2025-04-21, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevillest
Da må du sjekke én gang til...

Feil navn på fru M*illehaugen i den originale posten. Ikke Ber*it, men B*ørg.
Citera
2025-04-21, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsten76
Og politiet fikk tydlig vite det fort også. eller fikk de vite det av å lese her kanskje? Du kan kanske vente en telefon fra dem. Eller dine tidligere kompiser. Nå er jeg spent på om han ryker inn, han fornekter mordet.
Det er ikke nytt at han benekter mordet. Det gjorde han sist også .Han innrømmet Det først i boka si mange år etter
Citera
2025-04-21, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen60
Det er ikke nytt at han benekter mordet. Det gjorde han sist også .Han innrømmet Det først i boka si mange år etter

Sa jeg noe om det? Jeg er spent på utviklingen. MB var skyldig penger. Till hvem? Har de leid inn SM, eller lurte de han? Dobbeltspill?
Citera
2025-04-21, 09:38
Medlem
Det er for meg merkelig at politiet ikke pågrep han allerede på fredag da de tok telefonen hans. Tror derfor bevisene de har er syltynne, eller kanskje til og med er telefonsamtalene mellom de to det eneste de har.
Hvilket fort kan bety at pågripelsen skjedde litt i desperasjon fordi de ikke hadde noe «bedre alternativ».
Gir ikke mening at SM skulle gjøre dette nå.
Citera
2025-04-21, 09:38
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antarath
En liten oversikt:

http://www.bergtatt.no/backup_gammel_side//slekt/Berg-history/wc01/wc01_342.html
Senast redigerad av Vossevangen 2025-04-21 kl. 09:51.
Citera
2025-04-21, 09:42
Medlem
Ellevillests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antarath

Tenkte mest på hun gestaltterapeuten han ble pågrepet hos 🤓
Citera
2025-04-21, 09:50
Medlem
Hun skriver på facebooksiden sin:

«Første bok av Stig Millehaugen 🥰

Han er godt i gang med et nytt, viktig og spennende prosjekt på ulike arenaer. Mye spennende på gang»

Så her antyder hun at det kommer en bok til 😂
Citera
2025-04-21, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banangass
En ting jeg stusser på, og som kanskje viser tydelig at politiet åpenbart visste hvem gjerningsmannen er: De fikk brannvesenet til å SPYLE åstedet relativt tidlig, 18 timer etter de hadde fått vite om drapet. Det er jo uhørt i en etterforskning.
Om det var den minste mulighet for en bevisforspillelse hadde de satt opp telt og lukket området i dagesvis.
Her trengte de åpenbart ikke tid, de visste hvem som hadde vært der.

Det er fordi du har gått i fella ved å tro at norsk politi plutselig har blitt kompetente..
Citera
2025-04-21, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevillest
Tenkte mest på hun gestaltterapeuten han ble pågrepet hos 🤓
Ble han pågrepet hjemme hos terapeuten på 45år, eller der hun driver forretningen vi ser bilde av?
Citera
2025-04-21, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pronh
Ble han pågrepet hjemme hos terapeuten på 45år, eller der hun driver forretningen vi ser bilde av?

Ja, han skal ha blitt pågrepet på denne hjemmeadressen.
Citera
2025-04-21, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pronh
Millehaugen ble arrestert i Baggerødg*ta 9.
Citera
2025-04-21, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postmann1
Det er for meg merkelig at politiet ikke pågrep han allerede på fredag da de tok telefonen hans. Tror derfor bevisene de har er syltynne, eller kanskje til og med er telefonsamtalene mellom de to det eneste de har.
Hvilket fort kan bety at pågripelsen skjedde litt i desperasjon fordi de ikke hadde noe «bedre alternativ».
Gir ikke mening at SM skulle gjøre dette nå.
Jeg tenker helt motsatt. Det er tydelig at de har sterke beviser. De visste allerede dagen etter drapet at SM hadde møtt MB i shogholtet. Det er viktig å vite at begge disse ble allerede overvåket av politiet i forkant av drapet.
Derfor spyla de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in