2025-04-03, 05:25
Medlem
Naturligtvis behöver Linda ha det största rummet däruppe. Hela huset är ju som att leva i ett Tetris av IKEA möbler, varenda vägg är fylld med Billy, Trofast, Stuva och Malmbyråer. Ändå pratar hon om att det behövs mer förvaring. Hon skulle behöva stöd att bli av med sitt hoardingbeteende.
Citera
2025-04-03, 05:55
Medlem
Jag håller med så många av er här inne, hennes barn är associarer och har funktioner. Ingen riktig kärlek till dom.
Fy fan för att trycka in Ture i det rummet också för att nya gubben ska kunna sova över. Mår illa av att se det.
Jag blir bara irriterad varje gång jag tittar på hennes vloggar nu för tiden. Hon är ju störd. Det var hon klart innan också… något är fel på henne.
Citera
2025-04-03, 06:04
Medlem
Alla försök att länka till den här tråden raderas omedelebums. Förbannade fläskfia.
Citera
2025-04-03, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Exakt min teori! När de alla 3 träffades så var det Erik som Hampus föll för o blev kär i.

Lindas o Eriks relation var redan död då, och Linda blev kär i Hampus.
Håller helt med! Hon har inte varit kär i Erik sen hon träffade Hampus.
Jag förstår inte att så många inte ser vad hon är för person!! Skriver en massa hjärtan om hur duktig hon är -hon städar några timmar i veckan!
Citera
2025-04-03, 07:02
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Naturligtvis behöver Linda ha det största rummet däruppe. Hela huset är ju som att leva i ett Tetris av IKEA möbler, varenda vägg är fylld med Billy, Trofast, Stuva och Malmbyråer. Ändå pratar hon om att det behövs mer förvaring. Hon skulle behöva stöd att bli av med sitt hoardingbeteende.

Ja, fy fan vad grejer hon har! och som det ser ut där ute. Igår när hon skulle ta fram grillen....jag bara tänkte, men rensa människa!

Hon måste ha når problem......hon rensar o rensar återkommande, men ändå är det knökfullt i garaget, på uteplatsen osv osv....

Har hon svårt att sälja? Slänga?
Citera
2025-04-03, 08:05
Medlem
Den lilla sängen är lika lång som en spjälsäng.
Citera
2025-04-03, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladder
Den lilla sängen är lika lång som en spjälsäng.
Förstår inte hur Ture vill ha en så liten säng. Men det får ju inte plats en större åt honom. Tror barnen är så rädda för Linda så de vågar aldrig säga vad de vill och önskar själv. Därför de ser så lydiga ut, aldrig några större protester, som vi får se i alla fall....
Citera
2025-04-03, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malincecilia76
Förstår inte hur Ture vill ha en så liten säng. Men det får ju inte plats en större åt honom. Tror barnen är så rädda för Linda så de vågar aldrig säga vad de vill och önskar själv. Därför de ser så lydiga ut, aldrig några större protester, som vi får se i alla fall....
Linda sa ju att hon hade föreslagit att Ture skulle sova i våningssängen men att han inte ville det utan ville absolut sova i sin egen lilla säng. Skulle dom sovit två i en säng annars då? I så fall förstår man ju att han hellre vill sova i sin lilla säng. Och hur rättvist blir det att Signe har ett gigantisk säng för sig själv? Sedan står Linda och säger att Signe har väldigt mycket möbler i sitt rum som att hon har ett eget rum! 🙄
Citera
2025-04-03, 10:32
Bannlyst
Varför ligger den här tråden här? Det är mer snack om deras kanaler
Citera
2025-04-03, 11:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kissekotten1993
Den här mannen hade ju sin son med sig hos Linda . Vart sov den stackars lille killen? I källaren??
Att Linda nyligen träffat denna killen och redan dragit in barnen i detta och när killen med sonen kom er till Linda och hennes ungar så ska två okända människor sova över

Hade han med sig sonen också? vet att "fästmannen" och hunden va där eller bekanta som det fint heter och äldsta tvillingarna skulle komma sa linda när hon gjorde kladdkakan, Sonen fick nog sova i soffan i vardagsrummet eller i källaren som luktar konstigt som Linda sa för nån vlogg sen eller så åkte dom hem sen på kvällen.
Citera
2025-04-03, 11:40
Avslutad
Linda blev irriterad på barnen när dom skulle flytta sängen nån fler som hörde det? hon sa nånting att dom inte hjälper till att lyfta att dom bara står och tittar på, där och då fick jag ta fram skämskudden och blev irriterad på henne för det va ju inte deras fel att Linda inte tog te,x bort dörren innan.
Citera
2025-04-03, 12:06
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamvarg666
Varför ligger den här tråden här? Det är mer snack om deras kanaler

Ja det är ju utifrån det vi ser vi kan diskutera!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in