2012-06-26, 21:44
Medlem
Hans läggning är ju hans pryl men att han inte vill stå för den och komma ut är ju underhållande.
Citera
2012-06-27, 08:23
Medlem
AngelDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Diego
Sitter och kollar på skiten kväll, och det finns inte ett uns hetero i den karlen.

Det finns ju ögonvittnes-skildringar en sida bak i tråden där han hånglar loss bland damer. + Att han varit tillsamans med Marie. Isf borde han ju vara bi, vilket jag betvivlar. Han är hetro tror jag och metrosexuell.
Senast redigerad av AngelDevil 2012-06-27 kl. 08:31.
Citera
2012-06-27, 11:10
Bannlyst
Citat:
Sitter och kollar på skiten kväll, och det finns inte ett uns hetero i den karlen.

Och vad grundar du det på?

Inte för att jag säger emot, men att han skulle vara homo tror jag icke.

Dock kan han bete sig på ett lite annorlunda sätt ibland.
Citera
2012-07-10, 20:20
Medlem
Hahaha..sitter och slötittar på Allsången. Han e la för goo ;-)
Citera
2012-07-17, 21:54
Medlem
Han och Andreas Weise såg nyförlovade ut i kvällens Allsång.
Citera
2012-08-17, 17:07
Medlem
Franz Bolzanos avatar
Citat:

Den här tråden överdriver såväl nationaliteten som sexualiteten hos den musikaliske skåningen. Faktum är att Måns Zelmerlöw är en vanlig svensk-italienare med högt absolut gehör och fullt godkänt europeiskt utseende.

Han påminner om Sean Connery som ung, och den gode Connery är ju som bekant klassad som ganska sexig hos brudarna.
Bara vi slipper zigenaren Sean Banan som programledare, får Måns Z gärna leda allsången nästa år med.
Citera
2012-08-17, 19:04
Medlem
Jag står inte ut med hans klämkäcka attityd. Herregud, han är ju som en liten farbror i en ung mans kropp.
Citera
2012-10-17, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porterpotty
har hört att måns gillar både killar och tjejer, nån som kan backa upp det?

Jag kan backa upp på den. Med egna ögon har jag vid årets Pride sett herr Zelmerlöw grov hångla med en annan man. Så de så. Förvånar mig mycket att detta inte kommit ut.
Citera
2012-10-17, 23:46
Medlem
Det är många som sitter och väntar på att han ska komma ut ur garderoben
Citera
2012-10-18, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillan6
Det är många som sitter och väntar på att han ska komma ut ur garderoben
han kanske är smittad
Citera
2012-10-18, 10:16
Medlem
Citat:
Känner en tjej som hade sex med honom några gånger på Rhodos eller nåt sånt, men det var länge sen och han kan ha blivit bög efter det. Minns att han kallades Måns-Petter då, det här var året innan han var med i Idol eller vilket program det nu var.
Citera
2012-10-18, 10:39
Medlem
IllDuces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Nu när ännu en kändis kommit ut ur den sk. garderoben, är det inte dags för Måns att göra det med?
Han erkänner åtminstone att han är kär i Europas gaytätaste stad, Barcelona. http://www.expressen.se/noje/extra/m...--i-barcelona/

Det är väl Sitges som är den spanska gayvärldens och säkerligen gayeuropas huvudstad ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in