2025-04-15, 21:40
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Har inte kollat på videon. Lägger han ut bevisen om Cluee?
Inte ett ord om Cluee
Det som nämndes var
- pappa rask behöver familjen för komma från sitt missbruk det tycker inte Baronen för han är expert på medberoende. T och StoraLudde är dålig som svarar på pappans sms.
- byggfilmer är inte kul om man gör som man ska göra, bättre halvdant arbete. Syns ju inte då dom alltid har nere persienner i pundarkvarten.
- dubbel hyra föd dubbla boenden, dom vägrar ge nycklarna tidigare och har fortfarande inte flyttstädat..
- Anjo och Rask våådcast då dom är intressanta människor.

Var filmat i runkakrubben med greenscreen som han inte orkade klippa in något på.
Orkade inte ens klippa in sitt intro.
Ingen klippning och han tvingade fram en rap.

Innehåll 2/10
Produktion 1/10
Äckelsnubbe 10/10
Citera
2025-04-15, 21:40
Medlem
Kickassfarsans avatar
Inget ansvar, inga bevis mot Cluee, lägg bara ner kanalen din nolla, för din egen skull men framförallt så dina barn slipper skämmas.

Skämmas lär dom göra livet för dig livet ut men sånt du redan laddat upp försvinner aldrig.

Fy fan vilken värdelös människa, räcker att man kollar några sekunder för att bli eld och lågor

#Räddabarnen

#Skallaäggskallen
Citera
2025-04-15, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Inget ansvar, inga bevis mot Cluee, lägg bara ner kanalen din nolla, för din egen skull men framförallt så dina barn slipper skämmas.

Skämmas lär dom göra livet för dig livet ut men sånt du redan laddat upp försvinner aldrig.

Fy fan vilken värdelös människa, räcker att man kollar några sekunder för att bli eld och lågor

#Räddabarnen

#Skallaäggskallen

Han står ju absolut inte för ett ord av vad han säger.
Allt annat än karl för sin hatt.
Citera
2025-04-15, 22:04
CamoStyleSweden ft. Ai-Medvikt dissar Rask; Visa bevisen!

https://www.youtube.com/watch?v=dWDR1tAo8Ws
Citera
2025-04-15, 22:19
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Han står ju absolut inte för ett ord av vad han säger.
Allt annat än karl för sin hatt.
Kul hur han pratar om hur han lät sin pappa få komma in i hans liv igen efter farfarns bortgång, som om han gjorde det för att vara snäll.

Vi kom alla ihåg hur inställsam han blev till farsan, skjutsade runt honom, använde bögrösten, skrattade falskt. Han ville åt arvet, det var den enda anledningen.

Han pratar om hur förändrar han är men år efter år är han samma svin och snart 40 år gammal, du har ingen förändring i dig, loser 4 life.
Citera
2025-04-15, 22:32
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Om han raderar dom kommentarerna så känns det inte som att det kommer komma fram "några bevis".
En offentlig ursäkt till Clue hade varit på sin plats.
Det finns inga bevis. Var en kille som skickade något till Rask, som Rask trodde på. Den killen har dementerat.

Som Cluee sa: "De är inte vattentäta."

Jag tror inte att Cluee kommer få någon ursäkt. Rask hoppas att folk ska glömma bort detta, dock så kommer folk inte glömma.
Citera
2025-04-15, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Det finns inga bevis. Var en kille som skickade något till Rask, som Rask trodde på. Den killen har dementerat.

Som Cluee sa: "De är inte vattentäta."

Jag tror inte att Cluee kommer få någon ursäkt. Rask hoppas att folk ska glömma bort detta, dock så kommer folk inte glömma.

Han försökte göra en poäng under dramat kring att Chrippa minsann aldrig tänker betala sina slulder.
Det tänker jag minsann göra. Med start början 2025 och ni ska få vara med på resan

Skäms han inte? Aldrig?

Det han gjort mot Clue är rent bedrövligt.
Citera
2025-04-15, 22:48
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Titta på kräkets video utan att gynna kräket:

https://old.bitchute.com/video/mmSEYX0x0oaN/

Vilket meningslöst dravel. Total jävla skit.

Till alla:

Han har lagt in ordet bevis i filtret så använd synoymer ifall ni vill pressa honom.
Citera
2025-04-15, 22:50
Medlem
Citat:
Han försökte göra en poäng under dramat kring att Chrippa minsann aldrig tänker betala sina slulder.
Det tänker jag minsann göra. Med start början 2025 och ni ska få vara med på resan

Skäms han inte? Aldrig?

Det han gjort mot Clue är rent bedrövligt.

Mycket riktigt, nu när han pratar om ekonomin låter det som om de dubbla hyrorna samt kostnaden av slitaget i gamla lägenheten in princip kommer göra honom pank, detta går inte ihop med säljandet av lägenheten och hans goda inkomst under 2024.

Cluee förklarade i Skilleras stream (tror jag det var) häromdagen mer ingående att bevisen är något som någon skickade från en facebook grupp där Cluees mail syns, och att mannen som kontaktade uslingen bett Cluee om ursäkt och att skithögen överdrivit något enormt om bevisen och gjort någonting av ingenting.

Får det inte riktigt att gå ihop med att äcklet satt och sa att han var "rädd" för mannen som kontaktat honom med bevisen för att han hade på ett så sjukt sätt bevisat vem han var och att han visste vad han pratade om (baronens egna ord) med att allt berörde en jävla printscreen.
Citera
2025-04-15, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Mycket riktigt, nu när han pratar om ekonomin låter det som om de dubbla hyrorna samt kostnaden av slitaget i gamla lägenheten in princip kommer göra honom pank, detta går inte ihop med säljandet av lägenheten och hans goda inkomst under 2024.

Cluee förklarade i Skilleras stream (tror jag det var) häromdagen mer ingående att bevisen är något som någon skickade från en facebook grupp där Cluees mail syns, och att mannen som kontaktade uslingen bett Cluee om ursäkt och att skithögen överdrivit något enormt om bevisen och gjort någonting av ingenting.

Får det inte riktigt att gå ihop med att äcklet satt och sa att han var "rädd" för mannen som kontaktat honom med bevisen för att han hade på ett så sjukt sätt bevisat vem han var och att han visste vad han pratade om (baronens egna ord) med att allt berörde en jävla printscreen.

Skilleras om Rask : " Talanglös och korkad som få".
Citera
2025-04-15, 23:04
Medlem
Fan vad jag tycker han blivit smal senaste månaden. Kinderna ser ut som en anorektiker i senaste videon.
Måste gå på tjack…

Eller överdriver jag? Någon mer som tänker samma?
Citera
2025-04-15, 23:20
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Fan vad jag tycker han blivit smal senaste månaden. Kinderna ser ut som en anorektiker i senaste videon.
Måste gå på tjack…

Eller överdriver jag? Någon mer som tänker samma?
Han ser jättepundig ut, det är en kombination mellan att riskbruka barnens adhd mediciner och ett levende som går ut på självbedrägerier, såna dära allvarliga psykiska mekanismer sätter sina spår på utseendet efter ett antal år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in