2025-03-30, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy
”Dagens I-landsproblem” men här påstår alltså MZ själv att han är 180 men att det står 182 i passet. Och han lär inte ha hunnit krympa sedan det utfärdades.

Som jag uppfattar det vill han hävda sig i jämförelse med Dolph, som är närmare 2 meter. Men varför då inte säga direkt att han var 182, den officiella uppgiften?

Måns ljuger ju som en häst travar.
Googlar man har han sagt både 180,181,182.
Hur ska han ha det? Svårt att hålla isär alla lögner.

Man ser i videon att han ljuger när han säger att det står 182 i passet.
Dessutom "fnyser" han lite åt 174.

Killen har problem uppenbarligen och mindervärdeskomplex dolt bakom en narcissistisk fasad
Citera
2025-03-30, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Här går Zelmerlöv ut och avfärdar källor som påstår att han "bara" är 174 cm lång, vilket han påstår är en lögn. Enligt MZ själv så är han 180 cm. Jag är dock lite tveksam. Ciara påstås vara 165 cm lång enligt IMDB och han känns inte 15 cm längre än henne. Jenny Strömstedt är 178.5 cm och hon var märkbart längre än Zelmerlöv i ngt tv-program som sändes häromåret där båda medverkade, tror det var "tillsammans med Strömstedts".

https://www.facebook.com/sverigesrad...2991289265726/
Hon kanske hade högklackade skor på sig.
Citera
2025-03-30, 10:26
Medlem
Han har ju själv gått ut med att han har problem med sexmissbruk. Han har ju redan sabbat ett förhållande tidigare, med en av Sveriges absolut snyggaste tjejer. (Hon i A-teens) på grund av det.
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Vilket missbruk? Har du några belägg för det?
Tycker du bara att han ser märkt ut av missbruk? Eller varför antar du det?
Citera
2025-03-30, 10:28
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Han har ju själv gått ut med att han har problem med sexmissbruk. Han har ju redan sabbat ett förhållande tidigare, med en av Sveriges absolut snyggaste tjejer. (Hon i A-teens) på grund av det.
Vad har det med saken att göra??
Han har en högre sexdrift än vad andra har, Avundsjuk eller vad vill du få fram??
Citera
2025-03-30, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Hon kanske hade högklackade skor på sig.

https://m.imdb.com/title/tt18246688/.../?ref_=tt_ov_i

Gruppbild där alla har sneakers. Inget högklackat i tillsammans med Strömstedts. Jenny är märkbart längre än Måns så det är bevisat att mannen ljuger om sin längd.
Citera
2025-03-30, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Vilka kändisar? Det är väl bara Camilla Läckberg?
Eller har jag missat något.
Cissi Wallin också, säkert fler. Cissi har skrivit på Instagram att hon varit på fester med Måns och minsann "vet" hur han är.
Citera
2025-03-30, 11:06
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatstickling
https://m.imdb.com/title/tt18246688/.../?ref_=tt_ov_i

Gruppbild där alla har sneakers. Inget högklackat i tillsammans med Strömstedts. Jenny är märkbart längre än Måns så det är bevisat att mannen ljuger om sin längd.

Dom står i en slänt så Jenny står högre upp… Niklas.S upplevs oxå vara kortare än Jenny men om jag googlar längd på Niklas så får jag fram att han är 181 cm… men han ljuger väl oxå
Citera
2025-03-30, 11:08
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Cissi Wallin också, säkert fler. Cissi har skrivit på Instagram att hon varit på fester med Måns och minsann "vet" hur han är.
Haha jisses så dök hon upp också 2018 var Cissi Wallin i rampljuset klart hon ska ut och stötta Ciara nu också, Läckberg drar sis INTE för att samla alla kvinnliga kändisar som knappt vet vem Ciara ens är....
Citera
2025-03-30, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Om du i bråk med din partner slår sönder saker, väggar osv vilket är en del i psykisk misshandel, kommer direkt från kvinnojourens terapi

Japp! Det räcker med att "markera" med kroppsspråk eller t.o.m. blickar.

Vet en person som hotar med skilsmässa varje gång partnern sätter en gräns. Personen tog till mer och mer fysiska tilltag: skev ut papper och la på köksbordet, la ringen bredvid och satt tyst, sirrandes rakt fram, med armarna korsade vid bordet.

Kan låta banalt och tramsigt men iom att personen aldrig drev igenom skilsmässa blev budskapet tydligt: Skärp dig, annars så... = hot.
Citera
2025-03-30, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Nån från klanen Parnevik har också gett stöttning till Ciara. Feministbrudarna ser sin chans nu att ta ställning om nåt de inte har en susning om, me me me. De har lärt sig noll om metoo och dreven där som gick överstyr.
Om man inte vet med all säkerhet vad som hänt så fattar jag inte hur de publikt kan ta ställning i en sån här känslig fråga som kan ruinera en persons liv helt. Stöttning går att ge privat och direkt till Ciara om man vill det, men det verkar inte vara nog.
Citera
2025-03-30, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vad har det med saken att göra??
Han har en högre sexdrift än vad andra har, Avundsjuk eller vad vill du få fram??

Vad har sexdriften med antal kvinnor att göra? Finns inget tvång att vara otrogen för att man gillar att knulla.

Har varit ihop med samma kvinna 25 år. Med undantag för någon enstaka svacka har vi knullat på som kaniner, det ligger ju på oss båda att se till så den andra vill.

Helt krasst finns det heller inte obegränsat många sätt att ha sex på, oavsett vilken kvinna man har det med. Så då kan man ju hålla sig till en i taget. Inte svårt.
Citera
2025-03-30, 15:58
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Dom står i en slänt så Jenny står högre upp… Niklas.S upplevs oxå vara kortare än Jenny men om jag googlar längd på Niklas så får jag fram att han är 181 cm… men han ljuger väl oxå

Fast Ciara är 165 cm enligt imdb. Kolla på bilden här: https://m.imdb.com/title/tt18246688/.../?ref_=tt_ov_i

MZ är aldrig mer än 10 cm längre än Ciara, ser ut som typ 8-9 cm på sin höjd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in