2025-03-28, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapapa
Du kollar inte på Anjo??? Lyssnar du istället på när vänsterextremisten Axel högläser innehållet??

Jag kollar på Anjo den ordagrant store, jag kollar på han men enbart när det är förtals och ljugar videor eller nazist propaganda eller pedofil försvarsvideor eller hatspridnings videor, har aldrig någonsin och kommer aldrig heller kolla på något av hans andra material.
Detta gör jag för att få en bild av hur bottenskrapet av sociala medier beter sig och hur stor smitningen av hans idioti och okunskap sprider sig bland hans tittare som i mass psykos håller med till stor del.
Jag vill ha första hands info om Anjos content, så nej jag kollar inte på någon Axels vinkling av Anjos propagerande.

Vilket av Anjos kontant gillar du bäst?
Citera
2025-03-28, 20:38
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Du upprepar samma skit om och om igen metall ansiktet.. Vi har olika smak och jag är för yttrandefrihet oavsett om den inte faller en i smaken... Du har svårt för att ta att man tycker olikt dig märker jag..
Hur du kan vara för yttrandefrihet. Och samtidigt älska Anjo som är emot yttrandefrihet är ologiskt.
Citera
2025-03-28, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Hur du kan vara för yttrandefrihet. Och samtidigt älska Anjo som är emot yttrandefrihet är ologiskt.

Du svamlar ju bara, han är inte emot yttrandefrihet.. Är ju ni som är det!!
Citera
2025-03-28, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Jag kollar på Anjo den ordagrant store, jag kollar på han men enbart när det är förtals och ljugar videor eller nazist propaganda eller pedofil försvarsvideor eller hatspridnings videor, har aldrig någonsin och kommer aldrig heller kolla på något av hans andra material.
Detta gör jag för att få en bild av hur bottenskrapet av sociala medier beter sig och hur stor smitningen av hans idioti och okunskap sprider sig bland hans tittare som i mass psykos håller med till stor del.
Jag vill ha första hands info om Anjos content, så nej jag kollar inte på någon Axels vinkling av Anjos propagerande.

Vilket av Anjos kontant gillar du bäst?

Antar att du menar content?? Gillade den med psykisk ohälsa och även att han vågar bjuda in personer som samhället fryser ut för det passar inte deras normer... Svensken är på tok för fyrkantig och inrutad att man inte får tycka olika..
Citera
2025-03-28, 21:10
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Du svamlar ju bara, han är inte emot yttrandefrihet.. Är ju ni som är det!!
Varför vill Anjo tyst folk på flashback om han är för yttrandefrihet?
Varför raderar Anjo kommentarer om han är för yttrandefrihet?
Varför gör Anjos videos där han attackerar människor som kritiserat honom om han är för yttrandefrihet?
Varför försöker Anjo stänga ner youtube kanaler för folk som kritiserat honom om han är för yttrandefrihet?
Senast redigerad av Dopy 2025-03-28 kl. 21:15.
Citera
2025-03-28, 21:13
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Antar att du menar content?? Gillade den med psykisk ohälsa och även att han vågar bjuda in personer som samhället fryser ut för det passar inte deras normer... Svensken är på tok för fyrkantig och inrutad att man inte får tycka olika..
Problemet är inte att nazister fick prata på youtube. Problemet är hur Anjo la upp videon. DiaLogiskt förklarar väldigt bra för Anjo vad problemet var med Anjos nazist video och hur han skulle ha lagt upp den. Jag rekommenderar verkligen att du kollar på DiaLogiskt video med Anjo så kommer du förstå.
Citera
2025-03-28, 22:18
Avstängd
Anjo har fått boost igen på sin YouTube. Han har tappat följare hela dagen, han var nere på 215000 sen helt plötsligt hade han 215333 följare på bara 5 minuter. 😂
Senast redigerad av Maskskalle 2025-03-28 kl. 22:44.
Citera
2025-03-28, 22:21
Medlem
esetts avatar
Så har han köpt nya följare igen. Just nu 215.333. Det var nere på 215K jämt alldeles nyss.

Edit. såg posten ovanför nu. Så jag blev två på bollen
Citera
2025-03-28, 22:32
Medlem
Patetiskt.. hur många dagar kommer det ta tills nästa köp?
Citera
2025-03-28, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Det var igår kväll.
Nu: 215 142
Citat:
215 113
Citat:
26/3 21:10
215 099
Citat:
Ursprungligen postat av Maskskalle
Anjo har någon slags boost på sin YouTube. Han har tappat följare hela dagen, han var nere på 215000 sen helt plötsligt hade han 215333 följare på bara 5 minuter 😂
Tog väl drygt en vecka för Anjo att bli av med 300 då. Vad säger YouTubes riktlinjer om köpta prenumeranter?
Citera
2025-03-28, 22:45
Medlem
kanblikuls avatar
https://vimeo.com/ondemand/antonio

varför är den borta?

från vimeo:
"Sorry, we couldn’t find that page
Make sure you’ve typed the URL correctly, or try searching Vimeo. You could also watch one of the videos below instead.!"

Tänk er stämningen Vimeo kan göra pga alla som köpt videon men Anjo har inte följt sin del av kontraktet.
Senast redigerad av kanblikul 2025-03-28 kl. 22:51.
Citera
2025-03-28, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
https://vimeo.com/ondemand/antonio

varför är den borta?

från vimeo:
"Sorry, we couldn’t find that page
Make sure you’ve typed the URL correctly, or try searching Vimeo. You could also watch one of the videos below instead.!"

Tänk er stämningen Vimeo kan göra pga alla som köpt videon men Anjo har inte följt sin del av kontraktet.

Underbart! Det gjorde min helg!
Jag har rapporterat filmen till vimeo flera gånger och även överklagat med timestamps där bos namn syns. Troligtvis inte på grund av det, men äntligen!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in