2025-03-28, 10:30
Medlem
miapetters avatar
B&B fick en del frågor i chatten kring förlåtelse.
Jag funderade över det. Jag har ingen som helst relation till Anjo, jag halkade in på hans kanal iom den där vedervärdiga, pinsamt dåliga filmen om Antonio.
Sedan har jag såklart kollat en del på kanalen o jag kan ärligt säga att det där öht inte verkar vara en snubbe jag skulle synka med, på några plan.

MEN, om Banjo Björlund Produktion började lösa lite cold case missing persons så...

Hitta Mattias i Ljungby, Patrick i Hallsberg o Johan Asplund, filma hela processen.
Efter det börjar han faktiskt närma sig min förlåtelse rätt snabbt.
Citera
2025-03-28, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
B&B fick en del frågor i chatten kring förlåtelse.
Jag funderade över det. Jag har ingen som helst relation till Anjo, jag halkade in på hans kanal iom den där vedervärdiga, pinsamt dåliga filmen om Antonio.
Sedan har jag såklart kollat en del på kanalen o jag kan ärligt säga att det där öht inte verkar vara en snubbe jag skulle synka med, på några plan.

MEN, om Banjo Björlund Produktion började lösa lite cold case missing persons så...

Hitta Mattias i Ljungby, Patrick i Hallsberg o Johan Asplund, filma hela processen.
Efter det börjar han faktiskt närma sig min förlåtelse rätt snabbt.
Så om Anjo banjo Björlund börjar profitera på försvunna personer blir han en bättre medmänniska? Jag vet att du inte menar så men vi alla ser vilken mörk energi Anjo bär på, det är inget man botar bara sådär.

Enligt min mening har han och Rask förbrukat sin rätt. Motvikt som jag ogillar skarpt kan man ändå ge en andra chans.
Citera
2025-03-28, 12:12
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Så om Anjo banjo Björlund börjar profitera på försvunna personer blir han en bättre medmänniska? Jag vet att du inte menar så men vi alla ser vilken mörk energi Anjo bär på, det är inget man botar bara sådär.

Enligt min mening har han och Rask förbrukat sin rätt. Motvikt som jag ogillar skarpt kan man ändå ge en andra chans.

Enbart om han faktiskt hittar dem. Då skiter jag ärligt talat i om han tjänar stålar på köpet
Men det är ju just det, han har inte kapacitet att vända skutan mot något samhällsnyttigt.

Motvikt spyr jag ärligt talat på
Citera
2025-03-28, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Ne Anjo tjänar dina cash. Han har lyckats få ett gäng apatisk tittare som slaviskt följer allt han gör, och tittar på hans videor.
Ni betalar genom eran tid, Anjo får mer pengar beroende på hur många som tittar på hans lögn videor.

Klart att det känns jobbigt att veta att det finns så många virrpannor ute i samhället så att kanaler likt Anjos kan gå runt.

Du kollar inte på Anjo??? Lyssnar du istället på när vänsterextremisten Axel högläser innehållet??
Citera
2025-03-28, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapapa
Jaha så vi alla ska runka av varann då är det frid och fröjd??
Hur är man kung om man hänger ut personer utan bevis, har med nazister på sin youtubekanal och släpper en skitdokumentär med sämre betyg än Sean Banan-filmen på imdb, och parallellt med allt detta blir fistad så hårt av all kritik att man tar bort en massa videor på kanaler, allt på runt 2 månader? Vad exakt tycker du är bra med det content han stoltserar med och hur är detta kungligt?
Citera
2025-03-28, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
27/3 20:00
215 052
28/3 12:30
215 019
Citera
2025-03-28, 12:42
Medlem
RumpTrollets avatar
Nu har visst Skilleras och Anjo blivit sams.

Se hans senaste video.

Fyfan jag tycker Axel blir mer och mer pinsam. Hans våta dröm var ju alltid att få hjälpa Anjo, att få komma in i ”värmen”.
Där försvann all min respekt för Axel..
Citera
2025-03-28, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet

Se hans senaste video.

Fyfan jag tycker Axel blir mer och mer pinsam. Hans våta dröm var ju alltid att få hjälpa Anjo, att få komma in i ”värmen”.

Det är samma med övriga också, säger ju det.. De ser alla upp till guden anjo och vill vara hans kompis... De kör en Anis> Jocke!!
Citera
2025-03-28, 13:03
Medlem
Citat:

Se hans senaste video.

Men lugn nu, vad ville du, att han skulle sitta och tjata om Anjo i all evighet? Blir ju bara löjligt.
Axel säger det klart och tydligt, Anjo ska be om ursäkt offentligt i en video och fortsätter han göra bort sig så kommer Axel kritisera han igen.
Citera
2025-03-28, 13:16
Medlem
Citat:

Se hans senaste video.

Menar du ”en sammanfattning av min fejd..”? Kan du ge ett time stamp?
Citera
2025-03-28, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Enbart om han faktiskt hittar dem. Då skiter jag ärligt talat i om han tjänar stålar på köpet
Men det är ju just det, han har inte kapacitet att vända skutan mot något samhällsnyttigt.

Motvikt spyr jag ärligt talat på
Ok om han faktiskt hittar dem, då ska jag värdera om det. Men annars vidhåller jag att han är ett jävla svin och förtjänar ingen andra chans.

Ja jag både ogillar och spyr på motvikt, men om han backar från allt och lägger ner sin kanal finns det ju kanske en möjlighet till förlåtelse.
Citera
2025-03-28, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Men lugn nu, vad ville du, att han skulle sitta och tjata om Anjo i all evighet? Blir ju bara löjligt.
Axel säger det klart och tydligt, Anjo ska be om ursäkt offentligt i en video och fortsätter han göra bort sig så kommer Axel kritisera han igen.
Man längtar verkligen av att se chipspåsen Anjo krypa till korset och göra bort sig ännu mer med en ursäkt vad han än gör så faller han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in