2025-04-02, 14:57
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikz666
Paketet leverades igår utan problem, köpte FAA 250mg kapslar. Tanken med phen var att lindra kratom at.

Det lär iaf inte göra en Kratomavtändning värre 😄
Både lyrica och Gabapentin fungerar i det syftet, och dom är ju nära släkt med varandra. Phenibutens ännu närmare släkting Baklofen ska även enligt viss forskning kunna lindra opioidabstinens.
Du får gärna uppdatera i tråden om hur det går för dig!
Citera
2025-04-02, 15:39
Medlem
Jag kämpar på med at:n.. snart en vecka sedan sista teskeden. Känner mig så sjukt orkeslös och tung. 1,75 Phenibut i dag och at:n känns inte alls. Men känner mig rätt så skev😆
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Det lär iaf inte göra en Kratomavtändning värre 😄
Både lyrica och Gabapentin fungerar i det syftet, och dom är ju nära släkt med varandra. Phenibutens ännu närmare släkting Baklofen ska även enligt viss forskning kunna lindra opioidabstinens.
Du får gärna uppdatera i tråden om hur det går för dig!
Citera
2025-04-02, 15:42
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Jag kämpar på med at:n.. snart en vecka sedan sista teskeden. Känner mig så sjukt orkeslös och tung. 1,75 Phenibut i dag och at:n känns inte alls. Men känner mig rätt så skev😆

Det är ganska hög dos så inte så konstigt om du känner dig skev 🤪
Men skönt att du slipper avtändningen!
Jag har gått igenom min ekonomi och jag måste vänta till nästa månad innan jag beställer. Tur att jag har Baklofen 😅
Citera
2025-04-02, 15:59
Medlem
Petade i mig 1g igår och tyckte knappt jag märkte av ngt så därför blev det en högre dos idag. Verkar slå väldigt olika från dag till dag. Imorrn blir det 250mg så antar att det är tillbaks till den gråa vardagen. I min desperation i helgen så beställde jag en 100 påse K från RP i helgen, ångrar mig som fan nu och är rädd för att det fastnar i tullen, såg att det skickades från Holland… känns inte så stabilt.
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Det är ganska hög dos så inte så konstigt om du känner dig skev 🤪
Men skönt att du slipper avtändningen!
Jag har gått igenom min ekonomi och jag måste vänta till nästa månad innan jag beställer. Tur att jag har Baklofen 😅
Citera
2025-04-02, 22:48
Medlem
Citat:
Petade i mig 1g igår och tyckte knappt jag märkte av ngt så därför blev det en högre dos idag. Verkar slå väldigt olika från dag till dag. Imorrn blir det 250mg så antar att det är tillbaks till den gråa vardagen. I min desperation i helgen så beställde jag en 100 påse K från RP i helgen, ångrar mig som fan nu och är rädd för att det fastnar i tullen, såg att det skickades från Holland… känns inte så stabilt.

Uppdatera oss om det kommer fram!
Citera
2025-04-03, 08:23
Medlem
Bra tips som funkat för mig och sluta med Kratom:

Trappa ner dosen dag för dag.
50-100mg bromantane per dag 4-8veckor
Phenibut 500-1000mg per dag direkt på morgonen på Tom mage med koffein första veckan
Magnesium glycinate morgon/efterniddag/kväll (muskelavslappnande och ångest)
dimor mot diarré första veckan
Dricka rejält med vatten
Resorb morgon och kväll
NAC tillskott morgon/kväll (avgiftar kroppen och används till drogberoende)

Varm dusch/bad 2-3 gånger per dag
Hålla sig sysselsatt tex snacka i telefon, gå promenader, gymträning, dra till simhallen, gå på massage, bio osv.
Citera
2025-04-04, 20:28
Medlem
Det levererades direkt till dörr utan problem! 6 dagar efter beställningen.
Citat:
Ursprungligen postat av jahadetvardetdet
Uppdatera oss om det kommer fram!
Citera
2025-04-04, 20:31
Medlem
Hur lång tid tog det innan du kände att energin återkom? Jag är ju fan som en zombie om dagarna. Sjukt trött. Törstig men verkar inte spela någon roll hur mycket jag dricker, pisset är rejält gult. Var hittade du bromantane? Lät ju intressant när jag googlade.
Citat:
Ursprungligen postat av Hossaqwerty94
Bra tips som funkat för mig och sluta med Kratom:

Trappa ner dosen dag för dag.
50-100mg bromantane per dag 4-8veckor
Phenibut 500-1000mg per dag direkt på morgonen på Tom mage med koffein första veckan
Magnesium glycinate morgon/efterniddag/kväll (muskelavslappnande och ångest)
dimor mot diarré första veckan
Dricka rejält med vatten
Resorb morgon och kväll
NAC tillskott morgon/kväll (avgiftar kroppen och används till drogberoende)

Varm dusch/bad 2-3 gånger per dag
Hålla sig sysselsatt tex snacka i telefon, gå promenader, gymträning, dra till simhallen, gå på massage, bio osv.
Citera
2025-04-06, 13:29
Medlem
Citat:
Hur lång tid tog det innan du kände att energin återkom? Jag är ju fan som en zombie om dagarna. Sjukt trött. Törstig men verkar inte spela någon roll hur mycket jag dricker, pisset är rejält gult. Var hittade du bromantane? Lät ju intressant när jag googlade.

Efter 10 dagar typ.
Sök bromantane exo
Citera
2025-04-07, 09:56
Medlem
Fick hem FAA för någon vecka sen men de hjälper inte ett skit! Funkar det bara att ta under tungan eller kan man blanda de i vatten och dricka? Hade hcl för flera år sen och det fungerade. Vet ej om jag gör något fel.
Citera
2025-04-07, 09:58
Medlem
Citat:
Det levererades direkt till dörr utan problem! 6 dagar efter beställningen.

Vilken sort tog du? Dyrt för 100 g men kanske värt det.
Citera
2025-04-08, 14:17
Medlem
Green Malay.. inget dunder men kanske lika bra det. Lugnade iaf ner kroppen och tanken är väl att ta ngn tsk då och då för att sen sluta helt. Denna löser sig extremt bra jämfört med det jag brukade köpa från KE. Blandar med koncentrerad fun light lemon och en skvätt vatten, dödar beskan.
Citat:
Ursprungligen postat av mangovin
Vilken sort tog du? Dyrt för 100 g men kanske värt det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in