Citat:
Senast jag var här var det idel hejarop för den oskyldigt utpekade familjefadern som inte vill något annat än att få ta hand om sina barn ifred. Undrar just hur det hade låtit om det varit en kvinna som hade varit ute och varit otrogen, festat och knarkat istället för att ta hand om sina småbarn. Folk härinne hade krävt att hon aldrig mer skulle få se dem.
Sen det här med flytt till Sverige det skaver tycker jag. Han har alltså flyttat till England, gift sig och skaffat barn med en engelsk kvinna som redan har ett barn, som bor i England. Deras barn har bott där sen de föddes. Så ska han plötsligt kräva att deras barn nu ska bo i Sverige? Om hon flyttar tillbaka till England med barnen kommer det bli ramaskri från diverse män härinne att hon kidnappar sina egna barn bort från sin pappa. Men det är ju tvärtom. De har alltid bott i England. Hon kan väl inte bara flytta ifrån sin äldsta son hur kan Måns begära det?
Sen det här med flytt till Sverige det skaver tycker jag. Han har alltså flyttat till England, gift sig och skaffat barn med en engelsk kvinna som redan har ett barn, som bor i England. Deras barn har bott där sen de föddes. Så ska han plötsligt kräva att deras barn nu ska bo i Sverige? Om hon flyttar tillbaka till England med barnen kommer det bli ramaskri från diverse män härinne att hon kidnappar sina egna barn bort från sin pappa. Men det är ju tvärtom. De har alltid bott i England. Hon kan väl inte bara flytta ifrån sin äldsta son hur kan Måns begära det?
Jo, och något väldigt relevant:
Måns har mest bott ensam utan barnen i Sverige under hela deras liv. Det är så han prioriterat. Han har åkt dit då och då och träffat dem.
Alltså hade det inte varit nån förändring om det blev likadant efter skilsmässan, att han åkte till dem då och då.
Så att han nu gör allt i sin makt för att Ciara ska få leva hela sitt liv varannan vecka i Sverige, varannan i England för att ta hand om sin förste son, det är bara ren djävulskap från Måns sida.