Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-30, 05:30
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Senast jag var här var det idel hejarop för den oskyldigt utpekade familjefadern som inte vill något annat än att få ta hand om sina barn ifred. Undrar just hur det hade låtit om det varit en kvinna som hade varit ute och varit otrogen, festat och knarkat istället för att ta hand om sina småbarn. Folk härinne hade krävt att hon aldrig mer skulle få se dem.

Sen det här med flytt till Sverige det skaver tycker jag. Han har alltså flyttat till England, gift sig och skaffat barn med en engelsk kvinna som redan har ett barn, som bor i England. Deras barn har bott där sen de föddes. Så ska han plötsligt kräva att deras barn nu ska bo i Sverige? Om hon flyttar tillbaka till England med barnen kommer det bli ramaskri från diverse män härinne att hon kidnappar sina egna barn bort från sin pappa. Men det är ju tvärtom. De har alltid bott i England. Hon kan väl inte bara flytta ifrån sin äldsta son hur kan Måns begära det?

Jo, och något väldigt relevant:
Måns har mest bott ensam utan barnen i Sverige under hela deras liv. Det är så han prioriterat. Han har åkt dit då och då och träffat dem.

Alltså hade det inte varit nån förändring om det blev likadant efter skilsmässan, att han åkte till dem då och då.
Så att han nu gör allt i sin makt för att Ciara ska få leva hela sitt liv varannan vecka i Sverige, varannan i England för att ta hand om sin förste son, det är bara ren djävulskap från Måns sida.
Citera
2025-04-30, 05:37
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Vet inte vad jag ska tro....inte att jag bara tror rakt på hustrumisshandel hon säger skett.Mitt yngre jag hade trott henne rakt av men man lever,lär & ser saker ....

Det hela känns så jäkla - nu jävlar ska jag ta hämd !
Jag menar timingen....det kommer nästan direkt efter att han erkänner kokain missbruk.
Man vet ju aldrig iofs...men man ska komma ihåg att det är krig mellan dessa två och hon vill förstöra han totalt antar jag .
Ugly divorce no doubt.

Konstigt att du blivit sämre och sämre på att känna igen en klassisk misshandlare, narcissist och ”beroendepersonlighet”.
Hon anmälde honom i mitten av mars för fan och Måns fick precis reda på att hon anmält och då bestämde han att göra denna genomskinliga intervju.
Citera
2025-04-30, 05:41
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Exakt så. Gamla kärringar, incels och riktigt fula yngre tjejer verkar va de som Måns har i sitt lag.

Jag har också lagt märke till det. Inte en enda vettig människa försvarar honom. Precis som den enda kändisen som försvarar honom är Pernilla Wahlgren medan Erik Segerstedt sa att han är likgiltig pga hur Måns betett sig i alla år.
Citera
2025-04-30, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Tack för det, mitt i prick! Så är det. Jag tyckte mee too var bra tills det helt gick över styr.
Mee too feministerna har en blind fläck för rättssäkerhet, som någon så klokt skrev.
Kvinnorna är martyrer och offer, män är svin. Det är deras fel alltid.

Jag hoppas att karlar som blir misshandlade av sina fruar börjar prata om det,
Det är inte omanligt att ha en våldsam fru som slår en.
Men det är en mänsklig rättighet att inte stå ut med våld i nära relation.

Ja kvinnojouren har bestämt att ett ilsket ögonkast bara, är misshandel.
När kommer mansjouren? Vi lever väl i en demokrati med jämlikhet.
Och hur många kvinnor är det inte som utsätter sina män för psykisk misshandel.?
Det är nog det vanligaste. För kvinnor är oftast mer verbalt begåvade än män som är mer
känslomässigt introverta och inte finner de rätta orden.

Nu är det inte lätt att leva i en relation.
Som paret Zelmerlöw här. Men nog finns det fel och brister hos båda parter alltid.
Det är inte så att bara ena maken felar. Jag har aldrig varit med om det iallafall.
Det ena ger det andra i ett förhållande utan att man kanske tänker på det.
Och det är alltid lättare att hitta fel på andra än sig själv. Jag vet inte vad som kommer fram nu
men än så länge tror jag både MZ och CJZ bär ansvar för haveriet,
Även om det är Måns som missbrukat, så kan Chiara ha andra fel.

Mansjourer har funnits under de senaste 25 åren iaf.
Citera
2025-04-30, 06:06
Medlem
Måns är
Coocked.

Sista gången vi ser honom på tv
Citera
2025-04-30, 06:24
Medlem
Han kan inte gå ut och berätta att han misshandlat sin fru...för då kommer han förlora alla jobb...
Citera
2025-04-30, 06:30
Medlem
Vet att han beställt en hund
Citera
2025-04-30, 06:46
Medlem
Hon vill ha vårdnaden. Då är det krig.

Stackars Måns.
Citera
2025-04-30, 06:56
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neutralabosse
Hon vill ha vårdnaden. Då är det krig.

Stackars Måns.

Tvåbarnspappan Måns har knarkat, varit otrogen och är polisanmäld för våld i nära relation. Klart hon vill ha vårdnaden
Citera
2025-04-30, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Jag har också lagt märke till det. Inte en enda vettig människa försvarar honom. Precis som den enda kändisen som försvarar honom är Pernilla Wahlgren medan Erik Segerstedt sa att han är likgiltig pga hur Måns betett sig i alla år.

Fan vad deppigt om Pernilla försvarar honom. Jag gillar ju Pernilla.

Den här intervjun gjorde inte några tjänster för Måns. Tror 100% på Ciara.
Citera
2025-04-30, 07:08
Medlem
Måns är fan en legend hade varit riktigt kul att festa med den mannen
Citera
2025-04-30, 07:09
Han verkar också väldigt fåfäng för en kille.

Glöm inte revolutionen eller vad det var låten handlade om nu. Den verkar ha kommit av sig.
Senast redigerad av SolarPowered 2025-04-30 kl. 07:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in