Dag 22 - Konsten att nstan lyssna p sin kropp
Kunde inte hlla mig. Armarna verkligen skrek efter att bli anvnda, s mycket att de satte igng en liten minipump p grdagens 1.5 timmes Yin yoga.
S d fr man lyssna. Just armar r ju ganska ofarligt fr ryggen om man inte gr helt jvla fel, s efter 3 korvar och stekt potatis till frukost (
) s satte jag i bilen och krde mot gymmet.
Fan. vad. sknt. att. vara. tillbaka. till. ett. ritkigt. gym.
Det r verkligen natt och dag. atmosfr och knsla r helt annorlunda, man kan nstan lukta testosteronet som ligger som en dimma blandat med grymtanden, svett och dansk dynamit (i form av tits and ass).
en galen dag.
1 timme och 40 minuter exlukusive en rekordrunda p stairmastern - 46 sets - kalla mig volume junkie
Alternating incline dumbbell bicep curls 4 reps 10x10x10x6
cable triceps pushdown 4 sets x12
MTS bicep curls 5 sets 12x10x10x7x6
Smith machine close grip bench press 4 sets 10x10x5x4
Palms up barbell wrist curl 3 sets x30
Palms down barbell wrist curl 4 sets x20
One arm cable tricep pulldown 3 set 20x15x12
Dumbbell hammer preacher curls 3 sets 10x10x6 super set med
Seated one arm triceps extension with dumbbell 3 sets x10
Arm curl plate weight machine 4 set 12x12x5x8
seated triceps dip machine 3 sets x12
Static bicep curl machine 3 set 12x10x10
hanging spinal decompression 3 sets x30sec
Rid.
Jag hade inget mer att ge. Kropp, mentalt och fysiskt var helt tomma.
Det dr r typen av pass som lmnar spr inte bara i musklerna, utan i ens sinne. Nr man nr den punkten dr kroppen r sliten, hjrnan skriker att du ska sluta, och du nd fortstter... det r en mentalitet jag tror f nr.
Och det finns ngot vackert i det, ven nr det bryter ner en. Fr det r de dagarna som bygger pannben. Som omdefinierar ens grnser. Och ven om ingen annan ser det, s vet du.
Imorgon r en ny dag, nu r det vila och terhmtning som gller. Fr herrejvlar, I am fucking out.
Kunde inte hlla mig. Armarna verkligen skrek efter att bli anvnda, s mycket att de satte igng en liten minipump p grdagens 1.5 timmes Yin yoga.
S d fr man lyssna. Just armar r ju ganska ofarligt fr ryggen om man inte gr helt jvla fel, s efter 3 korvar och stekt potatis till frukost (

Fan. vad. sknt. att. vara. tillbaka. till. ett. ritkigt. gym.
Det r verkligen natt och dag. atmosfr och knsla r helt annorlunda, man kan nstan lukta testosteronet som ligger som en dimma blandat med grymtanden, svett och dansk dynamit (i form av tits and ass).
en galen dag.
1 timme och 40 minuter exlukusive en rekordrunda p stairmastern - 46 sets - kalla mig volume junkie
Alternating incline dumbbell bicep curls 4 reps 10x10x10x6
cable triceps pushdown 4 sets x12
MTS bicep curls 5 sets 12x10x10x7x6
Smith machine close grip bench press 4 sets 10x10x5x4
Palms up barbell wrist curl 3 sets x30
Palms down barbell wrist curl 4 sets x20
One arm cable tricep pulldown 3 set 20x15x12
Dumbbell hammer preacher curls 3 sets 10x10x6 super set med
Seated one arm triceps extension with dumbbell 3 sets x10
Arm curl plate weight machine 4 set 12x12x5x8
seated triceps dip machine 3 sets x12
Static bicep curl machine 3 set 12x10x10
hanging spinal decompression 3 sets x30sec
Rid.
Jag hade inget mer att ge. Kropp, mentalt och fysiskt var helt tomma.
Det dr r typen av pass som lmnar spr inte bara i musklerna, utan i ens sinne. Nr man nr den punkten dr kroppen r sliten, hjrnan skriker att du ska sluta, och du nd fortstter... det r en mentalitet jag tror f nr.
Och det finns ngot vackert i det, ven nr det bryter ner en. Fr det r de dagarna som bygger pannben. Som omdefinierar ens grnser. Och ven om ingen annan ser det, s vet du.
Imorgon r en ny dag, nu r det vila och terhmtning som gller. Fr herrejvlar, I am fucking out.