2025-02-09, 12:26
Medlem
Hillsongsekts avatar
Jag fattar ju att det bara är trams men om jag hade haft en massa folk efter mig som orosanmäler brister i mitt mödraskap. Då hade jag inte suttit och skämtat om hur jag bränner pappan till barnen med cigaretter och klipper i hans könsorgan.

Varför bjuda på sånt?
Vilken förälder skämtar ens om det?
Citera
2025-02-09, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Centralt blir väl frågan om huruvida borgenären stod son garant för att baronen skulle få kontraktet. Eller om även T står med?
För man får ju verkligen hoppas att svärfar 6 månader efter svärsonen mycket publika otrohet INTE är så dum att hsb står på ett kontrakt därr dottern inte står med.

Har ola gjort det ja grattis du knullade precis din ekonomi i spillror.

Nu är de ju gifta, bara för muppen står på kontraktet är han inte garanterad det. Den som är bäst behövande kommer överta hyresrätten om de separerar.
Citera
2025-02-09, 12:42
Medlem
knark-kungens avatar
Missade jag något i Kukbildsbaronens live igår?

Skyddad identitet lol, blir svårt när man lever med en kamera i ansiktet.

Sök hjälp ditt jävla CP
Citera
2025-02-09, 12:45
Baronen var ju fet som en jävla gris för bara några få år sedan, nu ser han ju sjuk ut?

Eftersom han på sin höjd endast lämnar hemmet för att hämta barnen, eller öppna posten, så gissar jag på att de inte är timmarna på gymmet som fått honom smal?
Citera
2025-02-09, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Baronen var ju fet som en jävla gris för bara några få år sedan, nu ser han ju sjuk ut?

Eftersom han på sin höjd endast lämnar hemmet för att hämta barnen, eller öppna posten, så gissar jag på att de inte är timmarna på gymmet som fått honom smal?

När han levde på Affes arv så skröt han om att familjen åt hämtmat och mcdonalds varje dag, så det är nog det som saknas nu när alla pengar från arvet är slut. Sen tar han säkert en del substanser också
Senast redigerad av HeltVild 2025-02-09 kl. 12:50.
Citera
2025-02-09, 12:54
Medlem
Nu finns det fog för orosanmälan.
Citera
2025-02-09, 13:07
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikish

Han äter fruns och barnens adhd meds.

Därför blir det så jävla cringe när han skryter om sin viktnedgång.

Han må ha gått ner i vikt men han ser verkligen inte hälsosam ut. Att vara smal är bara snyggt när man har muskler, nu ser han endast sjuk ut.
Citera
2025-02-09, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Han må ha gått ner i vikt men han ser verkligen inte hälsosam ut. Att vara smal är bara snyggt när man har muskler, nu ser han endast sjuk ut.

Sen kan man också undra hur fan en hel familj kan ha adhd egentligen eftersom alla tar medicinen.
Citera
2025-02-09, 13:12
Medlem
Undrar om Carl-Fredrik kommer tycka att det är lika skönt att slippa prata om Chrippa när visningarna är nere på hälften än vad de var vid årets början?

Redan en 20-procentig minskning.
Citera
2025-02-09, 13:18
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Sen kan man också undra hur fan en hel familj kan ha adhd egentligen eftersom alla tar medicinen.
Att T ska börja med sin medicin igen är bara för att Bajsbaronen vill ha lagligt knark hemma i köksskåpet.

Sen undrar jag hur dom ska ha råd med hyran i den större bostaden inklusive dubbelhyror när hans visningar är skit?

För mig är det uppenbart att kanalen inte drar in baconet och nej det täcks inte upp av podden den genererar på sin höjd ett par hundra om ens.

Jag ser en konflikt med svärfar i min spåkula.
Citera
2025-02-09, 13:22
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild

Det är naturens lagar som talar. Handlar om överlevnad. 2 genetiskt svaga människor behöver varandra för att överleva. Dom dras till varandra. Tyvärr får dom skaffa barn. Varken han, sin fru eller sina barn hade överlevt selektionen. Inte ens i ett läger, bakom taggtråd, med randiga kläder hade dom klarst sig länge. Man ska strypa dom generana snabbt som fan. Får hoppas hans barn inte skaffar barn. Viktigt för vår ras.

Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Undrar om Carl-Fredrik kommer tycka att det är lika skönt att slippa prata om Chrippa när visningarna är nere på hälften än vad de var vid årets början?

Redan en 20-procentig minskning.

Det tror jag inte. Nu kommer hemförhållan för barnen och tessan bli olidliga. Pengarna uteblir, dom hårda orden kommer bli vardag för barnen.
Jaja, nu kommer hon få smaka knoge igen.
Senast redigerad av Crabby88 2025-02-09 kl. 13:40.
Citera
2025-02-09, 13:28
Medlem
Citat:

Concertan verkar ändå inte hjälpa mot hans kvinnohöfter. Fattar inte hur han lyckas. Men det lilla han äter sätter sig väl där han har fettdepåer eller nå. Jag som hoppades han skulle dega upp frugans skulder, casha en bostadsrätt och gymma varje dag efter jobbet 2025. Det hade vart ett finger i ansiktet på oss haters. Men som nån brukar skriva; Snart lyfter det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in