Citat:
Ursprungligen postat av
ProGBG
Intressant att dom målar ut en vit norrman till Norges farligaste man Stig Millehaugen. Sverige gjorde likadant med han Svartenbrant, trots han var gammal gubbe och inprincip suttit inne hela livet. Det måste ju vara en media taktik när 99% är kriminella invandrare. Så vill man lyfta fram dom få vita som finns så att det blir någon form av jämnlikhet.
Han är säkert farlig det ska man vara som brottslig men vad gör han så speciellt farlig så man blir den farligaste av alla tusentals kriminella?
I dette tilfellet så tror jeg ikke det er noen agenda fra media. Dette ryktet som Norges farligste kriminell kommer, så vidt jeg vet, fra andre gærninger som har vært i samme krets som SM. Men hvis du leser deg opp på hans kriminelle karriere så skjønner du fort at det er et velfortjent stempel, selv om det sikkert finnes noen andre
Norsk mainstream media kan kritiseres for mye på dette området, men for meg virker det ikke som de skjuler så mye. Pakistanske gjengledere blir omtalt som gangsterkonger, og det har blitt laget reportasjer om de mest aktive unge kriminelle i Oslo-området som utenlandske.