2025-04-19, 18:40
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Om man har en liten pojksnopp förstår jag om man vill gömma den. Gå runt du som en flicka med din lilla hand över din skämssnorre.

Vi andra tror nog inte att folk sitter och stirrar som TS verkar göra.
Bara HO-mo séxuella som gillar att visa ballen bland män.
Citera
2025-04-19, 18:56
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Bara HO-mo séxuella som gillar att visa ballen bland män.
De flesta av oss bryr oss nog bara inte. Handlar inte om att vilja visa något, bara att man skiter i och inte är en osäker flicka.
Citera
2025-04-19, 19:03
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
De flesta av oss bryr oss nog bara inte. Handlar inte om att vilja visa något, bara att man skiter i och inte är en osäker flicka.
Fast du verkar intresserad av penisstorlekar i ditt inlägg.
Citera
2025-04-19, 19:12
Medlem
needAlifes avatar
Det som är bra annars är ju att man snabbt kan se vilka som är medlemmar på flashback då det är alla som viftar runt med sin 30cm slak.
Citera
2025-04-19, 20:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Det som är bra annars är ju att man snabbt kan se vilka som är medlemmar på flashback då det är alla som viftar runt med sin 30cm slak.

Det är ju lite därför man inte vill visa sig naken i duschen, att riskera bli outad på FB.

Men lyckad trolltråd med 2 sidor på drygt 1 dygn, grattis till TS
Citera
2025-04-19, 21:26
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Jag brukar onanera i duschen på offentliga platser, typ badhus, bastu, gym och dess duschar - inget onormalt i detta med att visa kuken i hela sin prakt... Då blir pitten även riktigt ren och det är skönt under tiden. Har jag riktig tur så är det även någon far som tagit med sin dotter in som jag kan spruta på. De brukar gilla detta, kan jag lova... Äkta män visar sitt behag i alla lägen, särskilt i duschen på offentliga platser, så är det bara - det är sedan gammalt!

Härlighet!
Citera
2025-04-19, 21:41
Medlem
Adidass avatar
Har inga problem med att folk är nakna i duschen där man ska tvätta av sig och ändå inte är i varandras space det är ju helt normalt. Tycker dock det är överdrivet när folk ska kliva in helt nakna i en liten bastu där man sitter tätt intill varandra och sätta sig helt oblygt, där känns det som att gränsen går. Riktigt svennebeteende det där dock aldrig några andra varken mena eller européinvandrare.
Citera
2025-04-19, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Har inga problem med att folk är nakna i duschen där man ska tvätta av sig och ändå inte är i varandras space det är ju helt normalt. Tycker dock det är överdrivet när folk ska kliva in helt nakna i en liten bastu där man sitter tätt intill varandra och sätta sig helt oblygt, där känns det som att gränsen går. Riktigt svennebeteende det där dock aldrig några andra varken mena eller européinvandrare.

Det är härligt när man känner doften av en illa tvättad kuk från britsen bredvid.
Citera
2025-04-20, 00:06
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tranquility Bas
Det bästa är väl att skaffa sig ett jobb som ger en bra lön som man har råd att betala för sitt varmvatten?

Syftade mer på att spara in och vara snål.
Citera
2025-04-20, 00:33
Avstängd
Rumpkorvens avatar
haha vad fan är detta? Vem bryr sig om kukar ens?
Citera
2025-04-20, 00:42
Medlem
zombie-nations avatar
Känns märkligt att vara så känslig. Jag bodde där simhallen bara hade ett duschrum, en dag män, en dag kvinnor, en dag båda. När det var båda var det jag som bara var 18 plus gamla gubbar och tanter. Men det gjorde inget för alla var så avslappnade och ingen talade med en i duschen, bara i bastun. Det kändes som alla skötte sig. Hade inte dusch hemma så det var bara att gå dit.

Däremot så uppskattas det att det finns egna duschbås som man kan låsa om det är på platser man inte känner sig trygg på.
Citera
2025-04-20, 01:01
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Jag brukar onanera i duschen på offentliga platser, typ badhus, bastu, gym och dess duschar - inget onormalt i detta med att visa kuken i hela sin prakt... Då blir pitten även riktigt ren och det är skönt under tiden. Har jag riktig tur så är det även någon far som tagit med sin dotter in som jag kan spruta på. De brukar gilla detta, kan jag lova... Äkta män visar sitt behag i alla lägen, särskilt i duschen på offentliga platser, så är det bara - det är sedan gammalt!

Härlighet!

Det låter lite udda. Mår du bra, och har en normal relation till andra människor. Jag tror inte fadern blir så glad över att behöva tvätta sin dotter ren från ditt sprut. Även om dottern uppskattade denna freakshow.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in