2025-05-03, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag har aldrig gillat Måns och inte heller sett nåt snyggt i honom. Tvärtom. Ja, du har faktiskt rätt. Jag är beroende av Treo och tar 2 varje morgon och 2 halvor på kvällen. Vill verkligen sluta men det är svårt. I övrigt hittade jag inget av dina alternativ som stämmer in. Möjligen kaffe också samt choklad och mackor.
Uppviglare? Avundsjuk? Brusberoende?
Oavsett, får du vara glad om du inte har en andra hälft som när som helst visar upp för världen - och pöbeln på flashback - det du allra helst hade hållt för dig själv.
Citera
2025-05-03, 01:36
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Men vad vill du?
Att en kändis ska korsfästas? Stenas till döds?
Det är inte olagligt att vara otrogen. Det är inte olagligt att ha ett missbruk.
Sådana människor behöver hjälp och stöd.
Tror du de bättrar sig för att de får massivt med hat? Tror du det hjälper?
Det enda är att det hjälper dig att inbilla dig att du är en bättre person själv.
Och det är ju bra. För du är nog inte så jättelyckad själv tror jag.
Nu får du lugna ner dig. Han behöver varken korsfästas eller stenas då han sänker sig till botten av egen kraft. Kokain är olagligt och om man tycker det är fräscht att kn*lla runt och vara påtänd så får han väl göra det men i sin ensamhet. Groteskt att en sån person ska bråka om barn då han inte ens klarar av att ta hand om sig själv. Han påstår att han inte får jobb längre och inte kan försörja sina barn. Ja du, knark är dyrt och man har ju läst om hur det ruinerat kändisar. Om han tar en överdos skulle jag inte gråta eller bry mig.
Senast redigerad av ziggarillen 2025-05-03 kl. 01:39.
Citera
2025-05-03, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FairyGirl
Varken du eller någon annan har motbevisat något av det du nämner, som du menar är felaktigt.
Jag inbillar mig inte att jag är legitimerad Googlepsykiatriker och jag har ingen låtsaspraktik med kända låtsasklienter som jag träffar i min fantasi och utreder och ger multipla diagnoser till, baserat på några körsbärsplockade undantag i deras liv. Så jag kan inte motbevisa dig.
För jag lever i verkligheten och inte i fantasin där jag samtalar med Måns Zelmerlöw om hans problem. Jag vet vem jag är nämligen.
Citera
2025-05-03, 01:42
Medlem
[/b]
Citat:
Det är förmodligen ett av tillfällena som han menar skulle vara plantering (det med påsen han påstår sig ha spolat ner som enligt honom inte såg ut som kokain).

Hans andra sms bevisar att han använt kokain hemma, så syftet med barnflickans vittnande är inte att bevisa att det inte har hänt utan att framställa Ciara som en person som är kapabel att plantera kokain och som därmed är oärlig och opålitlig i allmänhet.

Han har absolut inget att vinna på det. Men det fattar han troligtvis inte.

Han har ingen skit på Ciara överhuvudtaget men tänker att han måste komma med något, och detta var det bästa han kunde skaka fram.

Tack för klargörandet. Sicken sörja det har blivit. Läste en recension publicerad för två år sedan

”När Måns Zelmerlöw var liten hade han ingen fantasi. Han berättar det själv i ett av fler välfunna mellansnack. ”Jag var en kamrer i en åttaårings kropp” säger han men menar att det gick över när han fick Narnia läst för sig. Låt mig då lite lätt smyga in att nej, det gick nog aldrig riktigt över. Hur mycket Mums Mums än vill det så närmar han sig inte Slash när han hänger på sig en Sunburst-Les Paul, han stannar som Måns, en hyvens grabb från Skåne som på sin höjd kastat pappersflygplan ut genom hotellrumsfönstret.”

Mitt fetstilta. Nu kan det läggas till mer än att kasta pappersplan.
Citera
2025-05-03, 01:50
Medlem
Citat:
Nu får du lugna ner dig. Han behöver varken korsfästas eller stenas då han sänker sig till botten av egen kraft. Kokain är olagligt och om man tycker det är fräscht att kn*lla runt och vara påtänd så får han väl göra det men i sin ensamhet. Groteskt att en sån person ska bråka om barn då han inte ens klarar av att ta hand om sig själv. Han påstår att han inte får jobb längre och inte kan försörja sina barn. Ja du, knark är dyrt och man har ju läst om hur det ruinerat kändisar. Om han tar en överdos skulle jag inte gråta eller bry mig.
Var har du fått detta ifrån? Eller var det eget hittepå.?
Han gör en vinst på två miljoner enbart på vinförsäljning. Och han har fler bolag som det går bra för.
Måns är långt ifrån barskrapad alls på något sätt. Och han arbetar för fullt hemma på gården.
Han har dessutom slutat med kokain och sedan tio veckor tillbaka går han på rehab.
Alla barn har rätt till båda sina föräldrar. Och att du önskar livet ur deras pappa säger mest om dig själv.
Men du ska kanske läsa på lite först, innan du öser ur dig bara dina förutfattade meningar.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-05-03 kl. 01:56.
Citera
2025-05-03, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Lögn på hög nivå att han skulle ha spolat ner det i toaletten. Bullshit. Vem gör så? Medicin och droger ska lämnas in på Apoteket.

Som att det skulle vara vanligare att lämna in kokain
Citera
2025-05-03, 02:01
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Var har du fått detta ifrån? Eller var det eget hittepå.?
Han gör en vinst på två miljoner enbart på vinförsäljning. Och han har fler bolag som det går bra för.
Måns är långt ifrån barskrapad alls på något sätt. Och han arbetar för fullt hemma på gården.
Han har dessutom slutat med kokain och sedan tio veckor tillbaka går han på rehab.
Alla barn har rätt till båda sina föräldrar. Och att du önskar livet ur deras pappa säger mest om dig själv.
Men du ska kanske läsa på lite först, innan du öser ur dig bara dina förutfattade meningar.
Har du svårt att läsa text. Måns har sagt att han inte får jobb längre och måste kunna försörja sina barn. Klart som fan då han pekar ut dom som narkomaner vilka som ska ge han jobb. Att knarka är svindyrt och det spelar ingen roll hur många miljoner han har. Knark bryter ner en människa och när man inte ens klarar av att sluta bara så har det gått långt.

Sexmissbruket är inte heller något att leka med. Riktigt otäckt och det erkände han ju redan då han var ihop med Marie Sernholt. Otrogen ständigt. Barnen ska skyddas från en sån människa och han har knappast uppfört sig som en bra pappa hittills. Dessutom säger Måns att han jobbar jämt och det är ju på arbetsplatsen som alla dom knarkande kollegorna finns. Hoppas att jag har skrivit tydligt så du förstår vad du läser. Godnatt!
Senast redigerad av ziggarillen 2025-05-03 kl. 02:04.
Citera
2025-05-03, 02:04
Medlem
banzaipirates avatar
Att han ljuger är ganska troligt. Men jag vet inte mer än någon annan. Men det som skrivs i tråden gör mig fundersam över mångas mentala mående.

När jag bodde i Stockholm var det norm. Inget man skyltade med. Men alla vet.Testade aldrig själv men alla kändisar man ser i teve och låtsas som att de aldrig använt droger när jag vet. Klart man inte erkänner. Man blir uthängd som en knarkare. Mindre värd som människa.

Tror de flesta som testat kokain hade fortsatt om de hade råd.

Hjälp killen.
Citera
2025-05-03, 02:06
Medlem
Citat:
Jag håller normalt inte till på darknet, internets mörkaste hörn eller samhällets botten men ibland bubblar det ju tyvärr upp från kloakerna av sig självt. Sådana här kommentarer gör mig helt... ja, jag blir helt ordlös.
Citera
2025-05-03, 02:16
Medlem
Citat:
Har du svårt att läsa text. Måns har sagt att han inte får jobb längre och måste kunna försörja sina barn. Klart som fan då han pekar ut dom som narkomaner vilka som ska ge han jobb. Att knarka är svindyrt och det spelar ingen roll hur många miljoner han har. Knark bryter ner en människa och när man inte ens klarar av att sluta bara så har det gått långt.

Sexmissbruket är inte heller något att leka med. Riktigt otäckt och det erkände han ju redan då han var ihop med Marie Sernholt. Otrogen ständigt. Barnen ska skyddas från en sån människa och han har knappast uppfört sig som en bra pappa hittills. Dessutom säger Måns att han jobbar jämt och det är ju på arbetsplatsen som alla dom knarkande kollegorna finns. Hoppas att jag har skrivit tydligt så du förstår vad du läser. Godnatt!
Du får gärna länka till var du läst det som jag fetat.

Men läs innantill själv. Måns går i rehab och har slutat med kokain.
Han ska turnera i sommar. Så jobb som vanligt. Natti,putti!
Senast redigerad av ottoplommon 2025-05-03 kl. 02:18.
Citera
2025-05-03, 02:22
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Frågan är hur länge Systembolaget har kvar detta Chardonnay By Måns Zelmerlöw. Blir ju ungefär som de skulle ha ett vin med namn By Örjan Ramberg...

Att det gått bra för honom ekonomiskt handlar ju hans namn och att han då tex med detta med vinet fått hjälp av proffs. Det är ju det han kämpar för här. Att det ska dras in pengar i fortsättningen. Även om han som tidigare nämnts har minst 30 miljoner i tillgångar att leva av även om det blir noll vinförsäljning och konserter i framtiden.
Citera
2025-05-03, 02:31
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Varken du eller någon annan har motbevisat något av det du nämner, som du menar är felaktigt.

Ottoplommon har förmodligen tagit några glas för mycket denna afton, eftersom hen missförstår flera inlägg och är ganska upprörd och tycker folk är elaka.

Av vad jag har läst tror jag Måns har knarkat länge. Han har känt Ciara åtminstone sedan 2018, och de har två barn tillsammans. Det är inte troligt att han testade lite kokain för två år sedan och föll så hårt för det, såvida inte förhållandet redan var på väg att ta slut, utan otrohet och droger, så att han kanske mådde pissigt.

Givet hans tidigare beteende verkar han helt enkelt inte fixa att vara tillsammans med en människa i långa loppet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in