2025-03-24, 09:35
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Haha! Inte kopior? Jo, det kan du skriva upp att de är. Åtminstone 1 av originalkonstnärerna känner till att hon stulit hans verk. Därför hon fick stänga sin konstshop och sluta måla ett par år.
Måns? Jag har inte försvarat honom. Inte ens kommit dit än. Bara konststerat det redan uppenbara.

Eh.. bara så att du vet är detta du skriver här förtal. Hoppas att Ciaras advokat polisanmäler dig. Att någon konstnär enligt dig skulle känt sig plagierad är inga bevis öht för det som du skriver, vilket är ett brott som du anklagar henne för. Sedan är ju Ciaras konst generisk precis som Måns musik, jag har sett liknande från massor av hobbykonstnärer. Även Carolina Gynning målar nakna kvinnor. Men det är ingen speciell som kopierar någon speciell isåfall utan allihop målar ungefär likadant.

Jo, du har försvarat honom. Självinsikt har du inte heller. Du blev triggad av att jag tycker han ser kort och ful ut och kontrade med ett påstående om exakt längd, frågade om någon ville se hans kuk (lol) och skrev att han visst har en ”manlig haka”.
Citera
2025-03-24, 09:42
Medlem
Babydolls avatar
Citat:
Alltså jag har väntat 4 jäkla dagar på att medlemskapet här ska aktiveras. Haft så mycket att säga att nu när jag får är det tomt.
Men lite random;

Ciara har haft flera utställningar i Sverige. Många, om inte alla, av hennes konstverk är kopior (och då menar jag rakt av - och inte "lite" omgjorda) av andra konstnärers tavlor. Det är naturligtvis varken lagligt eller moraliskt okej och visar på hennes kompass. Har följt henne sedan dag 1 och tror definitivt hon kan hitta på saker. Förfärliga saker.
Vem har gjort originalen?
Citera
2025-03-24, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babydoll
Vem har gjort originalen?
Originalen är gjorda av bla Ben Tour, Marion Bolognesi, Minjae Lee och Olechkadesign.
Hon har som sagt stängt webbshoppen men "nätet glömmer ju aldrig".
"Måns Zelmerlöws succé med flickvännen på konstrundan" från Expressen 31 mars 2018 visar henne poserande med tavlorna.
Citera
2025-03-24, 10:55
Medlem
Citat:
Vad roligt att jag fick starta mitt liv på flashback med att göra någon så himla glad. En måndag morgon och allt. Då kommer lite random till (jag kommer till resten så småningom). En mottagare till MZs dickpicks har ju lagt ut dem på nätet till allmän beskådan. Då ju detta är hans skvallertråd finner jag det oerhört märkligt att ingen nämnt eller upptäckt det.

Försöker du sälja lösnummer med små cliffhangers? 😄 Det här är Flashback, spotta ur dig eller låt bli - du blir inte intressantare för att du ska ”komma till resten så småningom”.

Måns är en medelålders fjant som kommer hanka sig fram så gott det går och det stör inte mig. Alla måste ha bröd på bordet. Det som stör mig är alla djävla osäkra ursäkter till män som utsätter sina familjer för otrohet och våld i någon form.

Han är en sådan. Har haft liknande vänner under livet men rensat bort dem en efter en, då jag inte uppskattat att bli indragen i deras lögner (om Karin frågar så var jag med dig den lördagen). Är jag inte attraherad av min kvinna gör jag slut. Skulle jag utsätta henne för våldsamheter förtjänar jag ett massmail med detaljer till hela min bekantskapskrets. Djävla småkukar till män. Förakt är allt jag känner för dem.
Citera
2025-03-24, 12:32
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LugnetsAbbe
Marie Serneholt undrar jag över. Var som att hon försvann från offentligheten efter att ha varit med honom.
Åh ja inte ens tänkt på! Vi får väl se nu om hon har något att säga också. Otrogen var han ju iallafall. Så säkert mer också. Såna här män som gör såhär mot en tjej, har ju med största sannolikhet varit så mot alla sina tjejer (på olika nivåer).
Citera
2025-03-24, 12:33
Medlem
Nu lägger Camilla Läckberg ut på Insta att hon ryckt ut för att stötta en vän, Ciara.
Citera
2025-03-24, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaC75
Nu lägger Camilla Läckberg ut på Insta att hon ryckt ut för att stötta en vän, Ciara.

Är detta genuint eller godhetssignalerande? Och var håller Måns hus?
Citera
2025-03-24, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Åh ja inte ens tänkt på! Vi får väl se nu om hon har något att säga också. Otrogen var han ju iallafall. Så säkert mer också. Såna här män som gör såhär mot en tjej, har ju med största sannolikhet varit så mot alla sina tjejer (på olika nivåer).

Gick in på Maries insta och ser att Ciara gillat ett inlägg från 15:e januari i år. Det går inte att läsa in något i det, men förhoppningsvis får de stöd av varandra.

Har skummat både hans och hennes Flashback tråd från uppbrottet, samt kollat gamla artiklar. Det enda jag hittat är att de beskriver uppbrottet väldigt olika, där hon beskriver en chock och han att de glidit långsamt isär. Han gick också väldigt snabbt vidare, både i karriären och med nytt förhållande, medan hon verkade ta en paus. Han var också ute och berättade om uppbrottet i pressen direkt när det hände, medan hon verkar ha börjat prata om det först många många år senare.

Det liknar lite Måns agerande i dagsläget. Han säger att han han går igenom en tuff tid, men sitter helt avslappnat i ett poddavsnitt med Anis Don Demina och diskuterar drömdejter. Detta avsnitt spelades alltså in efter mellofinalen, men innan Ciaras Instagram post. Vilken småbarnsförälder skulle vara redo att tänka på kommande dejter bara några dagar efter att beslut om skilsmässa har fattats? Fattar att många inom branschen känner att show must go on, men uppfattar ändå hans agerande som oerhört udda.

Han verkar överlag vilja kontrollera det mediala narrativet och har friserat sanningen ganska ordentligt vid ett flertal tillfällen. Frågan är om han försökt tysta sina gamla flickvänner, då just de verkar vara de som läckt information om hans förehavanden allra minst, eller om de bara varit mindre intresserade av att berätta sin egen sida.
Citera
2025-03-24, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AleksejRomanov
Är detta genuint eller godhetssignalerande? Och var håller Måns hus?

Tror det är genuint. Hon är trevligare i verkligheten än vad hon framstår i media. Hon har dessutom en massa eget på gång, så hon behöver inte uppmärksamheten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Hon har ju redan uttalat sig i sin podd om hur hemskt det var att bli lämnad av MZ (dagen innan sin födelsedag) när det var han som hade behandlat henne så illa. Mer blir det nog inte då jag tror hon har lite mer integritet än vad CZ verkar ha.
Citera
Medlem
marytraders avatar
Hur är det, har Måns alltid varit otrogen med bögar som ser ut som "tjejer", fast de har en dinglande dase mellan benen och gillar att få den i baken av Måns, eller har han även varit ihop med vanliga tjejer (som också gillar att få den i baken)?

Någon som har koll? Man undrar ju också om alla hans riktiga tjejer tagit den i baken? Det borde ju vara så, som att han verkar ha någon slags fetisch för anus. Vilka tjejer har han lägrat?

Har han alltid varit kåt på kokain när han gökat? Är det drogerna som gjort att han fått ett sexmissbruk. Någon måste ju sitta med lite inside info.

Många frågor blev det, men vi får börja reda ut den här soppan. Nu när jag ser honom framför mig så ser jag bara en massa stjärthål ... jisus, vilken skum fetisch ... men iofs. vissa är ju helt fixerade vid läder, s&m, piskor etc, så att alltid välja (kräva) anus kanske är helt normalt? Jag vet inte riktigt, känns bara så ofräscht. Någon annan som har den böjelsen här inne och kan berätta lite? Har ni någon klubb ni går till som delar denna böjelse? Hm, det borde ju rimligtvis vara så att C också fått den i baken och när hon ledsnat på det har han känt att han måste söka lyckan på annat håll.
Senast redigerad av marytrader 2025-03-24 kl. 13:22.
Citera
2025-03-24, 13:13
Medlem
DjPuttes avatar
Räcker med #metoo och sedan behöver vi inte spekulera och fantisera vidare, CZ har åkt in i deras grepp och dem ser henne som offer och då kan dem offra henne likt en bonde i ett parti schack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in