Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-21, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlaNorrmann
Dom vet vem, och han va på perm från en annan lång dom. Han brukar göra dumma saker när han har permission…Vänta bara till namnet kommer ut så ska ni se vilket jävla liv det bliver. 3 gången för honom detta. Dom som vet lite kan tänka sig till resten.

Her er åpenbart en bruker med inside info og gode kontakter👍👍 Hen visste hvem dette var lenge før det ble publisert i media, og også før vedkomende selv ble pågrepet. Så kred til @OlaNorrmann👍 Kansje denne brukeren også kan fortelle oss hvilket motiv SM hadde for å drepe MB
Citera
2025-04-21, 12:27
Medlem
fortell, er nettopp derfor vi er her på forumet
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1
Så SM har fått bo hos sin nåværende eller tidligere psykolog når han hadde perm? lurer litt på hvem samboeren til denne psykologen er.. K*en J*one etternavn som vår beste fotballspiller. han har mye nettverk i stavanger..fant en ting til også som jeg nok ikke har lov å dele her..
Citera
2025-04-21, 12:36
Medlem
Intressant att dom målar ut en vit norrman till Norges farligaste man Stig Millehaugen. Sverige gjorde likadant med han Svartenbrant, trots han var gammal gubbe och inprincip suttit inne hela livet. Det måste ju vara en media taktik när 99% är kriminella invandrare. Så vill man lyfta fram dom få vita som finns så att det blir någon form av jämnlikhet.
Han är säkert farlig det ska man vara som brottslig men vad gör han så speciellt farlig så man blir den farligaste av alla tusentals kriminella?
Citera
2025-04-21, 12:45
SM satt jo på Bastøya. Så mens han satt inne der, så innledet han forhold med terapeuten sin som jobbet der, og fikk barn med henne. Og det er på bostedsadressen til datteren sin han ble pågrepet? Rene såpeoperaen dette.
Citera
2025-04-21, 12:46
Medlem
Citat:
lurer litt på hvem samboeren til denne psykologen er.. K*en J*one etternavn som vår beste fotballspiller. han har mye nettverk i stavanger..fant en ting til også som jeg nok ikke har lov å dele her..

Jeg også sjekket litt rundt den samboeren. (Folk med fornavn Jone, kommer forresten "alltid" fra Rogaland, eller stammer derfra, så det er ikke overranskende at han har mye nettverk i Stavanger.)

Var det K*n Jon* du fant noe om som du ikke har lov å dele her, eller handler det om noe(n) annet/annen? Jeg har ikke funnet noe spesielt interessant ved den samboeren.

En link til det du fant, må du vel alltids ha lov å poste her inne? ;-)
Senast redigerad av Klinke 2025-04-21 kl. 13:00.
Citera
2025-04-21, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balero
SM satt jo på Bastøya. Så mens han satt inne der, så innledet han forhold med terapeuten sin som jobbet der, og fikk barn med henne. Og det er på bostedsadressen til datteren sin han ble pågrepet? Rene såpeoperaen dette.

Oj er det sant ? Det er jo hinsides..
Citera
2025-04-21, 13:07
Medlem
Citat:
han ble vel pågrepet på adressen til terapauten*ari-*herese *rockstedt *vamme, men tror ikke han har barn også med denne dama.. (jeg er ikke i denne kretsen.. men noen som vet..) hu er jo samboer med *åland *en *one *agen.. noen som vet hva han driver med..
Citera
2025-04-21, 13:09
Medlem
Jeg har ikke inntrykk av at det er han hun har barn med, hun kjøpte huset med en annen for få år siden, datteren er født lenge før dette
Citera
2025-04-21, 13:10
Citat:
han ble vel pågrepet på adressen til terapauten*ari-*herese *rockstedt *vamme, men tror ikke han har barn også med denne dama.. (jeg er ikke i denne kretsen.. men noen som vet..) hu er jo samboer med *åland *en *one *agen.. noen som vet hva han driver med..

Nei jeg bare antok pga bindingen jeg, at Moren til SM har likt bilder av datteren til terapeuten. At Moren til jenta med bostedsadresse der, har likt bilder av moren til SM på fb. At jenta er i akkurat riktig alder i forhold til når SM var på Bastøya. Men jeg -synser- og har ikke mer belegg for min synsing enn dét.
Citera
2025-04-21, 13:13
Medlem
Citat:

Det er jo det inntrykket man kan få av dette... Det har dog vært noen som har sagt her inne at jenta har en helt annen far. Men vet de sikkert at SM ikke er faren...? Media har gått ut med at han ble pågrepet hos noen han har en veldig nær relasjon til. Får man en så nær relasjon mellom t.o.m. SMs mor og terapeuten og barnet hennes, uten at det ligger noe mer bak?
Citera
2025-04-21, 13:17
Medlem
det ville jo forklart hvorfor noen fortsetter å ha kontakt med sm. likevel høres det rart ut ettersom hun innledet minst ett annet samboerskap så sent som i 2023
Citat:
Nei jeg bare antok pga bindingen jeg, at Moren til SM har likt bilder av datteren til terapeuten. At Moren til jenta med bostedsadresse der, har likt bilder av moren til SM på fb. At jenta er i akkurat riktig alder i forhold til når SM var på Bastøya. Men jeg -synser- og har ikke mer belegg for min synsing enn dét.
Citera
2025-04-21, 13:19
Citat:
Ursprungligen postat av wellmann
det ville jo forklart hvorfor noen fortsetter å ha kontakt med sm. likevel høres det rart ut ettersom hun innledet minst ett annet samboerskap så sent som i 2023

Hun kan jo innlede nye samboerskap, selv om hun evt fikk barn med SM for 15 år siden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in