2025-03-25, 10:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Hur vet du det?

Hon kan ju ha flyttat ut trots att de dragit tillbaka skilsmässan.

Fast nu vet jag att hon inte har det och att man försöker skapa en trådsanning om detta.

Hon har inte flyttat & dom ska inte skiljas!
Citera
2025-03-25, 10:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Hur vet du att hon inte vill ha ett annat liv med en annan man? Du är så sker på allt hela tiden, fast att dina fakta kommer ifrån en av dom största lögnarna som satt sin fot på sociala medier.

Det står inte i något papper eller i Anjos Instagram hur det är, så du kan omöjligt veta detta om du inte är Anjo eller Lisen.

Hur kan jag omöjligt veta det? du vet väl inte vad jag har för kontakt med Anjo & Lisen eller vet du det?

Detta skitsnack bör stoppas då det inte är sant, varför skapa en lögn?
Citera
2025-03-25, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Fast nu vet jag att hon inte har det och att man försöker skapa en trådsanning om detta.

Hon har inte flyttat & dom ska inte skiljas!

Då får vi se hur länge det håller. Nu när vildvinden drar fram och allas blickar riktas mot förtalarna på youtube.
Citera
2025-03-25, 10:25
Avslutad
Nu börjar dom som stått enade i sina åsikter om Chrippa och Anjo bråka med varandra. Det kan bli en spännande vår det här
Citera
2025-03-25, 10:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Då får vi se hur länge det håller. Nu när vildvinden drar fram och allas blickar riktas mot förtalarna på youtube.

Ja vem vet det kanske håller livet ut.
Citera
2025-03-25, 10:35
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Men då kanske du läst att dom dragit tillbaka skilsmässan också? den är alltså inte aktuell.

Du hittar på lögner om Lisen hon vill inte ha ett nytt liv med en annan man skärp dig!
Därför dom inte vill att det ska snackas kanske..

Det sistnämnda är ju rätt självklart för alla förutom dig, ingen rök utan eld. Du tror lisen mår bra eller? Hon lever under ekonomisk samt psykisk misshandel, hon skulle må bättre i ett fängelse.
Citera
2025-03-25, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Nu börjar dom som stått enade i sina åsikter om Chrippa och Anjo bråka med varandra. Det kan bli en spännande vår det här

Haha, det får vi verkligen inte hoppas.

Det är bra rörigt som det är i framförallt tråden om Chrippa.
Citera
2025-03-25, 10:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Därför dom inte vill att det ska snackas kanske..

Det sistnämnda är ju rätt självklart för alla förutom dig, ingen rök utan eld. Du tror lisen mår bra eller? Hon lever under ekonomisk samt psykisk misshandel, hon skulle må bättre i ett fängelse.

Du med dina påhitt.
Lisen mådde dåligt pga av bilder som spreds på henne, med tanke på att folk tagit printar från hennes Snapchat och skapar olika nakenbilder, ingen tjej mår bra av det.

Många sitter här och hatar på Anjo för dokumentären men att skicka runt en nakenbild på hans fru är okej? det går inte ihop att man försöker va mån om tjejer när man gör något sådant.
Citera
2025-03-25, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marrier
Det är inte Anjo som kryper till korset tyvärr, utan Legio som nu gör allt för att vi ska förstå hur folk kan dras med i " rummet" blir mer och mer misstänksam mot denna Legio. dom lovade väl guld och gröna följare om han gick med dom istället. Och istället för hot massa shoutout, istället som vuxen ,dessutom lärare, stå upp mot mobbare och sprida moral och källkritik.
Ja du har rätt. Såg videon nu och trodde innan jag började kolla att legio körde på sitt race som vanligt om Anjo. Men nu ser jag att det är legio som kryper till korset. Han visade sig vara för feg för detta koncept. Så klart Anjo delade detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Jsg tycker att han tar den lite väl djupt i tvåan det får mig undra om Anjo grävt fram någon skit på honom.

Jag har bara sett ett klipp med Legio och då satt han och hade högläsning ur någon lärartidning tråkigare Youtuber får man leta efter om jag ska vara ärlig.
Ja han tar den för djupt. Jag hoppas inte resten av gubbarna viker sig på samma sätt. Patetiskt
Citera
2025-03-25, 10:51
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Du med dina påhitt.
Lisen mådde dåligt pga av bilder som spreds på henne, med tanke på att folk tagit printar från hennes Snapchat och skapar olika nakenbilder, ingen tjej mår bra av det.

Många sitter här och hatar på Anjo för dokumentären men att skicka runt en nakenbild på hans fru är okej? det går inte ihop att man försöker va mån om tjejer när man gör något sådant.

Fast...du har väl ändå fattat vid det här laget att nakenfotot som "skickades runt" inte var på Lisen, det var inte ens Photoshoppat?
Varje person över 10 år klarar att bildgoogla.
Bilden som delades var på en helt annan kvinna än Lisen, det finns fler foton av samma kvinna i olika poser, på samma underlag, online.

Jo, det var B att dela bilden o påstå att det var Lisen, helt klart.

Men varför i jösse namn sitter Anjo OCH Lisen o hävdar att det är en Photoshoppad bild med hennes ansikte, kan du förklara det? Lite som du löjlar dig med ovan.
Citera
2025-03-25, 10:54
Medlem
Citat:
Du med dina påhitt.

Nu har det visat sig att det är en bild som inte föreställer Lisen.

Den är inte photoshoppad.

Det är inte Lisens ansikte på en annan kvinnas kropp.

Bilden föreställer en latinamerikansk porraktris och har legat uppe på nätet i samma skick sedan 2012.

Ser inte Lisen skillnad på sitt och en annan kvinnas ansikte?

Känner Anjo inte igen sin egen fru?
Citera
2025-03-25, 10:57
Medlem
Citat:
Du med dina påhitt.

Dokumentären är värre alla gånger.

Man hänger inte ut brottsoffer - oavsett om det är en tjej eller ej.

Och man hänger absolut inte ut minderåriga brottsoffer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in