta, medan andra bara tar till konstruerade fantasier under såpnivå.
Om mitt beteende är löjligt, eller om det kanske är mer de som helt enkelt skriker högst och mest, får nog andra avgöra. Men förmodligen kommer de flesta av dem inte att nedlåta sig till att svara i en tråd som är så hatisk som den är just nu, eftersom de bara kommer att fördömas av dem som inte håller med.
Men det stoppar inte mig. Så länge det sprids rena lögner här, kommer jag fortsätta bemöta dem – med källor där det går.
Citera
2025-05-04, 22:36
Medlem
Ciara och dansaren Martin har det mysigt hos Läckberg. Martin kommenterar bilden med ett hjärta. Och Ciara svarade att hon tycker det var modigt av honom att hoppa från bryggan. Det verkar vara kärlek, banne mej.
Citera
2025-05-04, 22:38
Medlem
Citat:
Ingen av er är insatt i vem privatpersonen Måns är eller hur hans liv ser ut.
Det är inget konstig alls med att vilja försvara sin idol. Men blanda inte in rättvisa i det här för den är väldigt subjektiv här.
Du får tycka att det blir en bättre tråd men faktum är att det är ni som göder den.
Nej det är kokainavslöjandena. Då kutar alla hit i hopp om smaskigt skvaller och underhållande spekulationer om var MZ stoppat sin snorre.
Så de har en "snackis" att komma med på sitt tråkiga kneg imorgon..
Det är mumma för folk i stugorna. Jag tror inte för ett ögonblick att folk är intresserade av att läsa rumsrena citat med trista fakta och sanning. Då kan de lika gärna läsa nyheterna.
Så det är inte vi som göder tråden alls. Den gubben gick inte.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-05-04 kl. 22:41.
Citera
2025-05-04, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljuzz
Ciara och dansaren Martin har det mysigt hos Läckberg. Martin kommenterar bilden med ett hjärta. Och Ciara svarade att hon tycker det var modigt av honom att hoppa från bryggan. Det verkar vara kärlek, banne mej.
Skulle faktiskt inte förvåna mig. Med tanke på hur Ciara har bränt alla broar efter sig.
Det verkar som det väntar något bättre i kulisserna för Ciara.
EDIT: Nu skvallrade jag. Och det var skönt att få det ur mig. Eftersom jag misstänkt det sedan start.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-05-04 kl. 22:58.
Citera
2025-05-04, 22:44
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Nej det är kokainavslöjandena. Då kutar alla hit i hopp om smaskigt skvaller och underhållande spekulationer om var MZ stoppat sin snorre.
Så de har en "snackis" att komma med på sitt tråkiga kneg imorgon..
Det är mumma för folk i stugorna. Jag tror inte för ett ögonblick att folk är intresserade av att läsa rumsrena citat med trista fakta och sanning. Då kan de lika gärna läsa nyheterna.
Så det är inte vi som göder tråden alls. Den gubben gick inte.

Du förstår ju inte och jag orkar inte upprepa mig så läs mitt längre inlägg igen.
Citera
2025-05-04, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hur många år får mums då när han köper knark av Jordgubben och utsätter barnen för risk att hitta pulvret i sitt hem? Som knuffar barnens mamma och riskerar att smitta ner henne med både AIDS, gonorre, flatlöss och annat skit. Men, svärmorsdrömmen kanske är så ansvarsfull så han använder kondomer under alla påsättningar, Både fram och bak.
Jag tror inte att kondom hjälper mot flatlöss.
Citera
2025-05-04, 22:52
Medlem
Citat:
Du förstår ju inte och jag orkar inte upprepa mig så läs mitt längre inlägg igen.
Jag har läst det noga. Och jag förstår att du vill ha din tråd tillbaka.
Och lufta vad som precis faller i sinnet utan att bli emotsagd.
Men det är tillfälligt. Du får skylla på Ciara som inte kan betee sig som folk och
sköta sin skilsmässa privat, utan att tvätta sin smutsbyk offentligt.
För att utmåla maken som en olämplig förälder.
Och ta hem spelet.
Citera
2025-05-04, 22:57
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Nej jag har inte förtroende för deras rubrik sättande.
Och så läser jag samma nyheter i flera nyhets tidningar.
Och utifrån det bildar jag mig en uppfattning.

Vem har det - men var får du din info ifrån?

Om den bara kommer ifrån tidningar och nätet, så är chansen liten att din uppfattning per automatik är bättre än någon annans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in