2025-04-21, 13:20
Medlem
Barnet heter jo Kristiansen, hvor kommer dette etternavnet fra?
Citat:
Ursprungligen postat av Klinke
Det er jo det inntrykket man kan få av dette... Det har dog vært noen som har sagt her inne at jenta har en helt annen far. Men vet de sikkert at SM ikke er faren...? Media har gått ut med at han ble pågrepet hos noen han har en veldig nær relasjon til. Får man en så nær relasjon mellom t.o.m. SMs mor og terapeuten og barnet hennes, uten at det ligger noe mer bak?
Citera
2025-04-21, 13:21
Medlem
absolutt, men hvis de ikke har noen relasjon og har avsluttet forholdet utover at de har felles barn er det merkelig å invitere han hjem når han har perm eller?
Citat:
Ursprungligen postat av Balero
Hun kan jo innlede nye samboerskap, selv om hun evt fikk barn med SM for 15 år siden?
Citera
2025-04-21, 13:26
Medlem
er barnefar p*l Kristiansen?
Citera
2025-04-21, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wellmann
det ville jo forklart hvorfor noen fortsetter å ha kontakt med sm. likevel høres det rart ut ettersom hun innledet minst ett annet samboerskap så sent som i 2023

Det er ikke så rart hvis hun, etter et evt forhold til SM, har funnet en ny kjæreste og samboer, i løpet av alle de siste årene SM har sittet inneburet. Det jeg synes er rart, er at dama i det hele tatt har hatt noe som helst med SM å gjøre på privat basis! Barn sammen eller ei.
Citera
2025-04-21, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balero
Nei jeg bare antok pga bindingen jeg, at Moren til SM har likt bilder av datteren til terapeuten. At Moren til jenta med bostedsadresse der, har likt bilder av moren til SM på fb. At jenta er i akkurat riktig alder i forhold til når SM var på Bastøya. Men jeg -synser- og har ikke mer belegg for min synsing enn dét.
SM hadde ikke barn med terapauten.
Citera
2025-04-21, 13:30
Medlem
Citat:
Det er ikke så rart hvis hun, etter et evt forhold til SM, har funnet en ny kjæreste og samboer, i løpet av alle de siste årene SM har sittet inneburet. Det jeg synes er rart, er at dama i det hele tatt har hatt noe som helst med SM å gjøre på privat basis! Barn sammen eller ei.

Helt enig, men man skal ikke undervurder evnen slike folk har til å sjarmere omsorgsfulle kvinner, dessverre
Citera
2025-04-21, 13:39
Medlem
Citat:
Helt enig, men man skal ikke undervurder evnen slike folk har til å sjarmere omsorgsfulle kvinner, dessverre

Det har du rett i, men dama må være blåst. Far eller ei, hun drar den fyren inn i livet til datteren sin, terapeut my ...
Citera
2025-04-21, 13:48
Medlem
Citat:
Det har du rett i, men dama må være blåst. Far eller ei, hun drar den fyren inn i livet til datteren sin, terapeut my ...

Synes vi skal være forsiktig med å snakke slikt om andre før vi vet mer..
Citera
2025-04-21, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Intressant att dom målar ut en vit norrman till Norges farligaste man Stig Millehaugen. Sverige gjorde likadant med han Svartenbrant, trots han var gammal gubbe och inprincip suttit inne hela livet. Det måste ju vara en media taktik när 99% är kriminella invandrare. Så vill man lyfta fram dom få vita som finns så att det blir någon form av jämnlikhet.
Han är säkert farlig det ska man vara som brottslig men vad gör han så speciellt farlig så man blir den farligaste av alla tusentals kriminella?

I dette tilfellet så tror jeg ikke det er noen agenda fra media. Dette ryktet som Norges farligste kriminell kommer, så vidt jeg vet, fra andre gærninger som har vært i samme krets som SM. Men hvis du leser deg opp på hans kriminelle karriere så skjønner du fort at det er et velfortjent stempel, selv om det sikkert finnes noen andre

Norsk mainstream media kan kritiseres for mye på dette området, men for meg virker det ikke som de skjuler så mye. Pakistanske gjengledere blir omtalt som gangsterkonger, og det har blitt laget reportasjer om de mest aktive unge kriminelle i Oslo-området som utenlandske.
Citera
2025-04-21, 13:49
Citat:
Ursprungligen postat av Antiviken
SM hadde ikke barn med terapauten.

Ok da vet du det. Jeg som sagt bare synset, og synes koblingene på SoMe var "spesielle". Spesielt siden SM satt på bastøya i tidsrommet han gjorde.
Citera
2025-04-21, 13:50
Medlem
Citat:
er barnefar p*l Kristiansen?

Ja
Citera
2025-04-21, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postmann1
Det er for meg merkelig at politiet ikke pågrep han allerede på fredag da de tok telefonen hans. Tror derfor bevisene de har er syltynne, eller kanskje til og med er telefonsamtalene mellom de to det eneste de har.
Hvilket fort kan bety at pågripelsen skjedde litt i desperasjon fordi de ikke hadde noe «bedre alternativ».
Gir ikke mening at SM skulle gjøre dette nå.

Nei, det gir ikke mening. Millehaugen var på åpen soning, i påvente av løslatelse.

Politiinspektør Grete Metlid vil ikke , eller ønsker ikke, å bekrefte overfor VG at det er Stig Millehaugen som er pågrepet.

Millehaugen nekter avhør frem til forsvareren har fått innsyn i mistankegrunnlaget. Millehaugen skal fremstilles for varetektsfengsling på tirsdag.

Kilde: https://www.vg.no/nyheter/i/nyjwn5/o...a-metkel-betew
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in