2025-03-24, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jo, jag förstår precis,
Att om man frågar om källor och belägg för det påstådda i en skvallertråd då upplevs man som ett hot
Det förtar ju det kuliga i en skvallertråd om man måste måste komma med bevis och belägg på sina vilda fantasier.
Då blir det ju ingen kulig häxjakt.

Ett sådant hot måste anses som ett troll, trots att det snarare är ni som trollar med era svar.
För ni har inga bevis och knappt några belägg.

Men jag är inte en "han" utan en kvinna som nu ska återgå till livet med trädgårdsskötsel och blomplantering.
Andas frisk luft igen. Där ute i verkligheten finns inga människor som förtalar.

Jag tänkte på det igår. Att i min bekantskapskrets har alla skilt sig minst 1 gång. En del 2 ggr och två män hela 3 ggr. Men ingen har förtalat sin motpart. En skilsmässa är så klart ett misslyckande. Men man är två personer i en skilsmässa och randiga o rutiga skäl finns från båda sidor. Men vem har med det att göra? Jag tycker synd om er som lever era liv i skvallerblaskor. Det verkar som den enda glädjen i era liv är skadeglädje.

Blommorna och friska luften väntar. Det är vår i södra Sverige och ljust ännu några timmar. Så varför går ni inte ut och njuter istället? Istället för att sitta inne och karaktärsmörda en redan skadeskjuten kändis som ni ändå inte känner Ni känner bara den karikatyr ni själv skapat.

Varför skriver du ens i tråden om du känner såhär du försöker ju bara flytta fokus.
On du inte uppskattar skvaller eller teorier om Måns varför läser du tråden och svarar i den igen och igen.
Du har ju inte rätt i något inlägg mer förvirrad alternativt manipulativ människa får man leta efter.
Är du Måns morsa eller vad är problemet enormt många svar för att försvara Måns dessutom lögner och felaktigheter.
Ditt försvar gör hans förehavanden ännu skummare.
Eftersom agendan bakom är tydlig att sabba tråden.

Du är definitivt trollet här och vilka skvallertidningar pratar du om? Jag pratar om intervjuer med Måns själv har du redan glömt dom.
Citera
2025-03-24, 04:47
Citat:
Ursprungligen postat av Blueintime
Ciara är inte så snygg, Måns är för snygg för henne. Men folk får naturligtvis gifta sig med vem dom vill. Som Beyonce med Jay-Z

Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Tack, du uttryckte nog det vi alla känner. Jag är inget större fan av M*ns men nog ser han betydligt bättre ut än den där kvinnan från England.

Absolut inte, han är inte snygg överhuvudtaget. Han ser ut att vara 160 cm lång, högt hårfäste, svag/liten haka. Hon är snyggare än honom.
Citera
2025-03-24, 04:51
Vet inte vem det var som citerade mig och påstod att Måns är judisk. Inte för att det i sig spelar roll men det har varit mycket skriverier i tråden om hans etnicitet. Hans ”släktträd” har ju länkats och han är inte judisk. Det blir man genom sin mamma men ingen av hans föräldrar är ju det. Däremot såg jag att han har resande på sin pappas sida. ”Valackare” är ett yrke resande hade, det står ju uttryckligen också att den person reste omkring.
Han är inte mindre svensk för det. Och inte judisk, även om det inte spelar någon roll.
Citera
2025-03-24, 04:55
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Ja men precis så. Jag hade känt en sån enorm stolthet att hon tagit sig ur det och rest sig ifrån det.
Jag förstår vad folk här menar med att barnen tar skada av inlägget, men det handlar ju mer om vad som är bäst långsiktigt. Barnen hålls nog utanför detta så gott det går, och när de har ålder och förstånd nog att kunna ta vetskap av sånt här, då kommer de få veta. Så jag tror inte ens de känner till något i nuläget. Bara att mamma och pappa flyttar isär (såvida inte de har bevittnat massa hemskheter, då har de ju tagit skada av det såklart).

De är för små för att ha koll på Instagram, det är inget som de fattar eller rörs av nu.
Att han varit 90% av sin tid i Sverige och varit notoriskt otrogen och däremot skadat deras mamma psykiskt och äventyrat hela familjens framtid på löpande band…
Citera
2025-03-24, 04:57
Citat:
Ursprungligen postat av ormkruka
Jag håller med här. Kanske att fler vågar gå ut om hur Måns har skadat dem?

Marie Serneholt undrar jag över. Var som att hon försvann från offentligheten efter att ha varit med honom.
Citera
2025-03-24, 05:00
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Tjo, men vem fan läser ETC? Öh ... på riktigt? Känner inte en enda människa som läser den där tidningen. De har väl en bluffupplaga för att få presstöd? ETC är någon skum relik som helt är blasé. Jag tror kommunisterna som jobbar där vill att det skall vara lite Uppdrag granskning/SvT-vänster men ingen, absolut ingen läser tidningen. Fattar inte hur de lyckas lura till sig allt skumt presstöd, det kanske vore något för Aftonbladet att granska?

Jag har gjort det.
Men inte mer nu. Har Måns legat med nån på varenda redaktion i hela Sverige eller?
Citera
2025-03-24, 08:08
Medlem
Alltså jag har väntat 4 jäkla dagar på att medlemskapet här ska aktiveras. Haft så mycket att säga att nu när jag får är det tomt.
Men lite random;

Ciara har haft flera utställningar i Sverige. Många, om inte alla, av hennes konstverk är kopior (och då menar jag rakt av - och inte "lite" omgjorda) av andra konstnärers tavlor. Det är naturligtvis varken lagligt eller moraliskt okej och visar på hennes kompass. Har följt henne sedan dag 1 och tror definitivt hon kan hitta på saker. Förfärliga saker.

Måns är 181 cm. Normal längd mao. Så sluta med "lille" snacket. Hakan är väldigt manlig och rösten är en av Sveriges absolut bästa. Ett väldigt enkelt konstaterande.
Citera
2025-03-24, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LugnetsAbbe
Marie Serneholt undrar jag över. Var som att hon försvann från offentligheten efter att ha varit med honom.

Jag upplevde också det så. Och deras historier av vad som hänt gick ju isär, även om hon först uttalande för några år sedan.
Senast redigerad av Kvitter-Splitter 2025-03-24 kl. 08:16.
Citera
2025-03-24, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Haha, du har suttit på nålar i FYRA dagar för att göra ett inlägg om Ciaras ”plagiat” plus betonanden om hur ”manlig” och LÅNG Måns är..?! 😁 Bara en riktig fan girl eller någon med djupt egenintresse skulle göra så 😁

Intressant också att du helt hoppar över det viktiga - dvs Måns humör, eventuell psykisk/fysisk misshandel och droganvändning - för att i stället koncentrera dig på längd och hans manliga haka 😂🤣😂
Vad roligt att jag fick starta mitt liv på flashback med att göra någon så himla glad. En måndag morgon och allt. Då kommer lite random till (jag kommer till resten så småningom). En mottagare till MZs dickpicks har ju lagt ut dem på nätet till allmän beskådan. Då ju detta är hans skvallertråd finner jag det oerhört märkligt att ingen nämnt eller upptäckt det.
Citera
2025-03-24, 08:46
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Alltså jag har väntat 4 jäkla dagar på att medlemskapet här ska aktiveras. Haft så mycket att säga att nu när jag får är det tomt.
Men lite random;

Ciara har haft flera utställningar i Sverige. Många, om inte alla, av hennes konstverk är kopior (och då menar jag rakt av - och inte "lite" omgjorda) av andra konstnärers tavlor. Det är naturligtvis varken lagligt eller moraliskt okej och visar på hennes kompass. Har följt henne sedan dag 1 och tror definitivt hon kan hitta på saker. Förfärliga saker.

Måns är 181 cm. Normal längd mao. Så sluta med "lille" snacket. Hakan är väldigt manlig och rösten är en av Sveriges absolut bästa. Ett väldigt enkelt konstaterande.

Så jävla patetiskt första inlägg. De är inte kopior. Att det inte ser originellt ut är en sak men det kan ju inte du bry dig om som väntat 4 dagar på att försvara Måns Zelmerlöw..!
Varenda låt han nånsin sjungit är en kopia av andra hits som hans plagiatörer (”låtskrivare”) snott och pusslat ihop från andras musik.
Den så kallade hatstormen som Måns fått från Eurovision-fans utomlands är att de är så dödströtta på hans kopia-musik som helt saknar konstnärligt värde och originalitet.
Det är därför KAJ vann (för att de är originella och har något EGET att komma med), och för att Sverige äntligen skickar något som inte är en kopia av en kopia av en kopia.

Sedan, din egen moral är ju helt utan kompass, lost i ödslig vildmark.
Att påstå att du vet att en kvinna du inte känner ljuger om våld i nära relation för att du inte gillar hennes tavlor är ju helt absurt.
Speciellt då du blandar in moral.
Vad fick du ”moral” ifrån när du försvarar en notoriskt otrogen gift man?!
Att vara otrogen är något av det mest omoraliska man kan vara, speciellt då han själv gått ut med att det är väldigt omfattande och för att han har flera små barn.
Moralen i att försöka ha en karriär utomlands och lämna sina barn utan far 90% av tiden är inte heller moraliskt försvarbart.
Även om han är ointressant som artist i England hade han kunnat söka ett vanligt jobb där.

Till sist, jag skrev min personliga åsikt om Måns utseende då jag är trött på att det antas i tråden att han kan ”få vem han vill”. Han hade aldrig kunnat få mig och jag lär inte vara unik. Jag tycker inte att han är snygg. Jag har alltid tyckt han ser liten ut. Väldigt liten. Och nu ser han ut som den medelålders man han är och hela grejen med Idolartisterna handlade ju ändå bara om att se ung och söt ut och sälja musik till småbarn just då. Inte om att verkligen hitta intressanta och bra artister.
Citera
2025-03-24, 08:55
Citat:
Ursprungligen postat av Kvitter-Splitter
Jag upplevde också det så. Och deras historier av vad som hänt gick ju isär, även om hon först uttalande för några år sedan.
Precis.
Hon verkar vara otroligt snäll, och så vacker.
Noll tacksamhet från honom när han var otrogen mot henne och om och om igen och hon var så otroligt stöttande mot honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Haha, du har suttit på nålar i FYRA dagar för att göra ett inlägg om Ciaras ”plagiat” plus betonanden om hur ”manlig” och LÅNG Måns är..?! 😁 Bara en riktig fan girl eller någon med djupt egenintresse skulle göra så 😁

Intressant också att du helt hoppar över det viktiga - dvs Måns humör, eventuell psykisk/fysisk misshandel och droganvändning - för att i stället koncentrera dig på längd och hans manliga haka 😂🤣😂

Ja jag kan bara säga en sak. Om min man, på Instagram, hade anklagat mig för att ha misshandlat honom, samtidigt som han tog ut skilsmässa, och han var känd eller jag var, det första jag hade gjort som oskyldig hade varit att gå ut med ett tydligt förnekande.
Eftersom jag inte har misshandlat honom.
Skriver man istället ”Vi är båda sårade här, jag är ledsen av att han skrev så” utan att när man ändå är igång, skriva ”… för det är inte sant”?!

Och ”manlig haka” 🤣. För all del, tyck att Måns är söt, fortfarande, trots att han ser ut som vilken lastbilschaufför eller snickare som helst, men alltså manlig haka, han har ungefär samma ansiktsdrag som Malin i Saltkråkan.
Hon var väldigt söt men inte direkt manlig.

Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Vad roligt att jag fick starta mitt liv på flashback med att göra någon så himla glad. En måndag morgon och allt. Då kommer lite random till (jag kommer till resten så småningom). En mottagare till MZs dickpicks har ju lagt ut dem på nätet till allmän beskådan. Då ju detta är hans skvallertråd finner jag det oerhört märkligt att ingen nämnt eller upptäckt det.

Men lägg av, vem fan vill se hans kuk?!
Det är därför ingen nämnt det.
Citera
2025-03-24, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LugnetsAbbe
Så jävla patetiskt första inlägg. De är inte kopior. Att det inte ser originellt ut är en sak men det kan ju inte du bry dig om som väntat 4 dagar på att försvara Måns Zelmerlöw..!
Varenda låt han nånsin sjungit är en kopia av andra hits som hans plagiatörer (”låtskrivare”) snott och pusslat ihop från andras musik.
Den så kallade hatstormen som Måns fått från Eurovision-fans utomlands är att de är så dödströtta på hans kopia-musik som helt saknar konstnärligt värde och originalitet.
Det är därför KAJ vann (för att de är originella och har något EGET att komma med), och för att Sverige äntligen skickar något som inte är en kopia av en kopia av en kopia.

Sedan, din egen moral är ju helt utan kompass, lost i ödslig vildmark.
Att påstå att du vet att en kvinna du inte känner ljuger om våld i nära relation för att du inte gillar hennes tavlor är ju helt absurt.
Speciellt då du blandar in moral.
Vad fick du ”moral” ifrån när du försvarar en notoriskt otrogen gift man?!
Att vara otrogen är något av det mest omoraliska man kan vara, speciellt då han själv gått ut med att det är väldigt omfattande och för att han har flera små barn.
Moralen i att försöka ha en karriär utomlands och lämna sina barn utan far 90% av tiden är inte heller moraliskt försvarbart.
Även om han är ointressant som artist i England hade han kunnat söka ett vanligt jobb där.

Till sist, jag skrev min personliga åsikt om Måns utseende då jag är trött på att det antas i tråden att han kan ”få vem han vill”. Han hade aldrig kunnat få mig och jag lär inte vara unik. Jag tycker inte att han är snygg. Jag har alltid tyckt han ser liten ut. Väldigt liten. Och nu ser han ut som den medelålders man han är och hela grejen med Idolartisterna handlade ju ändå bara om att se ung och söt ut och sälja musik till småbarn just då. Inte om att verkligen hitta intressanta och bra artister.
Haha! Inte kopior? Jo, det kan du skriva upp att de är. Åtminstone 1 av originalkonstnärerna känner till att hon stulit hans verk. Därför hon fick stänga sin konstshop och sluta måla ett par år.
Måns? Jag har inte försvarat honom. Inte ens kommit dit än. Bara konststerat det redan uppenbara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in