Ja, det är talande att du också helt ignorerar mitt svar. Jag har motbevisat dina påståenden med källor, du kan inte komma på något annat att säga och nu försöker du med andra saker? Vad har du fiskat upp nu, låt oss se...
Citat:
Ursprungligen postat av
Havang
Jag gjorde det, ”kopierade vad som stod”. Känns halvt olagligt att kopiera in hela artikeln som är för prenumeranter.
Man måste vara extra försiktig här, eftersom du har diskvalificerat dig själv flera gånger tidigare genom att bara kopiera de utdrag som passar in i din negativa bild av MZ.
Citat:
Ursprungligen postat av
Havang
8 år senare: ”Måns Zelmerlöw led av sexmissbruk”
https://modette.se/1138186-mans-zelm...-sin-fru-ciara
” Daniela Rathana om Måns Zelmerlöws sexmissbruk
Det är när Daniela Rathana gästar "Fördomspodden" som programledaren Emil Persson framför ett påstående som bygger på att han tror att Daniela tänker att Måns Zelmerlöw talade ut om sitt sexmissbruk för att få mer av den varan.
"Det känns som att Måns Zelmerlöw talade ut om sitt sexmissbruk bara för att få ännu mer sex att missbruka", lyder Emil Perssons fördom, varpå Daniela Rathana dementerar för att sedan komma till en helt annan slutsats.”
https://www.familjeliv.se/allmant/13...sbruk-vildhast
2025, ” Intervjun fick stor spridning, och idag kan han ångra
ärligheten.
– Jag har ju varit sexmissbrukare med hela svenska folket i typ fjorton år nu”
https://www.sydsvenskan.se/2025-02-1...a-framfor-mig/
Och det faktum att du placerar uttalanden från tredje part högre än de som gjorts av MZ själv talar också för sig själv.
När det gäller Sydsvenskan har jag tyvärr inte tillgång till den heller. Smart av dig att ta något sådant så att inte alla kan komma åt det och läsa det.
Men bara ordalydelsen i detta uttalande tyder på att det faktiskt finns något att följa som du inte har kopierat:
Jag har ju varit sexmissbrukare med hela svenska folket i typ fjorton år nu.
Jag skulle tippa på att detta kommer att följas av något i stil med den artikel jag citerade från Hänt:
Jag är ju inte det, men det satte sig uppenbarligen, för nu tror folk på riktigt att jag är sexmissbrukare, säger han i Aftonbladets Schlager Deluxe.
För om man skulle ta Sydsvenskans uttalande på orden så skulle han ha legat med alla i Sverige... Ja... det skulle ju vara en ganska stor bedrift, skulle jag vilja säga, men jag har ingen aning om hur han lyckades med det.
Och i Familjeliv-artikeln finns det ett annat intressant citat där MZ pratar om CJZ i slutet. Detta bör kanske inte ignoreras i alla CJZ:s anklagelser mot MZ. Hon är inte heller främmande för otrohet:
Hon var precis likadan och kände igen det mesta, säger han och tillägger att han gått i terapi för att få bukt med otroheterna samt att det löste sig automatiskt eftersom han, när han mötte Ciara, "träffade rätt".
Citat:
Ursprungligen postat av
Havang
Annars kan du ju bara lyssna på honom prata om sitt beteende i Så mycket bättre, hur han träffade kvinnan i sitt liv var och varannan dag, flög till München bara för att träffa nån tjej ena dagen och nån annanstans nästa, allmänt om hans beteende med kvinnor.
Och slutligen Så Mycket Bättre. Här vrider du också på hans uttalande och lägger till egna påhitt. Låt oss ta en titt på vad han faktiskt sa vid det här laget. Avsnitt 3 av säsongen med honom sjungandes Sober. Du kan höra det från ca 13:30 minuter.
Jag känner igen mig i texten. Jag har varit en hopplös romantiker. Så fort jag har träffat någon har hon varit kvinnan i mitt liv. På en Europaturné flög jag kors och tvärs. Jag flög till München för att jag hade träffat kvinnan i mitt liv. Bandet skakade på huvudet. Sen träffade jag kvinnan i mitt liv, men det tog längre tid för Ciara.
Låter lite annorlunda än vad du påstår att han sa.