Citat:
Ursprungligen postat av
StevenCol
Varför lever du i en fantasivärld? om du är musiker
vilket instrument kan du spela?
Jag är en gitarrist.
Citat:
Ursprungligen postat av
StevenCol
Du har ju fel! 99 % av dom som hört talas om Hjalmar har läst imdb.com och sett honom på Tv
Det går inte att komma ifrån att trollen här på flashback bara snackar goja
Varför har aldrig något legitimt konto nämt ett smack om hans sk karriär här i tråden? Vilken tv produktion har Hjalmar medverkat i? Finns det officiella erkända källor som hyllat Hjalmar?
NEJ!!! Alla sådana påståenden är fabrikationer och kommer inte från allmänheten.
Det som står på IMDB kan vem som helst gå in och redigera. Något man bör ha i åtanke när man refererar källor, speciellt i sånna fall som Hjalmar som är känd för att manipulera öppna webbsidor som IMDB. Att sen utesluta att det är Hjalmar som skrivit dem är oxå lätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fredrikmagnus21
Du snackar ju bara en massa skit och trollar som det lilla troll du är
Dom allra flesta som hört talas om Hjalmar vet att det är en bra förebild och att han kan få vem han vill
Man kan tro att du stött på honom men inte fick napp hahahaha
Dessutom borde du läsa vad som står om honom på Discogs som är världens största musikkatalog
alla skivbutiker i världen är länkade till den sajten
Tre konton svarar mig samtidigt som en jävla kör. Ditt största misstag är att du tar alla för att vara idioter. Jag vet sanningen och du med.
Men för att leka lite med tanken: Vad har Hjalmar gjort dig som får dig att anse att han är så jävla bra eller ens värd att försvara?
Du har inget svar på detta som skulle anses rimligt av oss andra.
Då är frågan vem du försöker lura egentligen?
—————————————————
Dessutom hyser jag inget agg mot Hjalmar. Jag trollar inte. Hjalmar är en sjuk människa och folk gillar att observera och kommentera såna människor, jag oxå. Mina förhoppningar är att Hjalmar kan uppnå nån form av harmoni med samhället, men det krävs nog en hel del…