Citat:
Ursprungligen postat av
UT64
Jag tycker mig känna igen retoriken nu. Frågan är varför du sitter och försvarar någon som är dömd tre gånger, bl.a. för att han "suttit och gömt sig bakom alias", när han trakasserat otaliga offer. Och att en juste och resolut person som Emil Evans skulle fjäskat för en person som Hjalmar kan du försöka lura i någon annan.
Förresten hur går det för Hjalmars lysande artistkarriär nuförtiden?
Jag tycker mig känna igen vilken liten person du är som gömmer dig bakom ett alias här och skriver skit om någon du varken känner eller har någon kunskap om
Lis kände honom däremot och de andra kända som gått bort men dom kände inte dig däremot
Dessutom har du dåligt minne ifall du inte sett hans program där han intervjuar stora artister och skådespelare men som tur är finns youtube och Hjalmars videos har många tusen visningar
Emil Evans var förresten inte någon förebild som dog av en överdos på en toalett hemma hos en tjej men han sa förlåt till Hjalmar och bjöd honom på middag på restaurangen i Sågen innan han dog
Finns vittnen till detta