2025-03-25, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Menar anjo att han inte har lyckats identifiera att det INTE är hans valross till fru på bilden? Eller lajvar han för att kunna bära offerkoftan, eller önsketänker han att det är Lisen på bilden?

Varför har detektiven och hackern Anjo Josefsson inte bildgooglat bilden, om han nu inte kan känna igen sin fru är det ett tips (snart fd)?

Gissar att det är den extra stora offerkoftan som lockar eftersom han inte kan må bra av all kritik han fått.
Citera
2025-03-25, 18:02
Medlem
Förstår inte hur Pontus fortfarande kan ha över 215 000 prenumeranter? Hur?
Enligt denna just nu 215 154 st: https://subscribercounter.com/channel/UCF4AN8MDjyjSZp7YHrASrcA

Vad var han nere i för siffra när han (enl rykte) köpte 300 för att inte hamna under 215?
Och vilka är det som följer honom, är det barn? Inaktiva konton? För mig är det ett mysterium..
Citera
2025-03-25, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Enligt denna just nu 215 154 st: https://subscribercounter.com/channel/UCF4AN8MDjyjSZp7YHrASrcA

Vad var han nere i för siffra när han (enl rykte) köpte 300 för att inte hamna under 215?
Och vilka är det som följer honom, är det barn? Inaktiva konton? För mig är det ett mysterium..
Det roliga med den där är att precis som jag postade förra gången det hände kommer det magiskt tillkomma 300 nya subscribers när gränsen till 215 000 står för dörren. Bara vänta.
Citera
2025-03-25, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pertanstormberg
Det roliga med den där är att precis som jag postade förra gången det hände kommer det magiskt tillkomma 300 nya subscribers när gränsen till 215 000 står för dörren. Bara vänta.
Jo men vad var han nere på när han plötsligt fick 300?
Citera
2025-03-25, 18:13
Medlem
Citat:
Jo men vad var han nere på när han plötsligt fick 300?
215 001 subs
Citera
2025-03-25, 18:42
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:

Med tanke på hur många som följer honom och hur många som kollar på hans videos så är det väldigt uppenbart att många av följarna är inaktiva konton.
Citera
2025-03-25, 18:43
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onuzy
Skönt att du är avstängd din stalker.

Anjo kommer snart med en fet video ska ni. Skämt åt sidan. Snart sitter han där igen och berättar hur fan han skiter i allt och gör som han vill. Sen ska han säga sitt favoritord RELY.
Vart din idol Anjo så orolig för vad pallal skulle gå ut med?
Citera
2025-03-25, 19:18
Avstängd
vichy6s avatar
Har medviktarna arsenal att ta ner Varonen och Anjo?
Citera
2025-03-25, 19:21
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Har medviktarna arsenal att ta ner Varonen och Anjo?
Nej, dom kommer köra på oavsett. Varonen skiter i om allt läcker han kommer sitta på kattvinden och göra sej ännu dummare. Samma me anjo dom e för dumma för att förstå när man borde lägga ner.
Citera
2025-03-25, 20:00
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wempaa
Det fins massor, sök bara på mig så får man fram väldigt mycket som inte stämmer, och innan det går till överdrift så kände jag att jag måste svara dom som på ett eller annat sätt tror eller gissar sig till att jag gör ditt och datt.

/wempa

Jo, jag var den som trodde du var bilhandlare. Men erkänner gärna att jag bara slängde en snabb blick på din Insta.

Det jag undrar över är denna mening:
"Nej jag vet inte vem någon S är utan jag va lite lätt för snabb i det jag skrev."
Har du alltså skrivit, eller sagt någon om S, i något annat sammanhang?
Det jag försöker klura ur är hur du blev inblandad i "att jaga ip på Flashback"?
Om du sagt något, till exempelvis Anjo o han har dragit för stora slutsatser av det, så att det handlar om ett missförstånd från början helt enkelt?
Citera
2025-03-25, 20:22
Medlem
Det är ok, ibland blir det fel 🙏🏻
Det är även fler än du som skrivit

Det är även någon som påstår sig ha 2-3 nära vänner till mig som ska få info om mig och jag lovar att ställer någon frågor om mig till mina vänner så är jag den första att få reda på det, så det verkar inte stämma heller
Utan många skjuter från höften för att verka lite ”ballare” än alla andra
Därav va jag tvungen att göra karriär här inne även om den kommer bli extremt kort

Du jag vet inte, det går nog att läsa sig till här inne vem som startat den biten.
Utan endast 1 person är jag hjälpande för att hitta pga så enormt grova anklagelser och påståenden så man mår nästan lite illa när man läser vad den skriver.
Sen om A har gjort något fel eller ej är jag inte rätt person att svara på då jag inte vet vem hon S är
Det är heller ingenting jag vill lägga mig i utan jag tror att A själv kommer prata om det.

Jag va inte med 100% live utan släpade lite, så jag trodde han skulle nämna någon helt annan.
Den han nämnde vet jag inte vem det är mer än att den personen jämförde hans video med skjutningen i Ö?
Utifrån det så får hon höra precis vad hon vill och det är ingenting jag lägger mig i
Citera
2025-03-25, 20:32
Medlem
abvs avatar
Från Anjos Instagram

https://ibb.co/Z608nbNB

Jag har inte sett videon han länkar till men jag gissar att damerna har mest positiva saker att säga om Anjos film. Hur tycker ni andra att Anjo har hanterat folks "egna åsikter" om hans film tidigare? Jag upplever att han blivit ganska tjurig. Lite komiskt kan jag tycka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in