Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-23, 15:37
  #529
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvdanns
Hej.

Jag har haft problem med en person en lång period. Jag är 99% på att det är han här. Nu har han även ringt folk från min gamla gymnasieklass och deras föräldrar. Vad i helsike kan man göra för att få ett stopp? Polisen gör inget. Att han ringer mig och mina föräldrar då och då är störigt men går att överleva. Att han dock ringer gamla klasskamrater och deras FÖRLDRAR och säger konstiga saker om mig är doxk steget för långt. Tips?


Ring till avdelningen hans läkare heter Johan Hellström 015056062
Citera
2024-02-23, 15:40
  #530
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvdanns
Hej.

Jag har haft problem med en person en lång period. Jag är 99% på att det är han här. Nu har han även ringt folk från min gamla gymnasieklass och deras föräldrar. Vad i helsike kan man göra för att få ett stopp? Polisen gör inget. Att han ringer mig och mina föräldrar då och då är störigt men går att överleva. Att han dock ringer gamla klasskamrater och deras FÖRLDRAR och säger konstiga saker om mig är doxk steget för långt. Tips?

Ring till hans avdelning 015056062
Citera
2024-03-12, 21:46
  #531
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvdanns
Exakt samma sak mig. En bild med ett kollage med typ 9 bilder på en kille med uppblåst magar. Sen spårade det.

Nyfiken på om bilden han delar är på mig för 15 år sedan...
Är det ena collaget med fyra bilder, där tre av dem har killen vit tjocktröja och högra bilden längst ner lila t-shirt?
Citera
2024-03-15, 22:37
  #532
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackibutti
Nyfiken på om bilden han delar är på mig för 15 år sedan...
Är det ena collaget med fyra bilder, där tre av dem har killen vit tjocktröja och högra bilden längst ner lila t-shirt?

Hej!

Jag har tyvärr inte kvar fotot men inte omöjligt att det är du? Har han också hemsökt dig?
Citera
2024-03-16, 23:56
  #533
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvdanns
Hej!

Jag har tyvärr inte kvar fotot men inte omöjligt att det är du? Har han också hemsökt dig?

Ja.. han under 15 års tid. Han återkommer lite då och då. Senaste gången hörde han av sig till min farbror, mamma ex-man och kusiner och då skickade han bilderna till dem.
Citera
2024-04-13, 19:49
  #534
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvdanns
Hej.

Jag har haft problem med en person en lång period. Jag är 99% på att det är han här. Nu har han även ringt folk från min gamla gymnasieklass och deras föräldrar. Vad i helsike kan man göra för att få ett stopp? Polisen gör inget. Att han ringer mig och mina föräldrar då och då är störigt men går att överleva. Att han dock ringer gamla klasskamrater och deras FÖRLDRAR och säger konstiga saker om mig är doxk steget för långt. Tips?

Han började, igen, för några år sen med samma skit mot mig. Jag hotade honom till livet. Efter de har allt upphört. Synd att det behövde gå så långt men jag pallade inte med helvetet.
Citera
Idag, 13:42
  #535
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CWP
Han började, igen, för några år sen med samma skit mot mig. Jag hotade honom till livet. Efter de har allt upphört. Synd att det behövde gå så långt men jag pallade inte med helvetet.

Hur hotade du hann sökte du upp han och konfronterade han?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback