Citat:
Ursprungligen postat av
DorisDiesel
Nej han kallar bara alla för jävla h*rungar, f*ttor etc. Men du tycker väl att det är helt ok? Det är inte nedlåtande menar du? Du är en hycklare av stora mått du. Och gällande Skilleras; jag tror han fantiserar massor i sin ensamhet faktiskt.
Det är tur tråden inte handlar om honom, för jag tål honom verkligen inte.
Jag tycker det är helt skilt från att prata om Lisens eller någon annans fitta - ja.
Det är stor skillnad på att ha ett grovt språk och att vara äcklig.
Sitter du och fantiserar om vad skilleras fantiserar om i sin ensamhet .. Jag förstår att du inte inser hur ironiskt, hysteriskt roligt det är när du samtidigt försöker moralisera om vad du fantiserar om att han fantiserar om i sin ensamhet.
Sen nästa gång det kittlar i nedre regionerna och du känner skam för vad du fantiserar om i din ensamhet .. så släpp det. Vad du fantiserar om i din ensamhet är helt upp till dig -- i dina fantasier är allting okej, i synnerhet när du är ensam .. Däremot ska du avstå från vissa saker utanför dina fantasier .. och vara försiktig med vad du fantiserar om du inte är ensam...
Men i dina fantasier i din ensamhet är faktiskt allt tillåtet. Så du kan släppa skammen om det.