2025-04-18, 19:05
Medlem
top_secrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Hej!

Tänkte fråga är det bara mitt gym som man visar könsorganen helt öppet när man duschar? tycker det är äckligt och oförskämt. Själv brukar jag täcka den med händerna när jag ska duscha ty det är privat parts och äckligt att visa andra.
Brukar lägga märka till att oavsett ålder så brukar könsorganet visas för andra. Nu till frågorna:

1. Är eran gym/badhus duschar också så, dvs. man visar sitt könsorgan helt öppet för andra utan att täcka den?

2. Ni tjejer/kvinnor är det också så på eran sida, att ni visar underlivet för varandra HELT ÖPPET?
Finns väl en risk att folk undrar om du tar på dig och försöker gömma att du har stånd när du håller på så där. Jag tycker det låter lite creepy.
Citera
2025-04-18, 19:05
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickardRedig12

Turligt nog är jag ej i Sverige längre så här har alla badkläder på sig.

Känns tryggt , alltid läskigt me såna kukfluktare o kukluktare som dig som ruvar i vassen
Citera
2025-04-18, 19:07
Medlem
Du får göra som araberna och duscha med kalsongerna på..
Citera
2025-04-18, 19:10
Medlem
Dagens unga är kränkta av allting idag. Får andra ens existera? Alla föds nakna och det är det naturliga. Det betyder inte att vi går nakna överallt, men man tvättar sig naken och bastu är en del av detta. Man håller inte heller på att studera andras kropp och ännu värre kön i omklädningsrum, vid tvagning och bastubad. Själv har jag vuxit upp under en tid då detta var norm och normalt. Man tvättade sig noga på hela kroppen före bassängbad samt att badbyxa var förbjudet i bastu. Likaså är det normalt att byta om samt tvätta sig gemensamt på badhus, vid träning/idrottande och på arbetsplatser. Hur blev någon helt plötsligt kränkta av den nakna kroppen?
Citera
2025-04-18, 19:10
Medlem
Man behöver inte dölja sig när man duschar. Har däremot svårt för människor som ska gå runt nakna i omklädningsrummet. Föna håret, prata i telefonen hämta grejer i skåpet nakna innan och efter dusch.

Tror alla har stött på idioten som pratar i telefon och samtidigt går runt naken i omklädningsrum
Citera
2025-04-18, 19:12
Avstängd
RickardRedig12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97
Du får göra som araberna och duscha med kalsongerna på..

Det går ju faktiskt alldeles utmärkt att faktiskt ha på sig sina vanliga badbyxor. Som man sedan kan ta av sig när man väl har duschat och bastat i omklädningsrummet när man är för sig själv.

Och jag vet inte om jag skulle vara speciellt mycket arabisk för det. Det är väl nästan mesta, det känns. Som att svenskarna har något perverst här att då måste ständigt klä av sig nakna en jäkla massa natur stränder och naturvårdare, ställen och naturistbad och fan vet allt.

För vara så "tillbakahållna" så är svenskarna ett rätt perverst folk när det gäller denna grejen.
Citera
2025-04-18, 19:14
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IRME
Va?

Kolla bort om du inte vill se nakna personer i ett duschrum.

Det är väl helt självklart att man inte måste hålla på och skyla sig. Det är ju därför vi har separerade omklädningsrum/duschrum för män/kvinnor.

(även bastu)

Gymkedjan Nordic Wellness har en gemensam bastu för män och kvinnor. Jag har märkt att de med stora kukar gillar att visa upp sig. De vill på det sättet visa dominans över män med mindre kukar. De pumpar upp blodet i sina kukar så att de blir ännu större. De är i slakt tillstånd men på gränsen till full erektion.
Citera
2025-04-18, 19:14
Avstängd
RickardRedig12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Man behöver inte dölja sig när man duschar. Har däremot svårt för människor som ska gå runt nakna i omklädningsrummet. Föna håret, prata i telefonen hämta grejer i skåpet nakna innan och efter dusch.

Tror alla har stött på idioten som pratar i telefon och samtidigt går runt naken i omklädningsrum

Tack!
Ja det stämmer. Vi har alla råkat ut för dem. Varför kan man inte bara ta en handduk runt sig när man ska springa runt och fixa och ordna och dona med håret och sminket? Men svenskarna älskar det och gärna står där och visa upp kuken i handen medans de talar i telefon.
Det är fan i mig något som är snett då.
Citera
2025-04-18, 19:16
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av top_secret
Finns väl en risk att folk undrar om du tar på dig och försöker gömma att du har stånd när du håller på så där. Jag tycker det låter lite creepy.

Tur att han inte cruisar runt i Sverige

Citat:
Ursprungligen postat av Mansory

Ännu en fluktare

Ni avslöjar er som hom

Vi andra skulle inte ens tänka tanken på en sån hår tråd därför att vi ens går o tänker på kukar fast det finns 50 kukar runt en

Fi fan 🤣
Citera
2025-04-18, 19:17
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Med ditt resonemang antar jag att du duschar och tvagar dig med dina förädlar och syskon naken också? Eller är du rädd för att ni ska få incestuella tankar, precis som du beskyller folk som inte vill duscha med samma kön att få?
Tränar man på samma gym så gör man det så klart. Herregud!
Citera
2025-04-18, 19:19
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Läs igen, och försök inte skruva min text.

Är du naken runt din familj?
Åk tillbaka till öknen!
Citera
2025-04-18, 19:20
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
På japanska badinrättningar går alla omkring spritt nakna. Det är ingen som ens döljer könet på något sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in