Citat:
Ursprungligen postat av
anwe8
Dumpen har avslöjat nära 600 pedofiler och majoriteten påstår att de har stora Bratwursts på 20+ cm samtidigt som bilderna de skickar på sina könsorgan avslöjar att de ruvar på högst genomsnittliga "vapen" på max 15 cm. Bland "gäddorna" finns varelser som skrävlat om sina små, anspråkslösa micropenisar i lyriska ordanlag. Så det är typiskt manligt att överdriva om allt och bör tas med en nypa salt. Kvinnor är, enligt min bedömning mer självmedvetna, och de besitter därmed inte samma hybris och tendens till att skrävla om sig själv på obefintliga grunder. MZ:s beteende är iaf djupt mänskligt och har rötter i universella motiv. Det gamla klassiska flashback-vapnet är väl 25-30 cm i genomsnitt?
Jag menade inte den sortens storhet, förstås. Har du en känsla av att det refererar till dig på den sätt, så att du måste ta upp det nu? 😜
Och jag har personligen upplevt att kvinnor är mer fåfänga, inte när det gäller storlek i det här fallet, men jag har till exempel upplevt att den kvinnliga sångerskan i ett band bara ville ha redigerade bilder publicerade så att man inte kunde se flera åldersstrecken, medan hennes manliga kollegor inte hade några problem med det alls.
Är kvinnor mer självsäkra? Det vore säkert trevligt om så var fallet. Jag tror att det är snarare tvärtom. Och det är nog därför många, säkert absolut inte alla, saknar självförtroendet att visa sig som de är, till exempel utan smink eller liknande.