Wow, det kan nästan vara ett rekord här. Du verkar ha kopierat EN sak korrekt hittills. Jag har inte läst det exakt, men ansökningsformuläret finns några sidor tillbaka. Men det är därför du tror att du massivt kan överdriva resten och fritt tolka eller vända uttalanden? Och än en gång använder du ett antal välkända manipulativa tekniker för att vrida och förringa uttalanden som talar till förmån för MZ på det mest skamlösa sätt som tänkas kan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Havang
Hon har lämnat in läkarintyg, vittnesuppgifter från sin äldsta sons pappa, flera mejl från skolan, sms-konversationer och andra som vittnar.
”DJ-Putte” påstår även att han kan Måns spelschema utantill och vet en massa saker man inte kan veta utifrån, precis som Sagasäppelträd osv kan Chiaras MAMMAS instagram sen 10 år tillbaka utantill..!!! (Fast ändå inte eftersom att det ljugs om vad inläggen visar)
Det börjar med att du försöker förvandla en personlig och objektiv uppfattning till en lögn. Har du någonsin hört talas om begreppet yttrandefrihet? Det inkluderar definitivt inte bara din egen åsikt.
Ah ja, 2 blir 10 år? Det är spännande, men du påstår också att jag är ett 70-årigt Måns-fan, trots att du har absolut ingen aning om hur gammal jag egentligen är. Och jag följer inte MZ eller CJZ, inte heller hela familjen, och vem vet vem mer från början. Jag nämnde det här i början. Men varför uppmärksamma detaljer, jag vet, dumma mig....
Så DJPutte känner till spelplanen för turnén? Jag vet inte var skrev hen det? Det var förmodligen jag också, men kanske tycker du att det kan vara för uppenbart om du bara plockar på mig? Fast, nej, förmodligen inte, med allt du har listat här i några avsnitt...
Citat:
Ursprungligen postat av
Havang
Sexmissbrukare har han sagt själv, bla Claes Malmbergs dotter har sagt att det andra stämmer utifrån sina kontakter i branschen.
Han förnekade ju heller inte drogerna eller psykisk misshandel. Och inte fysisk misshandel mot fler än sina egna barn…
Åh, nästa punkt är särskilt trevlig, för vet du vad? Han sa till och med själv att han INTE är en sexmissbrukare! Och till och med i samma sammanhang där han berättar hur det kom sig att han skojade om att han låg med sin sexterapeut. Och du kan glädja dig åt att jag inte hittade Aftonbladet-intervjun i all hast, men jag hittade något från er favoritkälla Hänt:
https://www.hant.se/melodifestivalen...rapeut/4986674
Sedan fortsätter du igen med den där dottern till någon som påstår sig ha hört en eller annan sak om MZ från sina branschkontakter... Du vet, sonen till en vän till mig, som är 3: e kusin till sin granne i nästa stad, berättade också för mig att det mesta av det du säger här är ganska nonsens ...
Och nu har du tyvärr gjort ett mycket uppenbart misstag. Man kan läsa svart på vitt vad MZ skrev: ”Jag har aldrig krökt ett hår på deras huvuden eller hotat eller slagit vare sig barnen eller min hustru.”
Men jag vet, i morgon kommer du att anklaga honom igen ändå, han slog också sin svärmor för att han inte tog med henne på listan... Och förmodligen min grannes son också, trots att han aldrig har träffat honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Havang
Skvallret går inte så om Carola eller Johan Glans…
Måns egen vän och kollega Erik Segerstedt sa nyss i en intervju att han är likgiltig inför stormandet kring Måns pga Måns ”livsstil”, att den är orsaken. Samt ”ingen rök utan eld” (citat).
Och för att det är så roligt så plockar du återigen bara russinen ur kakan från intervjun med Erik, men han säger tyvärr också:
"Jag skulle absolut titulera honom som en vän, definitivt. Inte jättenära men man har jobbat vid sidan om varandra så länge så blir det så att man stöter ihop och man snackar och så är man i någorlunda samma ålder och så också."
Inte en nära vän, man pratar när man träffas. Och i den länk du tillhandahåller står det bara att de kramade, inte pratade med varandra:
"Nu äntligen har Måns Zelmerlöw hittat till efterfesten, strax före midnatt trillade han in efter att ha haft en spelning och letade sig snabbt fram till Tone Damli och Erik Segerstedt för att ge dem kramar."
https://bloggar.aftonbladet.se/schla...tone-och-erik/
Vet du vad mer du helt glömde bort? Att han bara sover hela dagarna och bara tillbringade en dag om året i England när han fortfarande bodde där. Det tjatade du ju också om ganska länge...
Jävla skit! Nu har jag ätit upp alla mina popcorn med allt det där skräp-TV-värdiga innehållet!
Det är egentligen ganska anmärkningsvärt hur många falska antaganden och absurda, obevisade påståenden du kan få in i så lite text. Respekt! Ja, till och med den värsta dagliga såpan är trams i jämförelse... Och även om du ignorerar mina direkta svar här, tro mig, jag kommer fortfarande att se dina filmer och påpeka misstag ... Åh ja, kanske blir jag ditt största fan och följare istället för MZ:s fan, hahaha.... Det kommer att bli kul.
Men vad ska jag göra med mina popcorn nu, den goda fen kommer väl också tillbaka senare med några fler godnattsagor? Jag måste göra en snabb påfyllning...