2025-03-28, 23:03
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Underbart! Det gjorde min helg!
Jag har rapporterat filmen till vimeo flera gånger och även överklagat med timestamps där bos namn syns. Troligtvis inte på grund av det, men äntligen!!

ett gammalt meddelande från mig:
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Tror ni Vimeo har en dialog med Anjo om innehållet pga alla rapporteringar? Därav att Anjo tog bort sin reklam? Jag skulle tro att Vimeo gör en fuling och när de ser att videon dalar i köp och betalningen ska ske till Anjo så "strikar" de videon och tar alla Anjos pengar pga att han bryter mot reglerna?

Om BO's hotar om rättsliga åtgärder till Vimeo så skrattar de sig rikare och Anjo blir garanterat av med sina försäljningar. Han har trots allt gått emot Vimeos avtal.

Undra om jag hade rätt och Anjo inte fick någon inkomst från videon när betalningen skulle ske?
Citera
2025-03-28, 23:10
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Underbart! Det gjorde min helg!
Jag har rapporterat filmen till vimeo flera gånger och även överklagat med timestamps där bos namn syns. Troligtvis inte på grund av det, men äntligen!!
Snyggt jobbat!

Hoppas han aldrig fick ut några pengar för den vidriga filmen och även att han blir åtalad för den.

Han fick så många varningar men sket i dom alla, han skulle lyssnat men är för dum för sitt eget bästa
Citera
2025-03-28, 23:22
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
https://vimeo.com/ondemand/antonio

varför är den borta?

från vimeo:
"Sorry, we couldn’t find that page
Make sure you’ve typed the URL correctly, or try searching Vimeo. You could also watch one of the videos below instead.!"

Tänk er stämningen Vimeo kan göra pga alla som köpt videon men Anjo har inte följt sin del av kontraktet.
Oooooh! Spänningen stiger!
Har BO:s stämning fått ner filmen?
Låser Vimeo alla intäkter tills allt är ordnat?
Blir allt bättre för Anjo efter 4 McMuffin?

När möjligheten att ”SE FILMEN!!” slutligen fanns så plockades den ner efter en månad.
Det bådar gott för framtida jobb på UG eller Kalla Fakta för YouTubes Janne Josefsson!

Ridå.
Citera
2025-03-28, 23:38
Medlem
Citat:
Skilleras bad att Anjo skulle ge endast Sandra en ursäkt, inget om de andra.

Mjaaaa.... det är ju det absolut viktigaste just nu.

Sekundärt är ju att han ska ta ansvar för "dokumentären" och nazist gullandet!
Citera
2025-03-28, 23:39
Medlem
förtydligande

Citat:
Ursprungligen postat av Cyralis
Mjaaaa.... det är ju det absolut viktigaste just nu.

Sekundärt är ju att han ska ta ansvar för "dokumentären" och nazist gullandet!
Hur kan det vara viktigare än att outat och förtalat ett oskyldigt barn menar du? Och dessutom tjänat en del pengar på det...
Citera
2025-03-28, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapapa
Du upprepar samma skit om och om igen metall ansiktet.. Vi har olika smak och jag är för yttrandefrihet oavsett om den inte faller en i smaken... Du har svårt för att ta att man tycker olikt dig märker jag..

Du upprepar också ständigt de där med metall i ansiktet. Vad tycker du om anjos bästis rask som också har metall i ansiktet?
Citera
2025-03-28, 23:42
Medlem
abvs avatar
Vimeos datorer måste ha råkat radera Anjos superfilm för att avundsjuka haters anmält den 🤷‍♂️😇❤️
Citera
2025-03-28, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hoppas han aldrig fick ut några pengar för den vidriga filmen och även att han blir åtalad för den.
Han fick så många varningar men sket i dom alla, han skulle lyssnat men är för dum för sitt eget bästa
Vad händer med de som köpt, och inte hyrt filmen? Någon här som köpt den? Har ni fortfarande tillgång till den?
Citera
2025-03-28, 23:48
Medlem
Citat:
Tog väl drygt en vecka för Anjo att bli av med 300 då. Vad säger YouTubes riktlinjer om köpta prenumeranter?
https://livecounts.io/youtube-live-subscriber-counter/UCF4AN8MDjyjSZp7YHrASrcA

Anjo har nu 215 331 prenumeranter enligt denna sida, vad händer?
Citera
2025-03-28, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskskalle
Anjo har fått boost igen på sin YouTube. Han har tappat följare hela dagen, han var nere på 215000 sen helt plötsligt hade han 215333 följare på bara 5 minuter. 😂

Citat:
Ursprungligen postat av pertanstormberg
https://livecounts.io/youtube-live-subscriber-counter/UCF4AN8MDjyjSZp7YHrASrcA

Anjo har nu 215 331 prenumeranter enligt denna sida, vad händer?

När den nådde 215 000 tillkom plötsligt dryg 300.
Citera
2025-03-28, 23:54
Medlem
Citat:
När den nådde 215 000 tillkom plötsligt dryg 300.
Var inte detta det exakta antalet prenumeranter jag nämnde tidigare i tråden som ökning när han kommer ner till 215 000 subs? Kan jag se in i framtiden eller köper Anjo prenumeranter?
Citera
2025-03-29, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Varför vill Anjo tyst folk på flashback om han är för yttrandefrihet?
Varför raderar Anjo kommentarer om han är för yttrandefrihet?
Varför gör Anjos videos där han attackerar människor som kritiserat honom om han är för yttrandefrihet?
Varför försöker Anjo stänga ner youtube kanaler för folk som kritiserat honom om han är för yttrandefrihet?

Kan lägga till att han blockar varenda kritiker på alla plattformar. Han är verkligen yttrandefrihetens frälsare. 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in