Tyckte du jag uppdaterar för dåligt Ivan?

Det bästa är att du ändu skrev 2 uppdateringar utan att förstå att du skrivit på fel plats haha!
Tråkigt med senaste passet, det tar du igen redan på nästa pass, och alla pass kan ju inte vara PB (även om man vill det
Citat:
Ursprungligen postat av
IvanDF3
Men hallå Pingu??! Du kan ju inte studsa in och säga A men absolut inte B och sedan avsluta med "...hoppa på något heeeelt annat"!
Berätta nu. Annars får du ingen strömming!
6 x 30 kg??! Jävlars! Grymt, bra jobbat och så klart: Grattis! Mäktigt PB!!
Har du haft bra på semestern? Kan tänka mig att rejält med vila nu gör underverk bland vikterna?
Haha, ville inte jinxa, fortfarande inte helt klart än, men visade sig en kille, stor som ett hus och 190 lång, på jobbet är gammal jui Jitsu pro, nu lite amatör body builder och vi har surrat träning och lifestyle sen jag började där egentligen. Jag frågade honom lite lätt om han gick på något nu då vi båda är lite för tränade för natural. Visade sig att det var HGH med lite testo, men med informationen att han skrev ut via läkare och gav mig hans nummer!
Under första konversationen med den läkaren "i can presribe whatever you want, but lets start slow and get the ground works right" så med det sagt blir det blodprov imorgon för att han skall kunna utvärdera vad jag kan ta (skall försöka argumentera HGH och test) och förhoppningsvis blir det en helt ny injections cycle från och med nästa vecka!
Då är det läkemedelsgodkända vialer man får hemsikade till sig med next day KYLD delivery. Jag kan också få läkarremiss som visar att detta är mitt läkemedel så kan ta med och använda utomlands med

Älskar australien och dess sjukvård! Får redan hemskickad receptbellagad medicinisk marijuana och tänk att få det med HGH och testostorone med. En väldig kontrast mot sverige haha
Annars tack som frågar - semestern var riktigt skön, sådär skön så man faktiskt glömmer av tid och rum och kan bara glida med rytmen för dagen!
Dag 54 - armar
med ovastående vetskap var det extra kul att gå till gymmet och fick en väldigt fin armpump idag. Min senaste pre workout har också anlänt. Etiketten säger Jack3D, jag tror det måste vara en fejk då legendariska Jack tror jag försvann helt som märke, men DMHA har den i alla fall. Jävlar vilken skön fokus och uthållighet man får.
49 minuter exlusive uppvärmning, 25 set
Alternating incline dumbbell bicep curls 4 set 10x6x5x5
cable tricep pushdown 5 set 10x12x12x10x10
Bicep curl machine 4 set x12
cable incline tricep extensions 6 set (2 single hand) 12x15x12x10x12x10
dumbbell bicep preacher curl 3 set x10x6x6
seated tricep dup machine 3x12
Gediget skönt pass. Inte jättelångt men kände att det räckte! Imorgon blir det vilodag och då skall jag träffa Hailey som skrev "I just spent a week with my parents, I really need to a good hard fuck from you". Det löser vi