Igår, 06:12
Medlem
Psysations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Det lär ju märkas när mobilfakturan kommer och alla föräldrar inser vad ungarna pysslat med. Det är inget som Anjo, eller Jocke, bryr sig om. Att scamma barn på pengar är inget nytt

Det där påminner ju väldigt mycket om Pontus Rasmusson, Killen som Anjo gjorde en hel videoserie om på grund av just det.
Citera
Igår, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Det där påminner ju väldigt mycket om Pontus Rasmusson, Killen som Anjo gjorde en hel videoserie om på grund av just det.
Dock så fick väl det ingen ekonomisk vinst på detta. Detta är nog det horbarnen kommer böla om när det uppdagas
Citera
Igår, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danshaku-no-Akumu
Dock så fick väl det ingen ekonomisk vinst på detta. Detta är nog det horbarnen kommer böla om när det uppdagas
Rent moraliskt är det skillnad, absolut. Men om det kostar att göra en grej man uppmanar folk till att göra behöver man informera om att det. Det begriper väl vem som helst, och framförallt begrep Anjo det för några år sedan
Citera
Igår, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Rent moraliskt är det skillnad, absolut. Men om det kostar att göra en grej man uppmanar folk till att göra behöver man informera om att det. Det begriper väl vem som helst, och framförallt begrep Anjo det för några år sedan
Jo jag fattar men sekretet från sekten fattar väl inte och kommer böla om att det faktiskt inte fick några pengar på sina konton. Sen att man i slutändan kommer få cash för man kan "bevisa" att man gör populära program som vinner priser och engagerar tittare som gör att man kan få mer betalt för reklam skiter dom i
Citera
Igår, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danshaku-no-Akumu
Jo jag fattar men sekretet från sekten fattar väl inte och kommer böla om att det faktiskt inte fick några pengar på sina konton. Sen att man i slutändan kommer få cash för man kan "bevisa" att man gör populära program som vinner priser och engagerar tittare som gör att man kan få mer betalt för reklam skiter dom i
Jaha nu är jag med! Ja, det är såklart sant.
"Vadå det är ju typ bara som att superchatta TV4"
Citera
Igår, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Jaha nu är jag med! Ja, det är såklart sant.
"Vadå det är ju typ bara som att superchatta TV4"
Grejen med sekten är att dom "ser flisan i sin nästas öga men inte bjälken i sitt eget"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in