2025-04-26, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Hörs tydligt på rösten att Isa i grunden är en kille. Reagerade på en gång utan att tidigare haft en aning om att hon var transa. Så fort hon öppnade munnen avslöjade hon sig. Intressant också att pokerspelaren tolkade hennes röst som någon man inte kan lita på. Onekligen rätt. Vore fantastiskt om Snickarn kunde köra på och få henne utröstad.

Förövrigt osmart PK-drag att ta in en transa som folk ogillar. Hon gör knappast bra reklam för HBTQ.

Jag reagerade på längden när jag såg "henne" i Let's dance", jag visste inte från början att det var en transa.
Citera
2025-04-26, 14:17
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Lysande program. Vilka fantastiska personligheter de har fått ihop. Underbart gäng för det här. Montazami blev rockstar igår. Hon och Farao är så PÅ - få se hur förrädarna lyckas tackla detta utan att de blir för uppenbara.

Håller med, bästa gänget hittills kommer bli så kul att följa. Hoppas arga snickaren åker ut tidigt - han var tydligen otrevlig under inspelningen. Vilket inte förvånar mig, så jävla obehaglig typ…måtte han inte värvas till förrädarna. Blir så irriterad varje gång jag ser honom, arrogant och otrevlig är han fattar inte att han fortfarande dyker upp på TV.
Citera
2025-04-26, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Håller med, bästa gänget hittills kommer bli så kul att följa. Hoppas arga snickaren åker ut tidigt - han var tydligen otrevlig under inspelningen. Vilket inte förvånar mig, så jävla obehaglig typ…måtte han inte värvas till förrädarna. Blir så irriterad varje gång jag ser honom, arrogant och otrevlig är han fattar inte att han fortfarande dyker upp på TV.

Hur vet du att han var otrevlig under inspelningen?
Citera
2025-04-26, 15:45
Medlem
Väldigt kul att en förrädare åkte ut direkt. Skittråkigt om förrädarna är kvar för länge, jag vill se dom åka fast
Citera
2025-04-26, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps

Öfvergård är nog väldigt mycket en tävlingsmänniska som vill komma i mål någongång. Han är en sån person som tar över om det går för långsamt. Eftersom han är en sån som kan saker, så skulle jag inte bli så irriterad på honom utan ta ett steg tillbaka istället. Vet inte om han annars är så otrevlig? Han är inte otrevligare än många andra tror jag.
Men vi får se vad som händer. Lite drama måste det få va!
Senast redigerad av Tissetiss 2025-04-26 kl. 15:53.
Citera
2025-04-26, 17:17
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Hur vet du att han var otrevlig under inspelningen?

Jonas berättade när de reagerade på första avsnittet.
Citera
2025-04-26, 17:18
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poxxaq
Väldigt kul att en förrädare åkte ut direkt. Skittråkigt om förrädarna är kvar för länge, jag vill se dom åka fast

Ja vad hade hänt då, ifall alla åker direkt.
Citera
2025-04-26, 17:36
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Öfvergård är nog väldigt mycket en tävlingsmänniska som vill komma i mål någongång. Han är en sån person som tar över om det går för långsamt. Eftersom han är en sån som kan saker, så skulle jag inte bli så irriterad på honom utan ta ett steg tillbaka istället. Vet inte om han annars är så otrevlig? Han är inte otrevligare än många andra tror jag.
Men vi får se vad som händer. Lite drama måste det få va!

Han är översittare och snattare. Otrevlig och obehaglig det är vad han är.
Citera
2025-04-26, 18:39
Medlem
Farao var på och frågade vilken fördel Isa fick av att sitta i fängelsehålan. Om man klarar av att behålla kylan så är ett bra svar "sköld så att jag inte kunde bli mördad första natten, som plåster på såren".

Något som aldrig kan kollas upp och som många kan acceptera.
Citera
2025-04-26, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rojkpojk
Farao var på och frågade vilken fördel Isa fick av att sitta i fängelsehålan. Om man klarar av att behålla kylan så är ett bra svar "sköld så att jag inte kunde bli mördad första natten, som plåster på såren".

Något som aldrig kan kollas upp och som många kan acceptera.

Tänkte också det hade varit smart svar!

Intressant om Snickaren får igenom sin teori om att Isa ändå är förrädare då han ändå inte är så naiv som de som direkt sa att ”vi kan lita på alla som röstade som Maria”.

Undrar varför Farao helt släppte första teorin om Sara?
Citera
2025-04-26, 19:55
Medlem
Så förjävla besviken, tycker och har tyckt att programmet varit riktigt kul, men i år har castingen lyckats förstöra hela programmet med en enda person!
Han/Hen/Det eller vad fan korvryttaren Farao nu kallar sig (förutom farao) en genom vidrig person som i första avsnittet svinar sig och hoppar på andra deltagare och snackar skit osv, en äcklig vuxenmobbar människa!
Citera
2025-04-26, 21:09
Medlem
Cracksters avatar
Maria hade en lyckkad gissning och nu utgår alla inklusive hon själv ifrån att hon är synsk. 😂 Alla hennes andra gissningar är ju helt snett ute. 😂

Underbart att de trogna träffade rätt i första utröstningen i vilket fall., det e extremt sällsynt även i andra länders motsvarighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in