Citat:
Ursprungligen postat av
FerMar80
Det med frikjenning var et lite stikk til kornblomst og de som følger hennes/hans teorier. Det kornblomst kommer med er ganske ensporet. Jeg er enig at ting ikke er svart/hvitt, enten/eller. Jeg selv er ganske usikker på SM og hans rolle. Men av det jeg har blitt fortalt om hvordan disse kriminelle miljøene fungerer, så kan man aldri vite. Politet har gjort sine feil opp igjennom. Men en så alvorlig sak, tror du ikke politet ønsker å ikke gjøre feil?
I Dagbladet hevdes det at de møttes i skogen
https://www.dagbladet.no/nyheter/met...ntakt/83009743
Vel, jeg f.eks. følger nevnte debattants innlegg med stor interesse og de har etter min mening så langt vært sakelige og opplysende.
Ja, jeg håper politiet ikke ønsker å gjøre enda en feil og derfor tar jeg det som et positivt tegn at de enda ikke har identifisert den siktede, det er det kun "sladder"pressen som har gjort. Dermed har heldigvis politiet fortsatt en retrettmulighet, noe sladderpressen faktisk ikke har slik sett. Men de er jo så vant til å krype til korset at de nok ikke mister noen nattesøvn uansett, om de skulle være nødt til å gjøre det denne gangen også.
Ja, jeg ser jo nå hva Dagbladet hevder der som en sannhet:
Citat:
Dagbladet har avslørt at det har vært flere møter mellom Betew og Millehaugen i skogholtet på Oppsal, der førstnevnte siden ble drept.
Disse møtene skal ha vært meglingsmøter for å roe ned den kritiske konflikten som Betew og Millehaugen skal ha blitt involvert i.
Møtene på Oppsal ble avtalt på telefonen til en person nær en av de involverte, får Dagbladet opplyst.
Så Dagbladet er omtrent informert på samme måte som denne tråden har vært i lang tid, ved at det hevdes fra noen at dette var det som skjedde og jeg hadde ikke blitt forundret om Dagbladet har hentet opplysningene fra akkurat denne tråden. For politiet har nok ikke opplyst Dagbladet om dette her. Nå er min tillit til Dagbladet på et absolutt bunn-nivå, ut fra deres tidligere historikk og deres journalisters private omgang med kriminelle, som opplyst om av en utmerket debattant her i denne tråden. Så at dagbladet kan hevde dette som en sannhet, at det var i det aktuelle skogholtet MB og SM møttes tidligere, sier endel om dagbladets kildekritikk. Selvsagt kan det medføre riktighet at det forholder seg slik, men dagbladet burde vært meget klar på at de kun refererte uverifiserte påstander.