Citat:
Ursprungligen postat av
IvanDF3
Ja, det ligger nog något i det. Förhoppningsvis agerar man lite smartare genom att bli lite bättre på att lyssna på kroppen.
Vi körde båda axlar i dag.Du verkar ha fått till ett riktigt bra pass (som alltid). Det fick jag också. Skön känsla. Det blir kyckling för mig till middag men byter ut Mac'n'Cheese mot ostgratinerad broccoli. Men ändå rätt lika också på maten i dag - Snacka om synergitoppning!

Kings move like kings.
Bendag igår som jag inte hann rapportera, så får uppdatera dagens armpass istället.
Riktigt skönt tillstånd ändå i sluttampen av veckan. Ligger bra i fas, mycket kost och just rätt avslappnad till allt. Det sistnämnda är väldigt skönt då jag känner en dramatisk skillnad från bara några dagar sedan.
Bicep och triceps dag - 34
1 timme en 1 minut. snart står tiden still. 30 set
Alternating Bicep curls 4 sets 12x5x5x10 - oj vad biceps börjar spänna direkt!!! Bra pass inc.
Cable triceps pushdown 3 sets x12 - sista två setten fullt magg plus 14kg hantel
Bicep curl machine 6 set 12x10x5x5x10 - sista 3 var drop set. Dagens skönaste
Cable incline tricep extension 6 sets 12x12x9x10x10 - sista 3 var single hand
Testade reverse grip ez bar 2set x10 - kändes inte alls bra, bytte till
EZ bar preacher curl 3 set 12x10x10 - kändes 70% bra
seated tricep dip machine 3 set x10x10x15
dumbbell hammer preacher curls 3 set 10x6x6 - tror det kan vara PB på 2x6 26kg hantel!
Fantastiskt pass. När jag kom hem gjorde jag lax och sallad. Har ökat till 0.75 MK och känner nu av hungern lite bättre, här stannar jag. 0.75 på ligandrolet med, bra styrka och här stannar jag! Känner mig helt enkelt mer balancerad nu.
Hajjade till när jag gick förbi spegeln hemma efter dushen. Okej, nu ser man skillnad, tyngre, mer definnierad men samtidigt trevligt lean! Känns som hela kroppen aktiveras även när man kör tex bara armar eller rygg.