2025-03-23, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Stämmer
jag kan inte läsa där i alla fall, vad står det?
Citera
2025-03-23, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeeesson
Vad exakt skrev hon?

Jag har otroligt svårt att ta det seriöst. Hon stöttar ju och sitter själv med i studion när hennes man går igenom hela Chrippa och Linneas privatliv. Det är okej att prata om att Julia in duschat på en vecka. Det är okej att trycka upp tröjor på Cluees barn. Det är okej att kontakta Legios arbetsgivare. Det är okej att lägga ut privata telefonsamtal på internet. SMS konversationer tagna får Chrippas dotters iPad. Spelulationer om LVU av andras barn. Det är absolut okej att spekulera i om en 13åring som fått rätt i tingsrätt och hovrätt har blivit våldtagen.

Om hon vill att folk ska respektera hennes privatliv borde hon sätta ner foten först och se till så att både hon och hennes man respekterar andras privatliv.

Jag brukar alltid vilja att folk får en till chans när man har felat.
Men gällande Anjo och Lisen så hoppas jag att de förlorar allt de har.
Inte för att jag hatar dem men mer för att vi verkar behöva ett exempel på vad det kan kosta att förstöra folks liv, hänga ut folk utan bevis och tjäna pengar på skiten.

Lisens största dröm är att ha en influenser man och göra samarbete med klädmärken osv.

Därför vill hon skryta om de i ansökan om skilsmässan hon ser det som en statusgrej.

Lisen vi alla som inte är förståndshandikappade skrattar åt er. Ni är lolcows, Sveriges största lolcows genom tiderna också.
Du blir det pga du är närvarande i många av Anjos videos och verkar tycka att det han gör är okej. Det gör dig bara mer korkad än Anjo
Citera
2025-03-23, 11:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
jag kan inte läsa där i alla fall, vad står det?

https://anonyig.com/en/
Kolla under fliken "stories"
Citera
2025-03-23, 11:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Kollade Lisens story och blir lite förvirrad gällande sista stycket:
"Och vi skulle själva få välja att prata om det offentligt eller inte...osv"

Det är ett val Lisen och hennes man Anjo tog ifrån Chrippa och Linnea under nära 1½ år, så när blev det så viktigt för dom. När det gäller hennes ansikte på "bilden" blir jag också undrande. Hon menar alltså att någon fotoshoppat bilden på hennes ansikte för 13 år sedan för att lägga ut idag? Vad användes bilden till då, när den var ny? Eller är det så illa att Lisen inte känner igen sitt eget fejs som 17 (?)-åring
Att försvara sitt svin till man även när han hänger ut henne själv på det här sättet, där en 13 år gammal bild har kommit i omlopp, då är man rätt körd. Hon borde tänka mer på sig själv, för han gör det definitivt inte. Hade han gjort det så hade han tyst och stilla anmält saken till polisen, men har man Jocke som sin största idol så gör man content på det istället. Helt utan tanke på hur detta påverkar Lisen och barnen
Hon kanske VILL att folk ska tro att det är hon som sjuttonåring.

Jag instämmer. De sista som ska glappa om rätten att välja själv är ju flocken där Lisen själv ingått som en liten sladderkvarn i studion.
Citera
2025-03-23, 11:25
Medlem
Pontus Björlund är ett vidrigt as. Lisen är inte bättre.
Lisen Björlund går inte ut med att Sandra ej spridit bilderna på henne.

Lisen Björlund tillåter häxjakten på sandra att fortsätta.
Kan någon hjälte göra en tråd om Lisen så vi kan samla info om henne där.

Hon erkänner ju själv att hon är offentlig person i ansökan. Jag kommer göra tråd om henne imorgon om inte hon har gjort en post om att Sandra inte är falukorvsgubben.
Funkar också om Anjo gör det.
Citera
2025-03-23, 11:29
Medlem
Citat:
https://anonyig.com/en/
Kolla under fliken "stories"

Jag har inte IG installerat så jag kan inte läsa under flikar.
Citera
2025-03-23, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Pontus Björlund är ett vidrigt as. Lisen är inte bättre.
Lisen Björlund går inte ut med att Sandra ej spridit bilderna på henne.

Lisen Björlund tillåter häxjakten på sandra att fortsätta.
Kan någon hjälte göra en tråd om Lisen så vi kan samla info om henne där.

Hon erkänner ju själv att hon är offentlig person i ansökan. Jag kommer göra tråd om henne imorgon om inte hon har gjort en post om att Sandra inte är falukorvsgubben.
Funkar också om Anjo gör det.

Vidrigt att dom inte står för det dom gjort och ber om ursäkt utan istället bara redigerar om videon
Citera
2025-03-23, 11:44
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Kollade Lisens story och blir lite förvirrad gällande sista stycket:
"Och vi skulle själva få välja att prata om det offentligt eller inte...osv"

Det är ett val Lisen och hennes man Anjo tog ifrån Chrippa och Linnea under nära 1½ år, så när blev det så viktigt för dom. När det gäller hennes ansikte på "bilden" blir jag också undrande. Hon menar alltså att någon fotoshoppat bilden på hennes ansikte för 13 år sedan för att lägga ut idag? Vad användes bilden till då, när den var ny? Eller är det så illa att Lisen inte känner igen sitt eget fejs som 17 (?)-åring
Att försvara sitt svin till man även när han hänger ut henne själv på det här sättet, där en 13 år gammal bild har kommit i omlopp, då är man rätt körd. Hon borde tänka mer på sig själv, för han gör det definitivt inte. Hade han gjort det så hade han tyst och stilla anmält saken till polisen, men har man Jocke som sin största idol så gör man content på det istället. Helt utan tanke på hur detta påverkar Lisen och barnen
Det är aldrig kul när karmatåget kör ikapp och mosar dig!
Då är det inte schysst och du vill vara ifred.

Sorry, ”som man bäddar får man ligga”!

Ridå.
Citera
2025-03-23, 11:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jag har inte IG installerat så jag kan inte läsa under flikar.

Länken går inte till instagram utan direkt till hans stories
Citera
2025-03-23, 12:03
Avstängd
vichy6s avatar
Blockad av Lisen för att jag kommenterade storyn.
Citera
2025-03-23, 12:04
Avstängd
vichy6s avatar
Så om du läser här Lisen… öppna ögonen!

Det är så sjukt smutsigt det som din man håller på med.

Och du faller in under kategorin med smuts i rubriken.
Senast redigerad av vichy6 2025-03-23 kl. 12:07.
Citera
2025-03-23, 12:10
Medlem
RumpTrollets avatar
Kanske tagits upp tidigare i tråden men jag har en teori…

Anjo är tyst pga att det påbörjats en utredning kring grovt förtal.. (och att han blivit belagd med ”munkavel”…)

Motvikt är också helt klart indragen i anmälan, där av hans lilla ”pudel”..

Vad tänker ni? Varför skulle Chipsis annars vara så inihelvete tyst??!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in