Det är ok, ibland blir det fel 🙏🏻
Det är även fler än du som skrivit
Det är även någon som påstår sig ha 2-3 nära vänner till mig som ska få info om mig och jag lovar att ställer någon frågor om mig till mina vänner så är jag den första att få reda på det, så det verkar inte stämma heller
Utan många skjuter från höften för att verka lite ”ballare” än alla andra
Därav va jag tvungen att göra karriär här inne även om den kommer bli extremt kort
Du jag vet inte, det går nog att läsa sig till här inne vem som startat den biten.
Utan endast 1 person är jag hjälpande för att hitta pga så enormt grova anklagelser och påståenden så man mår nästan lite illa när man läser vad den skriver.
Sen om A har gjort något fel eller ej är jag inte rätt person att svara på då jag inte vet vem hon S är
Det är heller ingenting jag vill lägga mig i utan jag tror att A själv kommer prata om det.
Jag va inte med 100% live utan släpade lite, så jag trodde han skulle nämna någon helt annan.
Den han nämnde vet jag inte vem det är mer än att den personen jämförde hans video med skjutningen i Ö?
Utifrån det så får hon höra precis vad hon vill och det är ingenting jag lägger mig i