2025-03-25, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Har du slutat messa till Linnea för Jocke nu då?
Jag menar, hon blockade ju Jocke av en anledning, och att du då skall förmedla hans ord är sjukt

Det där får dom sköta själva
Dock så va det nog bara mera ett spel för gallerian att blocka j för hon svarade mer än gärna på hans frågor via mig! Och kom även själv med en hel del
Citera
2025-03-25, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Från Anjos Instagram

https://ibb.co/Z608nbNB

Jag har inte sett videon han länkar till men jag gissar att damerna har mest positiva saker att säga om Anjos film. Hur tycker ni andra att Anjo har hanterat folks "egna åsikter" om hans film tidigare? Jag upplever att han blivit ganska tjurig. Lite komiskt kan jag tycka.

Ännu ett bevis på hur totalt slut Anjos så kallade karriär är.

Kolla absolut inte på damerna, man blir mörkrädd för hur folk tänker.
Citera
2025-03-25, 20:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Wempaa
Det där får dom sköta själva
Dock så va det nog bara mera ett spel för gallerian att blocka j för hon svarade mer än gärna på hans frågor via mig! Och kom även själv med en hel del

Så när hon ansökte om kontaktförbud, så var det också ett spel? Jag vet
Citera
2025-03-25, 20:51
Medlem
miapetters avatar
Citat:

Jag va inte med 100% live utan släpade lite, så jag trodde han skulle nämna någon helt annan.
Den han nämnde vet jag inte vem det är mer än att den personen jämförde hans video med skjutningen i Ö?
Utifrån det så får hon höra precis vad hon vill och det är ingenting jag lägger mig i

Njae, S jämförde hans sätt, att i sin dokumentär, framställa gärningsmannen med det som skedde i Örebro, där både media o här på FB gärningsmannen nästan varit mer i fokus än offren. Pga psykisk ohälsa etc.

Det var Anjo som förvrängde det till att hon jämfört filmen med skjutningen.
Citera
2025-03-25, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Njae, S jämförde hans sätt, att i sin dokumentär, framställa gärningsmannen med det som skedde i Örebro, där både media o här på FB gärningsmannen nästan varit mer i fokus än offren. Pga psykisk ohälsa etc.

Det var Anjo som förvrängde det till att hon jämfört filmen med skjutningen.

Jag säger inte emot dig, jag har som sagt inte sett vad hon sagt, så jag är väldigt osäker på det, jag har genuint ingen aning om vad som exakt har sagt men jag har hört det i förbifarten därav ”känner” jag till hennes namn
Citera
2025-03-25, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Från Anjos Instagram

https://ibb.co/Z608nbNB

Jag har inte sett videon han länkar till men jag gissar att damerna har mest positiva saker att säga om Anjos film. Hur tycker ni andra att Anjo har hanterat folks "egna åsikter" om hans film tidigare? Jag upplever att han blivit ganska tjurig. Lite komiskt kan jag tycka.

Har inte sett och kommer definitivt inte gå in och kolla på den videon men står det Sekten på deras tröjor? Om så går det ju ändå inte att ta den på allvar och varför skulle dessa två ha tröjor med det tryckt? 🙄
Citera
2025-03-25, 21:14
Medlem
GreenBatterys avatar
Anjo börjar starkt i sin nya video:
Han avbryter Lisen och säger direkt ”Förlåt!”.
Det har han aldrig sagt förut.

Ridå.
Citera
2025-03-25, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Har inte sett och kommer definitivt inte gå in och kolla på den videon men står det Sekten på deras tröjor? Om så går det ju ändå inte att ta den på allvar och varför skulle dessa två ha tröjor med det tryckt? 🙄
Det är tydligen dom som gör och säljer sektenmerch🫠
Citera
2025-03-25, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Det är tydligen dom som gör och säljer sektenmerch🫠

🤦
På riktigt?! Jag har noll koll på vilka de är men om det är så så är ju allt eventuellt värde i den utraderad redan där. Klart de stöttar Anjo då.
Citera
2025-03-25, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Hur kan jag omöjligt veta det? du vet väl inte vad jag har för kontakt med Anjo & Lisen eller vet du det?

Detta skitsnack bör stoppas då det inte är sant, varför skapa en lögn?

Vad säger din goda kamrat i sin video? Tycker titeln påminner om att dom ansökt om skilsmässa?
Men jag antar att dom säger att allt är frid och fröjd nu? Är det så, du som har first info?

Undrar även hur många inte sanningar din gode vän kommer med i videon?
Citera
2025-03-25, 21:23
Medlem
Citat:
Ja vist gör jag det för att jag spyr på all skit som skrivs.
Jag har inte brytt mig överhuvudtaget fram tills idag när jag såg en sak som inte ens är i närheten av att stämma.
Så om du tror att jag skulle vara mer skyldig, jag är ledsen men jag skiter högaktningsfullt om du ”tycker det”
Tro du eller påstå du precis vad du vill 👌🏻

Anjo gjorde först nazzevideo med Öberg och Kinesen.
Sen släpptes en bedrövlig dokumentär.
Sen gör han bort sig angående Sandra.
Smakstart på 2025
Citera
2025-03-25, 21:23
Medlem
GreenBatterys avatar
…men herregud?! Vad håller Anjo på med?
Pratar känslor och kärlek i nya videon! Om sin kärlek till sina barn och ”pappa, vi älskar dig!”

Han är slut nu! Fiskar så hårt efter positiva kommentarer isf att ta tag i sina jävla misstag. Usch, vilken vidrig ursäkt till människa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in