2025-03-30, 17:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatstickling
Slutsats är alltså att Måns ljög i den intervjun.
Och ljuger med all säkerhet om en hel del annat med.
Är det din slutsats, alltså? För att du jämfört med EN annan person och bestämt att hon är "originallängden". Googlar du Zelmerlöws, Saucedos och Saades längd ser du att de ska vara ungefär jämnhöga. Googlar du däremot bilder på dem så ser du att Måns är längre än de andra.
Min slutsats är då att du ljuger för att du har en agenda med din slutsats.
Citera
2025-03-30, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Är det din slutsats, alltså? För att du jämfört med EN annan person och bestämt att hon är "originallängden". Googlar du Zelmerlöws, Saucedos och Saades längd ser du att de ska vara ungefär jämnhöga. Googlar du däremot bilder på dem så ser du att Måns är längre än de andra.
Min slutsats är då att du ljuger för att du har en agenda med din slutsats.

"knatte, fnatte, tjatte" pojkar, bra exempel, not. Du vet att allt på Google är inte sant. Googlar man danny hittar man en gammal blogg där det står att han är 180
Sedan en intervju med p4 har han sagt att han är 178.

Men det var tydligen väldigt svårt för dig att se med egna ögon i programmet strömstedt.
Vet inte om det är för att du saknar glasögon eller för att du bara är allmänt dum.
Men men, googla vidare du så börjar du säkert snart tro att lilla danny är 180 också
Citera
2025-03-30, 18:34
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Googlar du lite mer på Jonas Björkman så hittar du dessutom 3 olika längder, 180,182,184.
Hans exakta siffra är alltså inte tillförlitlig.

Det säkraste kortet vi har att gå på är Jennys längd som vi kan fastställa är sann. Dels för att hon är kvinna och har inget behov om att ljuga om sin längd, och dels för att hennes längd varit omtalat i åratal, alla vet att hon är en lång kvinna på 178,5 närmare bestämt.

Och när vi tar den säkra uppgiften och struntar i alla osäkra uppgifter på Google. Så kan vi tydligt då se i programmet Strömstedts att Måns inte når upp till hennes längd.

Slutsats är alltså att Måns ljög i den intervjun.
Och ljuger med all säkerhet om en hel del annat med.
Så du är uppenbarligen en mycket speciell typ av person. Du känner mig inte alls, men med ditt svar antyder du indirekt att jag ljuger, eftersom jag skrev att jag stod bredvid honom. Och om jag förstår ditt sista svar rätt, menar du att kvinnor inte ljuger, och absolut inte om sin storlek? Intressant inställning. Oj, jag är också kvinna, så varför skulle jag ljuga här? Vad säger du om det nu?
Men om du ska behandla mig så, då vet jag vad jag ska tycka om din åsikt, tack för det varma välkomnandet. Och MZ måste vara din bästa kompis som du gör ditt uttalande med exakt kunskap om att han ljuger.... Jag kan se att jag kommer att ha mycket roligt här.
Citera
2025-03-30, 18:39
Avstängd
Citat:
"knatte, fnatte, tjatte" pojkar, bra exempel, not. Du vet att allt på Google är inte sant. Googlar man danny hittar man en gammal blogg där det står att han är 180

Men men, googla vidare du så börjar du säkert snart tro att lilla danny är 180 också
Jaha, då måste du mena att - eftersom man inte kan lita på Google samtidigt som bilder visar att Måns är ca 5 cm längre - så är Danny max 170 cm, eller??
Citera
2025-03-30, 18:40
Medlem
Citat:
Sedan en intervju med p4 har han sagt att han är 178.

Men det var tydligen väldigt svårt för dig att se med egna ögon i programmet strömstedt.
Vet inte om det är för att du saknar glasögon eller för att du bara är allmänt dum.

Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Fast Ciara är 165 cm enligt imdb. Kolla på bilden här: https://m.imdb.com/title/tt18246688/.../?ref_=tt_ov_i

MZ är aldrig mer än 10 cm längre än Ciara, ser ut som typ 8-9 cm på sin höjd.

174 cm ser det ut som på denna bilden om Jennys och Ciara uppgivna längder stämmer.

Stod en bit bort på samma konsert för ngr år sedan och 1.74 bedömer jag det till även där. Danny mötte jag på stan och ger honom 176.
Senast redigerad av Fårfällen 2025-03-30 kl. 18:44.
Citera
2025-03-30, 18:54
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FairyGirl
Absolut ingenting tyder på att Måns och Ciara hade ett öppet förhållande, eller att Ciara tyckte det var OK att han låg runt. Och Måns har ju själv sagt att det var annorlunda nu när han var gift.

Det får ju också sägas att saker och ting kan ändras under ett förhållandes gång, speciellt efter man skaffat barn. Det är möjligt att Ciara var med på Måns livsstil med festandet och att ligga runt när de träffades - men när barnen kom så kom ju även mer ansvar. Inte kul att vakna bakfull när man har barn som behöver en.
Citera
2025-03-30, 19:32
Medlem
Måns livsstil .det kommer hans barn goigla i framtiden .
Stackars dessa barn dom kommer ej gilla det.
Citera
2025-03-30, 19:40
Medlem
Bra koks som kändisar brukar vilja ha kostar mellan 800-1000 kr grammet med en diskret kran.
Och jag tvivlar inte på att M-m gillar lite näsgodis som ger ett onormalt sexbegär.
En schysst diskret eskort rycker nog inte ut för mindre 3000:-, vet inte vad en transa tar men priset är knappast mindre.
En släpkärra för 6 tusen är inte mycket inte mycket att ha .
Citera
2025-03-30, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Cissi Wallin också, säkert fler. Cissi har skrivit på Instagram att hon varit på fester med Måns och minsann "vet" hur han är.
2 kändisar stöttar CJ! Det var ju väldigt många!
Citera
2025-03-30, 20:36
Medlem
Varför är nu Måns längd så viktig?
Citera
2025-03-30, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Japp! Det räcker med att "markera" med kroppsspråk eller t.o.m. blickar.

Vet en person som hotar med skilsmässa varje gång partnern sätter en gräns. Personen tog till mer och mer fysiska tilltag: skev ut papper och la på köksbordet, la ringen bredvid och satt tyst, sirrandes rakt fram, med armarna korsade vid bordet.

Kan låta banalt och tramsigt men iom att personen aldrig drev igenom skilsmässa blev budskapet tydligt: Skärp dig, annars så... = hot.
Kom kvinnojouren och satte honom i fängelse för detta beteende då?

Dum fru som inte lämnade den här mannen då.
Det är väl hennes eget ansvar vad hon tolererar i ett äktenskap.
Citera
2025-03-30, 20:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Varför är nu Måns längd så viktig?
Tja, jag vet faktiskt inte? Själv kan jag liksom bara inte låta bli att svara tillbaka till den faktaresistena skaran. Dumt, eftersom man aldrig han vinna. Så vi får helt enkelt bara enas om att Måns nog är ca 155 cm lång och därför ljuger om precis ALLT!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in