2025-03-29, 06:18
Bannlyst
Älskar videon när.afrokanen måste.be Boston om ursäkt med.tårarna rinnande nedför kinderna
Citera
2025-03-29, 11:35
Medlem
UT64s avatar
En av Hjalmars hobbys är att bevaka dödsfall och gå på begravningarna. Och sedan skriva högstämda ord om den avlidne. Inte sällan är det fråga om kända personer utan anknytning till honom själv. En form av snyltande skulle jag vilja påstå.
Citera
2025-04-14, 01:23
Medlem
Skriver detta nu eftersom att jag träffa på han ännu en gång för några dagar sen. Jag träffade han på McDonalds några år sen och jag var 14 år gammal och han undrade vad jag hette så jag svarade trevligt för jag inte visste vem det var. Senare på dagen fick jag en vän förfrågan av honom på FB och jag la till han (mitt värsta misstag)
Han började med att skriva vilken skola jag gick på och allmänna frågor. Efter ett tag så slutade jag svara honom för jag tyckte att han var skum och då fick jag ett sms från någon Anders från en fotbolls tidning och jag spelade fotboll så jag tänkte inget och han skrev och frågade om jag kunde ladda ner whatsapp så han kunde ställa frågor och jag gick med på det. Efter en stund så fick jag massa bilder på nakna män/barn med ”uppblåsta magen” och ville att jag skulle göra samma sak och jag blockade på direkten. Efter det var det någon from new york som började skriva och i 2 veckors sträck fick jag runt 60 samtal av 20 olika nummer på en vecka och sen tog det stopp. Hittade detta forum och vart chockad att det inte bara var jag som vart utsatt.
Citera
2025-04-25, 23:52
Medlem
QwertySalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livetlekernu
Någon som vet hur det går om ni vill ha namnet på hans läkare kan ni få det
Gärna
Citera
2025-04-26, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Testade att googla "hjalmar carlos högberg" och det kommer bara upp negativa saker. Som denna tråd, Lexbase, och sidor som vemringde.se där det ges målande beskrivningar av vilken plåga Hjalmar är. Samt Mrkoll, Ratsit och liknande som ger uppgifter om vilken misslyckad figur han är.

Men det dyker också upp en och annan träff på sidor där Hjalmar är en sitt alter ego, den Store Artisten som alla gillar, och som umgås med berömda kändisar.. Här är en liten sammanställning av hur han ser på sig själv:

* Hjalmar är lång och muskulös samt har en erotisk röst

* Hjalmar kör motorcykel

* Hjalmar hänger med familjen Skarsgård

* Hjalmar är lärare

* Hjalmar har varit gift med en skotsk sångerska

* Hjalmar är rik, han har "300 THOUSAND MILLIONS OF DOLLARS"

* Hjalmar har fått en guldskiva av Universal Music "som ligger på Östermalm"

Och vi kan sluta där. Det är som att sparka på den som ligger.

Varför fortsätter ni att snacka skit då?
Citera
2025-04-26, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Klart det finns folk som har den kvar, detta är Internet.
Hur kan den vara fejk? Man såg ju vad som gände i rörlig bild? Sen kanske Hjalle tvingades säga saker som inte var sanna för att slippa stryk men det är ju fortfarande han på videon, right?

Den finns inte kvar och Emil sa att han mixtrat med ljudet så det som sas blev något helt annat
Citera
2025-04-26, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brorduojah
Skriver detta nu eftersom att jag träffa på han ännu en gång för några dagar sen. Jag träffade han på McDonalds några år sen och jag var 14 år gammal och han undrade vad jag hette så jag svarade trevligt för jag inte visste vem det var. Senare på dagen fick jag en vän förfrågan av honom på FB och jag la till han (mitt värsta misstag)
Han började med att skriva vilken skola jag gick på och allmänna frågor. Efter ett tag så slutade jag svara honom för jag tyckte att han var skum och då fick jag ett sms från någon Anders från en fotbolls tidning och jag spelade fotboll så jag tänkte inget och han skrev och frågade om jag kunde ladda ner whatsapp så han kunde ställa frågor och jag gick med på det. Efter en stund så fick jag massa bilder på nakna män/barn med ”uppblåsta magen” och ville att jag skulle göra samma sak och jag blockade på direkten. Efter det var det någon from new york som började skriva och i 2 veckors sträck fick jag runt 60 samtal av 20 olika nummer på en vecka och sen tog det stopp. Hittade detta forum och vart chockad att det inte bara var jag som vart utsatt.
Vart träffa du honom nu då? Det är nått skumt med ditt inlägg
Citera
2025-04-26, 14:48
Medlem
Citat:
En av Hjalmars hobbys är att bevaka dödsfall och gå på begravningarna. Och sedan skriva högstämda ord om den avlidne. Inte sällan är det fråga om kända personer utan anknytning till honom själv. En form av snyltande skulle jag vilja påstå.

Nämn en begravning han vart på där han inte känt den avlidna och hur vet du vilka han känner?
Citera
2025-04-26, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikmagnus21
Den finns inte kvar och Emil sa att han mixtrat med ljudet så det som sas blev något helt annat

Den finns kvar o Emil har inte mixar med dem. Tittar på den nu faktiskt nu. Dem överviktiga negern bölar som em kärring och säger att han är en -riktig jävla bögjävel. Tydligen sket han även ned sig med fetknoppen, hahahaha
Citera
2025-04-27, 09:49
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikmagnus21
Nämn en begravning han vart på där han inte känt den avlidna och hur vet du vilka han känner?
"Känt" den avlidne ja. Vi kan ju börja med att tala om den saligt insomnade Emil Evans, där Hjalmar högtidligt skrev på Facebook att han skulle stå vid hans grav och känna sig "sorgsen".. I någon slags triumf över att den person han hatade mest av alla var död.

Vidare kan nämnas skådespelerskan Lis Nilheim, som dog i vintras, där Hjalmar låtsas att vederbörande var en bekant till honom själv. Och på den vägen är det, begravningar av kända personer är något som fascinerar Hjalmar mycket. För att han får chansen att blanda sig med riktiga kändisar på sådana tillställningar. För givetvis är inte någon galen nog att bjuda in en stalker och dömd brottsling till några andra sammanhang. Den döde kan ju inte dementera att Hjalmar var "vän" med vederbörande så han slinker in på alla begravningar han kan.
Citera
2025-05-12, 22:06
Medlem
Citat:
"Känt" den avlidne ja. Vi kan ju börja med att tala om den saligt insomnade Emil Evans, där Hjalmar högtidligt skrev på Facebook att han skulle stå vid hans grav och känna sig "sorgsen".. I någon slags triumf över att den person han hatade mest av alla var död.

Vidare kan nämnas skådespelerskan Lis Nilheim, som dog i vintras, där Hjalmar låtsas att vederbörande var en bekant till honom själv. Och på den vägen är det, begravningar av kända personer är något som fascinerar Hjalmar mycket. För att han får chansen att blanda sig med riktiga kändisar på sådana tillställningar. För givetvis är inte någon galen nog att bjuda in en stalker och dömd brottsling till några andra sammanhang. Den döde kan ju inte dementera att Hjalmar var "vän" med vederbörande så han slinker in på alla begravningar han kan.

Lis Nilheim kände Hjalmar sen år tillbaka och han var varmt välkommen på hennes begravning

Du var själv inte där för du kände däremot inte Lis

Du sitter och gömmer dig bakom ett alias här men du har ingen som helst kunskap om det du säger

Hjalmar och Emil hata inte varandra innan Emil dog eftersom Emil tog bort videon, bad om ursäkt och bjöd Hjalmar på fredsmiddag på en restaurang i Sågen

Det finns ett inspelat samtal mellan Hjalmar och Emil där dom blir vänner igen

Som sagt är det enda du kan är att snacka skit men du har ingen fakta
Citera
2025-05-12, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galnetattaren
Den finns kvar o Emil har inte mixar med dem. Tittar på den nu faktiskt nu. Dem överviktiga negern bölar som em kärring och säger att han är en -riktig jävla bögjävel. Tydligen sket han även ned sig med fetknoppen, hahahaha

Varför ljuger du? Du har tydligen inget liv utan hittar på saker på dagisnivå för att spela tuff

Emil mixade visst med ljudet vilket han också erkänt men om nu videon finns kvar så kan ju du länka den till mig så jag får se

Av döma på hur du beter dig så är det lätt att tro du inte fått annat än smisk hemma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in