2024-12-06, 17:36
Medlem
this isn't mes avatar
Citera
2024-12-06, 18:02
Medlem
Grevelesevis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av this isn't me

Spoiler är väl bra men om man inte sett de senaste släppta avsnittet varför går man in här? Vill man diskutera förra veckans avsnitt?
Kollar folk fortfarande på linjär tv?
Jo Niklas var rolig och satte färg på programmet. I gravkammaren avslöjas också att han gjorde imitationer av Gago.
Citera
2024-12-06, 18:54
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jepp.
Fast Liam upprepade direkt vad Kelda sa, korrekt.
Fatta vilken cool filbunke lurifaxen Bodström är. En annan hade satt kaffet i vrångstrupen.
Både Bodström och Nadim var rakt framför Kelda. (Kelda vilket jävla namn alltså - pastasås here I come).
Det är ett fornnordiskt namn som betyder källa.

Ingen som märkte av Nadims reaktion när han fick se Liam komma genom dörren? Tyckte den var väldigt avslöjande.
Citera
2024-12-06, 18:58
Man såg i Gravkammaren att Anna fortfarande lever. Är det en miss eller är det medvetet? Lever hon fortfarande så är det här programmet ett skämt.

Den otrogna slynan Emilia har chans att vinna om de får ut en förrädare snarast.
Det som kan sätta stopp är att hon verkar vara extremt korkad.

Jag hoppas dock att Thomas vinner, han är mest värdig en seger.
Citera
2024-12-06, 19:07
Medlem
WeAreMotorheads avatar
Vilket sjukt jobbigt program, vem fan orkar sitta och lyssna på en massa skitsnack i en timme en fredagskväll?
Mina fem cent...
Citera
2024-12-06, 19:40
Medlem
Ja den mest korkade av deltagarna blev mördad. Tydligt
Citera
2024-12-06, 19:51
Medlem
Att identifiera rätt förrädare nu, när det är så fåtal kvar, är inget man ska få cred för i mitt tycke. När det är 8-9 spelare kvar, varav av 3 förrädare, är det stor matematik chans att pricka åtminstone 2 rätt, likt många personer gjorde i kvällens avsnitt

Men att däremot vara fel förrädare på spåret, trots fåtal kvar, säger en hel del 🧐🤔👍 Jag vill inte påstå att personen ifråga saknar intelligens, men vore denne min chef skulle jag definitivt ifrågasätta dennes sociala kompetens
Citera
2024-12-06, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinSigurd
Ja den mest korkade av deltagarna blev mördad. Tydligt

Ja, käre Liam har en stor framtid inom MMA, men man kanske inte ska låta honom vara ansvarig för att sätta ihop IKEA-möbler. Har inte den skarpaste kniven i lådan 😂
Citera
2024-12-06, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Tycker det är uppenbart men kanske beror på att man har facit, tyckte Nadim verkade uppenbart förändrad och nervös vid runda bordet. Petar vid munnen och har ängslig blick, han försvarar sig knappt aldrig. Hur kan hans tystnad likt Keldas alltid köpas av det andra?

Nadim har förändrats väldigt mycket sedan han blev förrädare. Märks att han inte gillar att ljuga vilket egentligen är sunt. Förstår att hans boss lät honom vara med i förrädarna och därmed helt omöjliggjorde framtida uppdrag som infiltratör. Det är inte hans grej.

Tycker synd om Niklas. Urtypen för den där småintroverte men snälle mannen som alltid blir bortvald i verkligheten. Inte konstigt att han var chanslös med de övriga som nästan alla har social begåvning och förmågan att få andra med sig. Ingen slump att Bosse och Thomas har framträdande förtroendeuppdrag.

Niklas superattack mot Nadim påminde om Ben Stiller när han gav sig på Robert de Niro i "Meet the parents".
https://youtu.be/-6E6lMz_TxA?si=kcLKBBGaysgX6ZYV&t=120s

Tråkigt att Liam åkte också. Tycker han verkar riktigt skön han också.

Nadim, Kelda eller Annette lär röstas ut nästa vecka. Fick intrycket att Bosse litar på Anette och i så fall lär Kelda eller Nadim ryka.
Senast redigerad av Keus 2024-12-06 kl. 20:26.
Citera
2024-12-06, 20:26
Medlem
Som jag fattade är det final nästa vecka, hur går det till?
Citera
2024-12-06, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViskandeSnigel
Som jag fattade är det final nästa vecka, hur går det till?

Fattar inte heller, förra året var de 5 kvar i finalen nu är de 8 i final 🤔 ska de trogna som är kvar gissa rätt på alla 3 som är förrädare för att vinna vinstpengar så är det en helt omöjlig uppgift.
Citera
2024-12-06, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Fattar inte heller, förra året var de 5 kvar i finalen nu är de 8 i final 🤔 ska de trogna som är kvar gissa rätt på alla 3 som är förrädare för att vinna vinstpengar så är det en helt omöjlig uppgift.

Efter mordet "ikväll" är de bara 7 kvar.

Röstar de på Annette nästa vecka så är det bara fem kvar, varav tre förrädare.

Vem säger att det är final nästa vecka förresten?
Senast redigerad av Keus 2024-12-06 kl. 20:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in