2025-05-31, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Måns har massor av fastigheter själv. Det handlar om barnens hem de vuxit upp i och Ciara har renoverat det för 3 miljoner.
Det ser för jävligt ut att han försöker sälja huset de BOR I när han har en massa fastigheter själv i Sverige.
Han vill uppenbarligen inte barnens bästa.
Äldste sonen har redan börjat i en bra skola i England där han känner lärarna och har vänner.
Hur fan kan en pappa med flit göra så att barnet måste byta skola för ANDRA gången när han bara är 7 år??!!!
Hur vet du att Måns har massa fastigheter själv?
Citera
2025-05-31, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Vill du verkligen bestrida det? ”Senast redigerad av N.Armstark Idag kl. 22:47.”
Du har utökat ditt inlägg, alltså ändrat det.

Anders knackar på var 2019. Om du läser svaret ordentligt skulle du inse att det avser en senare period. Och just inom Eurovision-miljön har han varit betydligt mer aktiv där sedan dess, senast framför allt 2023 hos BBC.
Bestrida vad, vad menar du för inlägg? Vad är ”utökat”? Om jag vill diskutera med ChatGTP så kan jag chatta med den själv. Det känns ganska meningslöst att göra det med dig som mellanhand. Givetvis har MånsPetter varit mer aktiv inom Eurovision-miljön, han sjunger ju. Ciara är konstnär och skådespelare, varför skulle hon ens vara aktiv inom Eurovision?
Citera
2025-05-31, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Fel, Måns hade en karriär men den har han knarkat bort. Likaså sin familj.

Det tror jag inte att han blivit av med tror du?
Citera
2025-05-31, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SteelFlint
Exakt! C och hennes familj är mycket mer kända i Storbritannien än M.

Tycker du det är konstigt dom är ju födda där. Helt otroligt vilken nyhet 🫣🤔
Citera
2025-06-01, 00:08
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Fel, Måns hade en karriär men den har han knarkat bort. Likaså sin familj.

Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Det tror jag inte att han blivit av med tror du?

Jag tror att Måns knarkande, otrohet, psykiskt våld och nu misstänkt fysiskt våld har förintat hans s.k. karriär. Hanteringen i efterspelet har varit katastrofalt svag och är sannolikt efter hans eget huvud och den har bara förstärkt en redan negativ bild utåt. Jag kan inte se hur han ska få några spelningar kommande år, jag kan inte se en missbrukare sälja vin med trovärdighet, jag kan inte se hur stiftelsen ska kunna fortsätta med honom, jag kan inte se hur han ska kunna bygga upp en fungerande föräldrarelation med Ciara och jag betvivlar att han undviker alla droger än idag.

Branschen snurrar snabbt och Måns musik har inte varit relevant de senaste 10 åren. Måns har på egen hand förstört allt omkring sig. Som jag sagt tidigare, han är signifikant självdestruktiv och tycks inte sluta med det.
Citera
2025-06-01, 00:18
Medlem
Mandussons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Säkert 15.000 eller mer. Advokaten gör ingenting gratis åt MånsPetter. Det ska skrivas och komma på nåt klurigt så att domslutet hävs. Sånt tar dyrbar tid och fakturan får MånsPetter att lägga på högen.

Själva överklagan kostar inget, bara advokaten.

Det räcker absolut inte med 15.000kr för advokat. Lägg till en nolla så kommer vi närmare sanningen.
Citera
2025-06-01, 01:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mandusson
Det räcker absolut inte med 15.000kr för advokat. Lägg till en nolla så kommer vi närmare sanningen.
Absolut, men han frågade om kostnaden till HD. Ja, hon lär nog skinna Måns så mycket det går. Klart hon vet som advokat att överklagan är lönlöst Dock är han så uppe i varv och saknar förmågan att tänka klart.

MånsPetter kunde bara ha googlat själv så skulle han sluppit kostnaden för detta. Står tydligt och klart vad som gäller. 15.000 var en gissning då någon i tråden skrev summan tidigare. Kostnaden för allting börjar nog närma sig miljonen eftersom MånsPetter får betala bådas rättskostnader.
Senast redigerad av Vipan 2025-06-01 kl. 01:11.
Citera
2025-06-01, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justice0000
Du överdriver!

Så länge droger är en del av någons liv så ska dom inte ha hand om sina barn.
Kan vi rädda några ungar från den misären till uppväxt så ska vi göra det direkt.

Jag har haft två missbrukare i min familj, dom blev inte 25 år ens och jag vet hur dom förändras. Hela hjärnan förändras och dom ljuger exakt hela tiden.
Barn behöver stabila personer att guida dom rätt i livet. Att växa upp med missbruk förstör deras chans till att bra liv.
Citera
2025-06-01, 07:18
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justice0000
Nu ljuger du! Han mådde inte bra på den privata skolan utan blommade upp och fick kompisar i Staffanstorp. Vad gäller boende så kan Ciara köpa ut honom från huset. Det är upp till henne när hon nu är ensamstående mamma. Tycker ni daltar med en vuxen kvinna i den här tråden och skiter fullständigt i barnen!
Nu tyckte ju tingsrätten att det var lämpligare för barnen att bo i UK och de agerar väl för barnens bästa i första hand
Citera
2025-06-01, 07:21
Medlem
vemedinmas avatar
[quote=Justice0000|92057367]
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Då behövs väl inte skolan? Om barnen ska lära sig att räkna och läsa i hemmet?
[/QUOTE
Ska lärarna åka runt i hemmen och hjälpa barnen med läxorna efter arbetstid?
Det finns nåt som kallas hemskolning, där förälder eller annan lär barnen utifrån läromaterial hemma.
Citera
2025-06-01, 07:28
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Hej Lillamy87

Jag har bara ett namn och har inte haft något annat. Hon är säkert känd i hemlandet mer än Måms vilket jag skrev tidigare. Däremot kan man ju vara känd men inte KÄND om vi säger så. Tror det är många som aldrig hört talas om henne än mer som fru till Måns.
Precis som med M i UK då
Citera
2025-06-01, 07:35
Medlem
Citat:
Jag tror att Måns knarkande, otrohet, psykiskt våld och nu misstänkt fysiskt våld har förintat hans s.k. karriär. Hanteringen i efterspelet har varit katastrofalt svag och är sannolikt efter hans eget huvud och den har bara förstärkt en redan negativ bild utåt. Jag kan inte se hur han ska få några spelningar kommande år, jag kan inte se en missbrukare sälja vin med trovärdighet, jag kan inte se hur stiftelsen ska kunna fortsätta med honom, jag kan inte se hur han ska kunna bygga upp en fungerande föräldrarelation med Ciara och jag betvivlar att han undviker alla droger än idag.

Branschen snurrar snabbt och Måns musik har inte varit relevant de senaste 10 åren. Måns har på egen hand förstört allt omkring sig. Som jag sagt tidigare, han är signifikant självdestruktiv och tycks inte sluta med det.

Du vet nog inte att han var programledare i brittiska mello och gjorde succe 2018. Tänk dig tiden då efter det. Citerar lite från tidningarna i samband med detta ;

2018-05-25

Det blev succé för Måns Zelmerlöw som programledare för brittiska mello.

Hela showen var en enda lång hyllning till svensk schlager.

– Måns är så söt och härlig. Bra skämt drog han också, säger fanet Patrick Cawley.

Showen ägde rum i anrika Brighton Dome. Samma arena som ABBA vann Eurovision i 1974 med ”Waterloo”. För att hedra bandet sjöng Måns Zelmerlöw ett ABBA-medley tillsammans med Lucie Jones, Storbritanniens representant i Eurovision förra året.

Förutom givna ABBA-referenser visades också klipp från Robin Bengtssons framträdande i Eurovision. En domare sa att Loreen var den artist som gjort tävlingen modern. När jurymedlemmarna fick välja sina favoritschlagers genom tiderna var det också bara svenska bidrag som nämndes.

– Ni svenskar är verkligen galna i Eurovision, säger programledaren Mel Giedroyc.

Samspelet mellan henne och Måns Zelmerlöw fungerade utmärkt. Precis som till Eurovision-finalen 2016 var det Edward af Sillén och hans samarbetspartner Daniel Rehn som skrivit manus. Den enda som saknades från då var Petra Mede.

– Men Mel Giedroyc är lite som Englands svar på Petra Mede, säger Måns Zelmerlöw.

– De har rätt så lika humor och leverans. Vi har haft väldigt roligt när vi har spånat manus ihop.

Drog skämt om Brexit
Även om tävlingen är tänkt att vara opolitisk drog han ändå ett Brexit-skämt som uppskattades mycket av den EU-positiva publiken.

– Om ni inte röstar ikväll, kan ni inte klaga på resultatet imorgon, sa Måns Zelmerlöw medan han hostade fram ordet Brexit.

Konservativa tabloiden Daily Express skriver över tilltaget med rubriken ”Programledarens chockattack på Brexit-beklagarna”. På Twitter är tongångarna också överlag positiva. ”Kan vi få ha Måns på tv jämt nu?”, skriver till exempel användaren Rani Cameron.

Mängder av entusiastiska schlagerfans hade rest från hela Storbritannien för att följa tävlingen på plats. Vann gjorde artisten SuRie med låten ”Storm”. Men utanför arenan var det inte henne fansen väntade på.

– Jag väntar på Måns, säger Carl Hadleigh från Shopshire.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in