Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-23, 16:22
Medlem
Vet inte om det har tagits upp men när otroheten uppdagades och han satt med vattniga ögon på sängkanten, så var han ju så jävla kaxig och sa att han polisanmält kvinnan och att man kan ladda ner hela chatt historien. Han satt och skrek nästan ”jag har hela filen här” och läste upp hur man gjorde för att få tillbaka raderad chatt.

Väldigt konstigt nu när han säger att T skulle kunna få läsa chatten men de går inte för att baronen var så ärlig och tog bort deras chatt historik. Men han hade ju laddat ner filen? Verkar vara väldigt svårt för äggskalen att hålla koll på lögnerna.
Citera
2025-04-23, 16:24
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Han är så sur över att han blev avslöjad.
Det + att jag är övertygad om att han tror att han är så häftig och cool att alla vill ha honom och därför fanns det inte på kartan att kvinnan skulle lämna/svika honom.

Sen finns det en annan sak som kan ha spelat roll också: att han blivit för pervers så kvinnan blivit avtänd. Det är inte långsökt då han insinuerat att han kallats ”pervers” och ”äckel”.
Det kanske finns en bild där han poserar med fryst denniskorv i nytvättad analkanal?
Citera
2025-04-23, 16:25
Medlem
Citat:
Han försöker framställa sig själv som ett offer, som om han blivit utsatt för den hemska kvinna och hennes fitta. Rimmar dåligt med bilderna vi sett där han står i vardagsrummet helt näck medans Therese var på jobbet.

Han är så sur över att han blev avslöjad.
Hela hans fasad som spirituell hemmapappa som lagar mat, städar och masserar sin fru förbyttes till en bild av en dagdrivare som frågar sina följare om bilder på särade fittor.

Sen dessa jävla anmälningarna till förbannelse så fort någon yttrar sig om honom
Polisen måste vara så trött på Rask. Byns dåre som ringer polisen flera gånger i veckan.

Får du inte ont i fingret nu när det är så mycket aktivitet i tråden Rask?
F5-knappen måste snart bytas tror jag
Kunde inte uttryckt det bättre själv. Och sen det som jag inte blir klok på, låter T sig gaslightas så till den milda grad att hon köper dagdrivarens offerkofta? Hon måste vara dummare än en ko. Jag har alltid tyckt att hon är menlös, men nån måtta får det vara.
Citera
2025-04-23, 16:26
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Vet inte om det har tagits upp men när otroheten uppdagades och han satt med vattniga ögon på sängkanten, så var han ju så jävla kaxig och sa att han polisanmält kvinnan och att man kan ladda ner hela chatt historien. Han satt och skrek nästan ”jag har hela filen här” och läste upp hur man gjorde för att få tillbaka raderad chatt.
Låter extremt likt när han pratade om Clueebevisen:
”Jag har de HÄR! Jag TITTAR på de nu! I min telefon! Jag skulle kunna VISA de här och nu!!”

Sen hette det att ”jag får snart tillgång till dem”.

Ridå.
Citera
2025-04-23, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Låter extremt likt när han pratade om Clueebevisen:
”Jag har de HÄR! Jag TITTAR på de nu! I min telefon! Jag skulle kunna VISA de här och nu!!”

Sen hette det att ”jag får snart tillgång till dem”.

Ridå.
Fritt citerat från senaste videon "Tror ni att Therese och jag är dumma i huvudet?"
- Nej baron von rövknull, vi vet att ni är dumma i huvudet.
Citera
2025-04-23, 16:30
Medlem
Är T insragram borttagen?
Citera
2025-04-23, 16:32
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Det + att jag är övertygad om att han tror att han är så häftig och cool att alla vill ha honom och därför fanns det inte på kartan att kvinnan skulle lämna/svika honom.

Sen finns det en annan sak som kan ha spelat roll också: att han blivit för pervers så kvinnan blivit avtänd. Det är inte långsökt då han insinuerat att han kallats ”pervers” och ”äckel”.
Det kanske finns en bild där han poserar med fryst denniskorv i nytvättad analkanal?

Nej man vet ju inte vad för perversa grejer Rask haft för sig, påtänd på lagligt tjack som han tagit från Therese medans hon slitit på jobbet. Det är ju mycket kiss och bajssnack konstant vanligtvis.

Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Kunde inte uttryckt det bättre själv. Och sen det som jag inte blir klok på, låter T sig gaslightas så till den milda grad att hon köper dagdrivarens offerkofta? Hon måste vara dummare än en ko. Jag har alltid tyckt att hon är menlös, men nån måtta får det vara.

Therese är nog bortom räddning, hon vägrar inse vad det är för idiot hon gift sig med.
Vad säger Therese familj när de hör om detta liksom, fy fan vad pinsamt skulle jag tycka om min partner fläkte ut hela sexlivet på nätet och dessutom framstod som ett perverst äckel.
Citera
2025-04-23, 16:43
Medlem
PeterJihadis avatar
Man upphör aldrig förvånas av Baron Von Kvastskafts dumheter. Hans inofficiella motto är:

Hellre ett kvastskaft på huvudet, än huvudet på skaft.
Citera
2025-04-23, 16:57
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Du kunde inte ha mer rätt. Men detta fattar inte Baronen, för han är helt imbecill. Det är skrattretande att han har mage att anmäla andra för förtal efter vad han själv sysslat med de senaste åren.

Edit: Du har jävligt schysst namn & avatar. Poison Idea är så jävla punk, speciellt låten Plastic Bomb.

Haha, tack. Jo, den låten är skön som fan.

Kul som fan att höra Porrbaronens upprörda stämma när han inte får bestämma hur folk uppfattar honom, och att han potentiellt stökar till det ännu mer helt i onödan.

Tog fanimej hela dagen för mig att lyssna klart på härligheten pga att frugan krävde att jag skulle laga ett varmt mål mat och diverse annat, men jag slapp städa så det var det värt!
Citera
2025-04-23, 16:59
Hur kan detta tråden få finnas kvar? Man blir fett illa tillmods av att se hur ni kan sitta här och fullkomligt tappa det på denna mannen dag ut och dag in. Ni skulle lika gärna kunna ha en gruppchatt där ni beter er såhär, men att sitta här och bete er som ni vore 12 år i huvudet för alla att se, är rent ut sagt horribelt.

Rask, jag är inte ett fan till dig. Men om du läser detta (vilket jag vet att du gör oavsett om du säger att du inte gör det) så rekommenderar jag dig att be Flashback stänga ner tråden då den uppenbart påverkar dig privat. Den verkar även påverka skribenterna här privat , så arga så man blir lite rädd.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2025-04-23 kl. 17:03.
Citera
2025-04-23, 17:03
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hur kan detta tråden få finnas kvar? Man blir fett illa tillmods av att se hur ni kan sitta här och fullkomligt tappa det på denna mannen dag ut och dag in. Ni skulle lika gärna kunna ha en gruppchatt där ni beter er såhär, men att sitta här och bete er som ni vore 12 år i huvudet för alla att se, är rent ut sagt horribelt.

Rask, jag är inte ett fan till dig. Men om du läser detta (vilket jag vet att du gör oavsett om du säger att du inte gör det) så rekommenderar jag dig att be Flashback stänga ner tråden då den uppenbart påverkar dig privat.

Hur kan Rask kanal få finnas kvar?
Dagdrivaren som förtalat och hoppat på folk i över ett årtionde.
Citera
2025-04-23, 17:04
Citat:
Hur kan Rask kanal få finnas kvar?
Dagdrivaren som förtalat och hoppat på folk i över ett årtionde.

Det är en fråga det med och den kan gärna stängas ner för min del, men detta är det sjukaste jag läst. Och jag kan inte se att han använder samma språk och jargong som ni gör härinne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in