2025-04-12, 22:33
Medlem
KringExs avatar
Det är helt galet hur bra man mår om man tar en ganska stor dos innan man ska lägga sig och sova!
Men vissa kan tydligen samtidigt uppleva en jobbig baksmälla 😱 Jag tillhör inte dom tack och lov.
Jag tycker att det nästan känns som att man har tagit en liten dos Amfetamin på morgonen 😇
Citera
2025-04-13, 05:39
Medlem
KIFORSs avatar
Jag vill testa detta vid löning, såg att raw hade slut dock vart kan jag vända mig ist för bra kvalitet och hur stor dos och vad kan man förvänta sig?
Behöver så mkt information jag kan samla på mig känner jag då man inte är direkt ung lä'ngre.
Mvh
Citera
2025-04-15, 14:50
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
Jag vill testa detta vid löning, såg att raw hade slut dock vart kan jag vända mig ist för bra kvalitet och hur stor dos och vad kan man förvänta sig?
Behöver så mkt information jag kan samla på mig känner jag då man inte är direkt ung lä'ngre.
Mvh

Raw har visst Phenibut inne. Dock inte F-Phenibut.
Börja med 500 mg och känn efter. Känns dosen för klen så ta 500 mg till, men vänta minst 4 timmar innan du återdoserar för att Phenibut har lång startsträcka 😂
Beställ helst FAA! Det är lite dyrare än HCL men då slipper du risken att bli illamående + att FAA är 15% mer dospotent
Citera
2025-04-15, 14:59
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangovin
Fick hem FAA för någon vecka sen men de hjälper inte ett skit! Funkar det bara att ta under tungan eller kan man blanda de i vatten och dricka? Hade hcl för flera år sen och det fungerade. Vet ej om jag gör något fel.

Jag tycker att oralt intag är bäst.
Jag har en teori men den är inte vetenskaplig, och det är att om man tar Phenibut suglingualt (under tungan) så integreras endast GABAb receptorn men man går miste om dess VGCCs-verkan (spänningsstyrda kalciumkanaler) som är Gabapentin och Lyricans huvudsakliga verkningsområde.
Phenibut är ju både en GABAb agonist och VGCCs agonist, och för att VGCCs ska verka så måste man svälja läkemedlet.

Det är min teori. Om jag har fel så får någon gärna rätta mig! 😊
Citera
2025-04-16, 00:17
Medlem
Bakaxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag tycker att oralt intag är bäst.
Jag har en teori men den är inte vetenskaplig, och det är att om man tar Phenibut suglingualt (under tungan) så integreras endast GABAb receptorn men man går miste om dess VGCCs-verkan (spänningsstyrda kalciumkanaler) som är Gabapentin och Lyricans huvudsakliga verkningsområde.
Phenibut är ju både en GABAb agonist och VGCCs agonist, och för att VGCCs ska verka så måste man svälja läkemedlet.

Det är min teori. Om jag har fel så får någon gärna rätta mig! 😊
Okej, intressant. Jag kan inget om biokemi så jag bara nickar och ser glad ut åt ditt inlägg.

Men sen faller sublingual administration på sin egen orimlighet då 2 g fenibut fyller ut hela käften och det är som att trycka in en stor torr maräng under tungan.
Citera
2025-04-21, 19:37
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikz666
Green Malay.. inget dunder men kanske lika bra det. Lugnade iaf ner kroppen och tanken är väl att ta ngn tsk då och då för att sen sluta helt. Denna löser sig extremt bra jämfört med det jag brukade köpa från KE. Blandar med koncentrerad fun light lemon och en skvätt vatten, dödar beskan.
Beställde också k från rp, ångrade mig också och fick panik. Nu kommer det imorgon, vilken dos tog du av malay? Är den verkligen utan effekt?
Citera
2025-04-22, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Beställde också k från rp, ångrade mig också och fick panik. Nu kommer det imorgon, vilken dos tog du av malay? Är den verkligen utan effekt?

Nä den funkar helt klart! Men inget dunder men värmen omsluter en igen och allt känns lite lättare igen. Fick hem min andra leverans förra veckan och väntar på min tredje. Ska trappa ned med den lilla doseringsskeden man får med i påsen..
Citera
2025-04-22, 13:29
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Nä den funkar helt klart! Men inget dunder men värmen omsluter en igen och allt känns lite lättare igen. Fick hem min andra leverans förra veckan och väntar på min tredje. Ska trappa ned med den lilla doseringsskeden man får med i påsen..
Åhfan, säker på att det skickas från Nederländerna dock?
Citera
2025-04-22, 13:35
Medlem
Citat:
Åhfan, säker på att det skickas från Nederländerna dock?
Jajemän, står NL när notisen ploppar upp i PostNord appen.. men än så länge inga problem. Phenibut skickades från Litauen tror jag så beroende på vad man köper skickas det från olika länder. Såg ngn sida från Tjeckien som verkade lovande, mkt bättre priser men vet såklart inte om det är mer ”safe”….
Citera
2025-04-22, 20:35
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Jajemän, står NL när notisen ploppar upp i PostNord appen.. men än så länge inga problem. Phenibut skickades från Litauen tror jag så beroende på vad man köper skickas det från olika länder. Såg ngn sida från Tjeckien som verkade lovande, mkt bättre priser men vet såklart inte om det är mer ”safe”….
Vilket jävla piss kratom RP hade, usch, 0 effekt. Tur för dom att dom har dunder phenibut
Citera
2025-04-22, 20:45
Medlem
Citat:
Vilket jävla piss kratom RP hade, usch, 0 effekt. Tur för dom att dom har dunder phenibut
Haha, så dåligt tycker jag inte det var. Fyller sin funktion. Lugnar ner kroppen utan att ge för mkt. Bra om man ska sluta ju.. at är tillbaka när påsen är slut så nog är det k.. phen gjorde inte mkt för mig.. beställde 250mg men fick 500mg kapslarna så har legat på 2000mg/dag. Funkade första dagen men sen mindre bra.
Citera
2025-04-25, 14:36
Medlem
KringExs avatar
1 gram Phenibut är ekvivalent med 10 mg Baklofen.
Det kan vara bra att ha i bakhuvudet om man behöver avgiftas från Phenibut. Bensodiazepiner fungerar för visso men det är inte alltid vården är så påläst och dessutom finns nästan ingen missbrukspotential med Baklofen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in