2025-04-18, 19:21
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Nej det är inte bara en dusch. Det är äckligt och tar emot att stå där med andra män. Inget jag gör frivilligt om man säger så. Får instinktivt en känsla i kroppen av att det är fel. Jag vill inte vara fysiskt nära män ens. 1 meters avstånd och påklätt.

Jag står mycket hellre och duschar med kvinnor, för det tar inte emot. Det känns normalare än att stå där med massa män.
Är du bög?
Du låter livrädd för din kanske största hemlighet?
Citera
2025-04-18, 19:29
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Jag sexualiserar inget alls. Jag är helt ointresserad av fysisk närhet eller intim närhet med alla män. Jag är fullständigt ointresserad av att stå avklädd med avklädda män. Det känns fel i kroppen och motbjudande. Jag äcklas av män i det avseendet. Jag vill inte vara nära män som är avklädda, blir bara äcklad. + går mot minus. Två poler av en magnet. Det är så jag fungerar. Jag vill inte vara nära avklädda män, äcklas bara. Jag gillar inte att hålla om män eller ta i de, bara i kvinnor.

Jag tycker att ni som trivs i varandras sällskap i duscharna ska satsa på att bli bisexuella. För ni verkar trivas i varandras avklädda sällskap och i varandras närhet. Jag trivs inte med andra män i det avseendet. Bara med kvinnor. Jag mår bra av att ta på kvinnor och ha närhet med kvinnor, vara intim med kvinnor. Men med män äcklas jag bara. Usch.
Hur skulle du kunna göra lumpen? Sova i samma sovsäck som en annan man. Tur värnplikten blir obligatorisk nu. Så man slipper fjollor som dig. Ha ha du får göra något åt den där fobin. Vad ska du göra om det blir krig? Ska du kräva eget skyddsrum ha ha.
Citera
2025-04-18, 19:30
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Lägg ner. Du är inte svensk. Vi svenskar tittar inte på varan. Som muslimer gör.

Säger han som har en koala som avatar. Lägg ner själv, är vit och arisk svensk.
Citera
2025-04-18, 19:34
Medlem
Timoteuss avatar
Åtminstone i Stockholm är det ett stort problem på kommunens simhallar att folk inte längre kan tänka sig att duscha nakna.

Det är helt enkelt mycket mer smuts i vattnet numera, när man inte tvättar sig under badbyxorna och/eller bär kalsonger under badbyxor. Har en vän som jobbade i kommunen och hade träffat flera föreståndare för simhallar och de hade jätteproblem att hålla hygienen acceptabel i bassängerna.
Man kan ju inte bara ösa i mer och mer klor.

Man törs knappt tänka på e-colinivåerna som blir resultatet av alla dessa otvättade akterkastell.
Citera
2025-04-18, 19:34
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Gymkedjan Nordic Wellness har en gemensam bastu för män och kvinnor. Jag har märkt att de med stora kukar gillar att visa upp sig. De vill på det sättet visa dominans över män med mindre kukar. De pumpar upp blodet i sina kukar så att de blir ännu större. De är i slakt tillstånd men på gränsen till full erektion.

Va? är du seriös? gemensam bastu för män och kvinnor, där båda könen är nakna? i vilken stad då?
Citera
2025-04-18, 19:35
Medlem
Måste ju vara en trolltråd
Citera
2025-04-18, 19:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Lesbiska kvinnor attraheras av andra kvinnor och har ofta ett hat mot män. Det är bara att markera en ✔️ i box efter box i ditt inre. Där finns en lesbisk kvinna redo att möta världen. Ditt hat mot män är dubbelt, du känner både det hat som lesbiska kvinnor bär på, men du känner även att andra män påminner dig om den kropp som blivit ditt fängelse. Det är därför du är så 😡. Du låter det gå ut över mig, men det gör inget för jag känner din längtan och förlåter dig. Jag påminner dig om den man du inte vill vara.
Jag hatar inte män. Jag har inget emot någon. Men hag vill inte vars närstående män fysiskt eller avklätt.
Citera
2025-04-18, 19:36
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Säger han som har en koala som avatar. Lägg ner själv, är vit och arisk svensk.
Han? Är du könsförvirrad? Jag är en HON! Hade du varit det hade du vetat att vi duschar NAKNA här i Sverige. Du hade vetat att det är lika i hela Europa. Du hade inte kallat det "kultur grej" För oss är det naturligt vi "tittar inte på varran" I Sverige är det oartigt att GLO det hade du också vetat om du vore svensk. Försök inte.
Citera
2025-04-18, 19:40
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Jag sexualiserar inget alls. Jag är helt ointresserad av fysisk närhet eller intim närhet med alla män. Jag är fullständigt ointresserad av att stå avklädd med avklädda män. Det känns fel i kroppen och motbjudande. Jag äcklas av män i det avseendet. Jag vill inte vara nära män som är avklädda, blir bara äcklad. + går mot minus. Två poler av en magnet. Det är så jag fungerar. Jag vill inte vara nära avklädda män, äcklas bara. Jag gillar inte att hålla om män eller ta i de, bara i kvinnor.

Jag tycker att ni som trivs i varandras sällskap i duscharna ska satsa på att bli bisexuella. För ni verkar trivas i varandras avklädda sällskap och i varandras närhet. Jag trivs inte med andra män i det avseendet. Bara med kvinnor. Jag mår bra av att ta på kvinnor och ha närhet med kvinnor, vara intim med kvinnor. Men med män äcklas jag bara. Usch.

Att du övht reflekterar över/reagerar på situationer där det är helt normalt att vara naken visar ju att du sexualiserar saken.
Citera
2025-04-18, 19:42
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Han? Är du könsförvirrad? Jag är en HON! Hade du varit det hade du vetat att vi duschar NAKNA här i Sverige. Du hade vetat att det är lika i hela Europa. Du hade inte kallat det "kultur grej" För oss är det naturligt vi "tittar inte på varran" I Sverige är det oartigt att GLO det hade du också vetat om du vore svensk. Försök inte.

Lägg ner och försök inte din religions-förvirrade-människa, GLO gör vi i Sverige vare sig du vill eller inte. Det ingår i svenskheten och jante-lagen, behöver inte alls betyda något negativt.
Citera
2025-04-18, 19:43
Medlem
Alltså visst att man inte behöver gå med framåtskjuten höft och svinga snasen som en piska men att skyla sig med händerna? Vad är det för jävla 14-årig smygbögs-fasoner?

Bara så du vet så tror alla som ser dig att du skyler dig för att du har halvbånge.
Citera
2025-04-18, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Hej!

Tänkte fråga är det bara mitt gym som man visar könsorganen helt öppet när man duschar? tycker det är äckligt och oförskämt. Själv brukar jag täcka den med händerna när jag ska duscha ty det är privat parts och äckligt att visa andra.
Brukar lägga märka till att oavsett ålder så brukar könsorganet visas för andra. Nu till frågorna:

1. Är eran gym/badhus duschar också så, dvs. man visar sitt könsorgan helt öppet för andra utan att täcka den?

2. Ni tjejer/kvinnor är det också så på eran sida, att ni visar underlivet för varandra HELT ÖPPET?

Herregud. Sista sopan är inte född.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in