2025-04-15, 22:51
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny.Rundqvist
Nu har inte Skilleras någon egen tråd vad jag kan hitta, men jag måste säga att han är i helt rätt element här med sin kick/youtubekanal. Riktigt bra jobbat- och hårt jobbat! Det har verkligen gjort allt intressant igen och jag hoppas samt tror att han kan bli stor på plattformarna om han fortsätter göra bra grejer och inte massa piss där han läser rapporter ingen bryr sig om. Också grymt att han fått de i dramat att hoppa in i chatten eller på streamen. Hur många andra kan börja på en ny plattform där man är okänd och direkt vara såhär bra? Han saknar kvalité i kamerakvalite och ljus, men det är också enda nackdelen. Go axel. Fucking king! come at me haters

Hårt jobbat: NEJ. Oh herre NEJ. Motsatsen. Bara genvägar. HAN tar sig viss tid, men 100% nej till det påstådet. Jag hör "okej skiter i" för helt ovillig se på background när chatten "se detta". Han skippar _ÅR_. Men han är i sitt rätta element: 100%.

Men "draman ingen bryr sig om" ja HANS tittare, sure. Att han missade det mesta = sant.
Citera
2025-04-15, 22:55
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Nu har inte Skilleras någon egen tråd vad jag kan hitta, men jag måste säga att han är i helt rätt element här med sin kick/youtubekanal. Riktigt bra jobbat- och hårt jobbat! Det har verkligen gjort allt intressant igen och jag hoppas samt tror att han kan bli stor på plattformarna om han fortsätter göra bra grejer och inte massa piss där han läser rapporter ingen bryr sig om. Också grymt att han fått de i dramat att hoppa in i chatten eller på streamen. Hur många andra kan börja på en ny plattform där man är okänd och direkt vara såhär bra? Han saknar kvalité i kamerakvalite och ljus, men det är också enda nackdelen. Go axel. Fucking king! come at me haters

Hör konstant Alex påstå "INGEN BRYR SIG" när han hoppar över jämförelsevis '"INGEN BRYR SIG i Haveristernas Linnéa eller Cissi- arc.
Citera
2025-04-15, 22:59
Medlem
Spritnotas avatar
Kanske bara 5k människor i hela Sverige brydde sig om att nån fejkade äkta upplevelser när personen levde på att 100k följde personen.

Men var det sant eller lögn? Är allt Alex ser på liknande saker helt irrelevant?
Citera
2025-04-15, 23:07
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:

Ja. Buslätt. Är därför så många från youtube är så löjligt mycket större än Haveristerna på 'podcast".

Fem myror är större än fem elefanter: ca de 300 största på youtube var större än 'Haveristerna" när DE bad hardcore fans följa en podcast vid sidan av
Senast redigerad av Spritnota 2025-04-15 kl. 23:12.
Citera
2025-04-16, 08:25
Medlem
Stämmer det att Axel är ofrivilligt oskuld?
Citera
2025-04-17, 23:58
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Stämmer det att Axel är ofrivilligt oskuld?

Nej. Vem mer än du undrar? Och varför?
Citera
2025-05-04, 09:11
Medlem
Varför hoppade Henko av från Haveristerna?
Länka inte till nån facebooktext.
Citera
2025-05-07, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Varför hoppade Henko av från Haveristerna?
Länka inte till nån facebooktext.

Oj var börjar man nysta i det här då..

Henko hoppade inte av Haveristerna, det är ungefär som att fråga varför f.d. IRM:aren Anny blev nazist eller den klassiska frågan "Har du slutat slå din fru?".

Det är naturens gång bara, psykfall som Henko hamnar förr eller senare i konflikt med alla sina s.k. "vänner" och då blir avhopp och sånt bara en bieffekt, en konsekvens, av att Henko är ett psykfall.
Så om du letar efter en orsak, så kan du gräva lite i Henkos personlighet och history of ... kanske inte violence, för enda slagsmålet han varit i var väl den där pojkvännen som slog ut hans tand eller vad det var .. men det finns ju ett långt register av andra ... märkligheter .. i hans historik. Allt Henko tar i går sönder. Eller rättare sagt: Alla människor som finns i föreningen / podden / organisationen / engagemanget / projektet/ (insert valfritt begrepp som beskriver godtycklig form av samarbete människor sinsemellan) Henko tågar in i går sönder och till slut står Henko ensam kvar och det är därför inget samarbete längre - det är en "one person army" B-film.

Denna gång blev inte Henko ensam kvar, men nog lämnade han ett trasigt Haveristerna efter sig. Den som vet, den vet.

Sen är ditt inlägg bara konstigt, det är ju i facebooktexter du hittar Henkos version, och i den versionen heter det säkerligen att han hoppade av från Haveristerna helt frivilligt eller något annat lika dumt.
Citera
2025-05-07, 20:20
Avslutad
Henko dök upp som gubben i lådan under nyhetsmorgon för kanske 1,5 månad sen. Han är engagerad i lokala handbollslaget som hade spelat två matcher mot ett annat lag, där båda hade vunnit varsin och det var matchen mellan "Sveriges två sämsta handbollslag" Så han verkar mediakåt.
Citera
2025-05-07, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amadeus4

Sen är ditt inlägg bara konstigt, det är ju i facebooktexter du hittar Henkos version, och i den versionen heter det säkerligen att han hoppade av från Haveristerna helt frivilligt eller något annat lika dumt.

Jag har inte facebook och kan därför inte läsa när folk länkar till en text från facebook. Går jag in på facebook så kan jag se typ 10 sekunder innan sidan låses och en uppmaning att jag ska logga in med mitt konto.
Citera
2025-05-17, 08:13
Medlem
Fred Friendlys avatar
Senaste ”Bakom ryggen” handlar om Axel. Bakom betalvägg så har inte lyssnat.
Citera
2025-05-24, 18:35
Medlem
GravitySwitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Senaste ”Bakom ryggen” handlar om Axel. Bakom betalvägg så har inte lyssnat.

De kallar Axel ”djupt lågbegåvad”, ”intellektuell funktionsnedsatt” samt ”riktigt Trump-beteende”. Känns som de djupt missbedömt vem Axel är för de sakerna stämmer iaf inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in