2025-04-26, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Det är helt omöjligt att tyda vad du försöker säga med detta stycke text.

På vilket sätt är det amatörhanterat av produktionen?

Hur kan du inte fatta vad han menar? Extremt tydligt.
Hon borde fått hoppa av innan bytet då det ju redan var uppenbart att hon skulle dra, sen skulle dom behöva välja en annan av kvarvarande att byta till andra laget.

Fö svagaste säsongen någonsin. Det här med förrädare som avslöjar allt till 80% av laget har ju sabbat all spänning sen start när ena laget bara vill förlora+alla avhopp.

Sjukt att Tony, som verkar hur soft som helst, blir hemskickad, plus får dödskallen på det. Trist.
Även om Fabian är en knäpp jävel, så hoppas jag han tar sig in o teamar upp med kvarvarande gubbgänget mot instaligan.Han har humor, om än svårtydd sådan.

Andrea är en obehaglig narcissist som är ett barn av sin tid.
2025-04-26, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Juliette kallar en annan person för tönt i tv… skulle skämmas

Juliette är en sån där värdelös person som jobbar på HR-avdelningen. Om hon skulle försvinna från arbetsplatsen så skulle företaget fungera minst lika bra utan henne.

Inte bra att kalla folk för tönt i tv när man har det hittepå-jobbet heller kanske...

Andrea är också vidrig som person. Sen ser hon ut som en dödskalle när hon är utan smink. Usch!
2025-04-26, 00:59
Medlem
auruns avatar
Är tjejerna i Syd dumma inuti deras huvuden?
Som följer Aron utan tvek. Även i örådet nämner han sitt egna lag som "er" och "ni" - och erkänner att han sabbade tävlingen. Ändå röstar dom ut Toni?
2025-04-26, 01:01
Medlem
auruns avatar
Bra att David vann immuniteten. Förstår inte heller varför alla hatar honom. Jämför med tidigare deltagare som varit riktiga svin. Han håller låg profil och verkar schysst enligt mig.

Fråga bara om Andreas Leksell. Har två likadana ärr under båda brösten och bröstmuskler icke-existerande. Går nästan inåt i stället. Vad har han varit med om?
2025-04-26, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Bra att David vann immuniteten. Förstår inte heller varför alla hatar honom. Jämför med tidigare deltagare som varit riktiga svin. Han håller låg profil och verkar schysst enligt mig.

Fråga bara om Andreas Leksell. Har två likadana ärr under båda brösten och bröstmuskler icke-existerande. Går nästan inåt i stället. Vad har han varit med om?
Sä sjysst tycker jag inte att han är. Han ville ha ut sewit hela tiden och sa att hon var svag på tävlingar och påstod att madde var starkare lol. Så han är rätt lömsk
2025-04-26, 01:17
Medlem
auruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Sä sjysst tycker jag inte att han är. Han ville ha ut sewit hela tiden och sa att hon var svag på tävlingar och påstod att madde var starkare lol. Så han är rätt lömsk
Va?
Hur var han oschysst genom att föreslå att ta ut en person? Det gör exakt alla medlemmar i Robinson hela tiden och i alla tider.
2025-04-26, 01:18
Medlem
Fabian kommer inte ha en chans. Vad gör han ens där? Totalt ofarlig i alla tävlingar...
2025-04-26, 01:42
Medlem
Citat:
Va?
Hur var han oschysst genom att föreslå att ta ut en person? Det gör exakt alla medlemmar i Robinson hela tiden och i alla tider.
Fast de var ju lömskt när han visste att madde var den svagaste länken. Och inte sewit. Om madde vore kvar så hade laget varit svagare. En tjock tjej som inte ens kan springa och säger själv att hon var svagast lol. Om jag vore sewit så skulle jag inte gilla han heller
2025-04-26, 01:50
Medlem
Bibliotekskorts avatar
Citat:
Är tjejerna i Syd dumma inuti deras huvuden?
Som följer Aron utan tvek. Även i örådet nämner han sitt egna lag som "er" och "ni" - och erkänner att han sabbade tävlingen. Ändå röstar dom ut Toni?
Deras hat för David förblindar dom helt genuint från att göra rationella och långsiktiga val. Allt dom bryr sig om är att fixa "viben" som mer eller mindre är negativ bara pga deras egna hjärnspöken och att dom bestämt sig för det. Hoppas han killen dom kör med byter sida. Previewn antydde att han hade tvivel
2025-04-26, 01:53
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:

Han hade små tjejbröst innan.
2025-04-26, 02:35
Medlem
auruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Han hade små tjejbröst innan.
Och då opererar man bort dom och gör dom ännu mindre? Nej…
2025-04-26, 05:46
Medlem
Fuskade inte Pontus under immunitetstävlingen? Han höll ju i ena repet med högerhanden ganska tydligt när det bara var han och David kvar.

Sydtjejerna är ena riktiga mobbare. Kallar folk för tönt, gubbe och pussy till höger och vänster.

Tycker produktionen klantat sig ganska mycket i år. Varför placerades Pontus i redan manstarka syd, istället för Nord som hade oturen att förlora Amanda Å? Logiskt skulle ju Pontus gå till nord för att stärka upp dom.
Senast redigerad av GusGrissom 2025-04-26 kl. 05:49.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in