Citat:
Ursprungligen postat av
Freddeeesson
Vad exakt skrev hon?
Jag har otroligt svårt att ta det seriöst. Hon stöttar ju och sitter själv med i studion när hennes man går igenom hela Chrippa och Linneas privatliv. Det är okej att prata om att Julia in duschat på en vecka. Det är okej att trycka upp tröjor på Cluees barn. Det är okej att kontakta Legios arbetsgivare. Det är okej att lägga ut privata telefonsamtal på internet. SMS konversationer tagna får Chrippas dotters iPad. Spelulationer om LVU av andras barn. Det är absolut okej att spekulera i om en 13åring som fått rätt i tingsrätt och hovrätt har blivit våldtagen.
Om hon vill att folk ska respektera hennes privatliv borde hon sätta ner foten först och se till så att både hon och hennes man respekterar andras privatliv.
Jag brukar alltid vilja att folk får en till chans när man har felat.
Men gällande Anjo och Lisen så hoppas jag att de förlorar allt de har.
Inte för att jag hatar dem men mer för att vi verkar behöva ett exempel på vad det kan kosta att förstöra folks liv, hänga ut folk utan bevis och tjäna pengar på skiten.
Lisens största dröm är att ha en influenser man och göra samarbete med klädmärken osv.
Därför vill hon skryta om de i ansökan om skilsmässan hon ser det som en statusgrej.
Lisen vi alla som inte är förståndshandikappade skrattar åt er. Ni är lolcows, Sveriges största lolcows genom tiderna också.
Du blir det pga du är närvarande i många av Anjos videos och verkar tycka att det han gör är okej. Det gör dig bara mer korkad än Anjo